dbNet - visa electron

Data: 2009-08-17 10:57:37
Autor: grzechu
dbNet - visa electron
Czy t± kart± można płacić w internecie?

Data: 2009-08-17 20:21:32
Autor: Paweł
dbNet - visa electron
grzechu wrote:

Czy tą kartą można płacić w internecie?

na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

Data: 2009-08-17 12:48:30
Autor: Raff
dbNet - visa electron
On 17 Sie, 20:21, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
grzechu wrote:
> Czy t± kart± można płacić w internecie?

na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

Nie można. Info prosto z DB.

Data: 2009-08-17 14:00:13
Autor: grzechu73
dbNet - visa electron

Nie można. Info prosto z DB.

Jaki profesjonalizm w tym banku???

 Ja dostałem wła¶nie tak± odpowiedĽ:

"Info Dbpbc <info.dbpbc@db.com>

Szanowny Panie

W odpowiedzi na Pana zapytanie pragnę poinformować, iż płatno¶ć przez
internet kart± Visa Electron, w przypadku konta dbNet jest jak
najbardziej możliwa.

Z poważaniem,
Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

Jak można dawać różne odpowiedzi? !!!

Byłem niedawno w placówce Deutsche Bank PBC S.A. we Wrocławiu przy
ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługuj±ca bardzo mało wiedziała o tym
rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
stwierdziła, że jest niedoskonały. Nie jest online. Można przez
przypadek kart± visa electron zrobić debet, ponieważ system od¶wieża
się co jaki¶ czas. Sama stwierdziła, że czasami się zawiesza, a
wyj¶ciem na to jest dzwonienie do banku w celu jego "odwieszenia"
Stwierdziła też, że inne banki maj± bardziej nowoczesny system
bankowo¶ci internetowej - nawi±zała tutaj o banku Millenium.
Z tego banku wyszedłem lekko zdziwiony i zniesmaczony. Oczywi¶cie nie
założyłem tam konta.
A teraz słyszę  różne odpowiedzi na pytanie o płatno¶ciach kart± visa
electron w internecie...
Wniosek nasuwa mi się jeden: dobra taryfa konta dbNet to za mało....

Data: 2009-08-17 14:16:19
Autor: Raff
dbNet - visa electron
Sprawdzone także do¶wiadczalnie - próba doładowania telefonu przy
płatno¶ci przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
się niepowodzeniem. A zatem nie można t± kart± płacić w internecie.

Data: 2009-08-17 23:29:56
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
W dniu 8/17/09 11:16 PM, Raff pisze:
Sprawdzone także do¶wiadczalnie - próba doładowania telefonu przy
płatno¶ci przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
się niepowodzeniem. A zatem nie można t± kart± płacić w internecie.

Ale VE do konta dbnet czy od jakiego¶ innego konta w db, bo to może być zasadnicza różnica.

--
xbartx

Data: 2009-08-17 22:25:39
Autor: Raff
dbNet - visa electron
On 17 Sie, 23:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Ale VE do konta dbnet czy od jakiego¶ innego konta w db, bo to może być
zasadnicza różnica.

dbnet

Data: 2009-08-18 06:30:50
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:25:39 -0700, Raff napisał(a):

On 17 Sie, 23:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Ale VE do konta dbnet czy od jakiegoś innego konta w db, bo to może być
zasadnicza różnica.

dbnet

Hmmm w takim razie albo trzeba coś odblokować albo zgłosić reklamację. Z regulaminu kart płatniczych db:

§ 6 [zastosowanie karty]

1. Karta może być wykorzystywana w kraju i za granic1:
   1) w punktach handlowo-usĹ‚ugowych i kasach bankĂłw oznaczonych,
      znakiem VISA Electron,
   2) w bankomatach oznaczonych znakiem VISA Electron lub PLUS.
2. Karta może być używana do operacji dokonywanych przez Internet.

Data: 2009-08-18 00:53:41
Autor: Raff
dbNet - visa electron
On 18 Sie, 08:30, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 17 Aug 2009 22:25:39 -0700, Raff napisał(a):

> On 17 Sie, 23:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Hmmm w takim razie albo trzeba co¶ odblokować albo zgłosić reklamację. Z
regulaminu kart płatniczych db:

§ 6 [zastosowanie karty]

Jest jeszcze w każdym banku (w tym i DB) taki punkt regulaminu o
nazwie "niedasie" ;-)
Tak samo "niedasie" zwiększyć dziennego limitu wypłat. 500 zł max.,
więcej -> "niedasie".

Data: 2009-08-18 10:03:26
Autor: Paweł
dbNet - visa electron
Raff wrote:

> [...]

> On 17 Sie, 23:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Hmmm w takim razie albo trzeba coś odblokować albo zgłosić reklamację. Z

Jest jeszcze w kaĹĽdym banku (w tym i DB) taki punkt regulaminu o
nazwie "niedasie" ;-)
Tak samo "niedasie" zwiększyć dziennego limitu wypłat. 500 zł max.,

a to mnie zaintrygowales, bo mam dzienny limit ustawiony na 2kpln,
a wyplaty w kwocie 600pln juz robilem, wiec moze "niedasie" jest
tylko w niektorych oddzialach?

Data: 2009-08-18 09:53:32
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
dbNet - visa electron
On 18-08-09 8:30, xbartx wrote:
[...]

Probowalem - nie dziala

Data: 2009-08-18 10:11:03
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 18 Aug 2009 09:53:32 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

Probowalem - nie dziala

A próbowałeś reklamować?
Jak ulał tu prasuje:
"W teorii, różnica między teorią a praktyką nie istnieje. W praktyce owszem" :)

Data: 2009-08-18 03:28:04
Autor: Raff
dbNet - visa electron
napisał(a):

> Probowalem - nie dziala

A próbowałe¶ reklamować?
Jak ulał tu prasuje:
"W teorii, różnica między teori± a praktyk± nie istnieje. W praktyce
owszem" :)

:)
Oprócz punktu regulaminu "niedasie" jest jeszcze nie¶miertelna
odpowiedĽ konsultantów "ale system na to nie pozwala" ( i tego typu
podobne kwestie wypowiadane na jednym wydechu przez biednego
pracownika infolinii). Praktycznie - "system tak ma" i "niedasie". ;-)

Data: 2009-08-18 11:45:49
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 18 Aug 2009 03:28:04 -0700, Raff napisał(a):

:)
Oprócz punktu regulaminu "niedasie" jest jeszcze nieśmiertelna odpowiedź
konsultantĂłw "ale system na to nie pozwala" ( i tego typu podobne
kwestie wypowiadane na jednym wydechu przez biednego pracownika
infolinii). Praktycznie - "system tak ma" i "niedasie". ;-)

No to testuj. Złóż oficjalną reklamację i powoła się na konkretny punkt regulaminu:

http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/regulamin_ve.htm.pdf

paragraf 6

Data: 2009-08-18 00:52:05
Autor: RobertS
dbNet - visa electron

Ale VE do konta dbnet czy od jakiego¶ innego konta w db, bo to może być zasadnicza różnica.

My¶lisz, że to może mieć znaczenie?
Poza tym wydawało mi się, że w db rachunki maj± tylko ci, którzy mieć je tam musz±. Nic ciekawego ten bank nie oferuje.

RobertS

Data: 2009-08-18 06:31:24
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 18 Aug 2009 00:52:05 +0200, RobertS napisał(a):

Myślisz, że to może mieć znaczenie? Poza tym wydawało mi się, że w db
rachunki mają tylko ci, którzy mieć je tam muszą. Nic ciekawego ten bank
nie oferuje.

Coś mi się kojarzy, że w jakimś banku już tak było, ale mogę się mylić.
Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF (bankomat free).

Data: 2009-08-24 09:19:41
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 18.08.09 08:31, xbartx pisze:
[...]

Co¶ mi się kojarzy, że w jakim¶ banku już tak było, ale mogę się mylić.
Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF
(bankomat free).

Polemizowałbym.
IMHO lepszy jest Citi Gold (więcej usługo dodanych).

--
Pete

Data: 2009-08-24 10:19:51
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:19:41 +0200, Pete napisał(a):

Polemizowałbym.
IMHO lepszy jest Citi Gold (więcej usługo dodanych).

Porównujesz jedno z najdroższych* kont na rynku z jednym z najtańszych?

* chyba, że posiada się dosyć znaczne zasoby finansowe

Data: 2009-08-24 20:41:30
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 24.08.09 12:19, xbartx pisze:
Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:19:41 +0200, Pete napisał(a):

Polemizowałbym.
IMHO lepszy jest Citi Gold (więcej usługo dodanych).

Porównujesz jedno z najdroższych* kont na rynku z jednym z najtańszych?

No pacz pan, a ja nie płacę **

* chyba, że posiada się dosyć znaczne zasoby finansowe

** albo regularnie zasila konto pewn± kwot±.

--
Pete

Data: 2009-08-24 22:50:12
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
On Aug 24, 8:41 pm, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:

> Porównujesz jedno z najdroższych* kont na rynku z jednym z najtańszych?
> * chyba, że posiada się dosyć znaczne zasoby finansowe

No pacz pan, a ja nie płacę **

** albo regularnie zasila konto pewn± kwot±.

To, że akurat Ty nie płacisz, nie zmienia faktu, że jest to najdroższe
konto w pl (95pln/m-c jeżeli nie spełnimy warunków zwolnienia) i
porównywanie go z dbnet/alior/nordea kompletnie nie ma żadnego sensu.

--
xbartx

Data: 2009-08-25 08:15:51
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 25.08.09 07:50, xbartx pisze:
[...]

Może na tej grupie s± zainteresowani tym produktem?
I, wbrew pozorom, wcale nie trzeba do tego kosmicznych zasobów.
Do zwolnienia z opłat wystarczy wolne 12 ty¶. które raz w miesi±cu trzeba przelać na konto w Citi.

Tylko tyle i aż tyle.

--
Pete

Data: 2009-08-25 06:51:42
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 25 Aug 2009 08:15:51 +0200, Pete napisał(a):

MoĹĽe na tej grupie sÄ… zainteresowani tym produktem? (ciach)

Może skończ już z tą reklamą?

Data: 2009-08-25 09:32:18
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 25.08.09 08:51, xbartx pisze:
Dnia Tue, 25 Aug 2009 08:15:51 +0200, Pete napisał(a):

Może na tej grupie s± zainteresowani tym produktem? (ciach)

Może skończ już z t± reklam±?

Przyganiał kocioł.
Płac± Ci za chwalenie DB?
:P

To, że Ty nie jeste¶ zainteresowany, nie znaczy, że będziesz decydował o czym można pisać na grupie.

Więc ja będę pisał o tym, co JA uznam za stosowne.
A Ty chwal dalej dbNet jako "jedyne" konto bez opłat z darmowymi bankomatami.

--
Pete

Data: 2009-08-25 07:47:25
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:32:18 +0200, Pete napisał(a):

Przyganiał kocioł.
PĹ‚acÄ… Ci za chwalenie DB?
:P

To, że Ty nie jesteś zainteresowany, nie znaczy, że będziesz decydował o
czym można pisać na grupie.

Więc ja będę pisał o tym, co JA uznam za stosowne. A Ty chwal dalej
dbNet jako "jedyne" konto bez opłat z darmowymi bankomatami.

Jak chcesz pisać co Twoje "JA" uznaje za stosowne, to załóż sobie "blogaska" i wypisuj ile chcesz. Na grupie chodzi o to, żeby podawać rzeczy przydatne a przede wszystkim odpowiadać na temat - dla przypomnienia temat tego wątku to "dbNet - visa electron". EOT

Data: 2009-08-25 20:20:43
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 25.08.09 09:47, xbartx pisze:
[...]

Sam sobie załóĽ i wypisuj peany nt DB.
Ale zapewne za bloga Niemcy Ci nie zapłac±.

Na grupie chodzi o to, żeby podawać
rzeczy przydatne a przede wszystkim odpowiadać na temat - dla
przypomnienia temat tego w±tku to "dbNet - visa electron". EOT

Cenzorze, o słabej pamięci, a kto napisał:
"Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF
(bankomat free)."

Cenzura pełn± gęb±. Nikomu nie wolno prostować błędnej i nieprawdziwej informacji, bo to zepsuje opinię zachwalanemu przez autora DB.

No, chyba, że Ci chodziło o wybór kont z oferty DB.
W takim razie zgadzam się. dbNet jest najlepszym kontem BF _spo¶ród kont w DB_

--
Pete

Data: 2009-08-25 22:40:12
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
On Aug 25, 8:20 pm, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:

[...]

Cholera o czym Ty w ogóle piszesz i co¶ się tak uczepił?

Zwykły kto¶ chce mieć konto z darmowymi bankomatami w całej polsce i
przy okazji na ¶wiecie. No to w dbnet ma takie konto zupełnie za darmo
a jeżeli wykona jedn± transakcję finansow± kart± VE do konta (wypłata
10pln z bankomatu np) to zostaje zwolniony z opłaty 5pln/m-c za tę
kartę. Ma jeszcze Aliora, ale tam 3pln/m-c za kartę nie da się
unikn±ć. Ma też Nordea Spectrum, ale tam 1,5pln/m-c za kartę i też nie
da się unikn±ć i tylko bankomaty w pl darmowe oraz nordea na ¶wiecie.
Reasumuj±c tak jak napisałem dbnet jest aktualnie najlepsz± ofert±
jeżeli chodzi o darmowe bankomaty w pl. A Ty wspaniałomy¶lnie
dorzucasz do tego zestawu sziti-gold, gdzie jak napisali na stronie,
trzeba mieć depozytów 200k pln, albo tak jak w Twoim przypadku zrobić
raz w miesi±cu przelew na skromne 12k pln - zauważasz jakie¶ drobne
różnice czyli dalej nie bardzo?

Data: 2009-08-26 08:28:39
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 26.08.09 07:40, xbartx pisze:
[...]

Oczywi¶cie.
Kto¶, kto ma 12 ty¶. oszczędno¶ci jest w stanie wyrobić zwolnienie z opłaty za CitiGold.

Oprócz darmowych bankomatów jest jeszcze
1. darmowe Citialerts
2. IVR przez 0-800
3. darmowe SEPA

Widzisz różnicę?

I jedyn± konkurencj± w PL _absolutnie_ bezpłatnego konta jest dbNet.
Który daje tylko i wył±cznie bezpłatne bankomaty.
Tylko tyle.

I Twoje stwierdzenie, że w PL dbNet jest jedynym kontem do wypłat BF jest po prostu nieprawdziwe.

--
Pete

Data: 2009-08-26 07:25:37
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Wed, 26 Aug 2009 08:28:39 +0200, Pete napisał(a):

Oczywiście.
Ktoś, kto ma 12 tyś. oszczędności jest w stanie wyrobić zwolnienie z
opłaty za CitiGold. (...)

No i dalej nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, pomijam już fakt, że wątek był o VE z dbnet a Ty dalej o sziti-gold. Porównujesz dwa kompletnie różne konta z zupełnie różnych segmentów rynku, dla zupełnie różnych grup docelowych.
Jak w dbnet nie zrobisz jednej wypłaty z bankomatu to jesteś 5 pln do tyłu. W sziti jak nie zrobisz przelewu na 12k pln to jesteś 95 pln do tyłu. Widać różnicę czy dalej nie? Także EOT bo przypomina to rozmowę o leśniczym i niczym.

Data: 2009-08-26 17:22:56
Autor: Pete
dbNet - visa electron
W dniu 26.08.09 09:25, xbartx pisze:
[...]

w±tek był o VE z dbnet a Ty dalej o sziti-gold. Porównujesz dwa
kompletnie różne konta z zupełnie różnych segmentów rynku, dla zupełnie
różnych grup docelowych.

Tak, tak. Ja wiem ze Ty i czesc ludzi na tej grupie to kombinujacy jak tu wyciagnac 12% na KO Eurobanku inwestujac max 450 PLN, ale nie jestes (-cie) jedynymi czytelnikami tej grupy.
Sa tu i tacy, co maja wolne te 12 tys. i moga byc zainteresowani.

Jak w dbnet nie zrobisz jednej wypłaty z bankomatu to jeste¶ 5 pln do
tyłu. W sziti jak nie zrobisz przelewu na 12k pln to jeste¶ 95 pln do
tyłu. Widać różnicę czy dalej nie? Także EOT bo przypomina to rozmowę o
le¶niczym i niczym.

Nie denerwuj sie tak, bo Ci zylka peknie.
Jesli jakis produkt nie spelnia Twoich oczekiwan/mozliwosci albo jesli masz problemy z pamiecia (by raz w miesiacy zrobic przelew), to faktycznie, CitiGold nie jest dla Ciebie.
I musisz z tym zyc, a nie prowadzic krucjate i z haslem na ustach "dbNet jest najlepszy a hjesli ktos tak nie uwaza, to prostak, cham, cwok, swolocz i woda na mlyn odwetowcow z Bonn. Won!"
Przeganiac wszystkich o innej opinii

Pozostali moga sobie rozwazyc wszelkie za i przeciw.
I podejma decyzje swiadomie.
A nie na skutek cenzury, ktora chcesz wprowadzac.

--
Pete

Data: 2009-08-26 01:41:33
Autor: Krzysiek
dbNet - visa electron
On 17 Sie, 23:16, Raff <raff0...@gmail.com> wrote:
Sprawdzone także do¶wiadczalnie - próba doładowania telefonu przy
płatno¶ci przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
się niepowodzeniem. A zatem nie można t± kart± płacić w internecie.

To może być za mały test - kk Polbanku też nie mogę doładować telefonu
przez net a wszystkie inne płatno¶ci internetowe przeszły.

Data: 2009-08-26 04:22:23
Autor: Raff
dbNet - visa electron
On 26 Sie, 10:41, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

To może być za mały test - kk Polbanku też nie mogę doładować telefonu
przez net a wszystkie inne płatno¶ci internetowe przeszły.

Płatno¶ci Allegro (via Polcard de facto) też nie zadziałały. Ale karta
jest mikroprocesora, a wg wcze¶niejszych postów, tylko nowa wersja
karty VW DB daje możliwo¶ć płacenia w internecie.

Data: 2009-08-26 04:24:51
Autor: Raff
dbNet - visa electron
On 26 Sie, 13:22, Raff <raff0...@gmail.com> wrote:

> [...]

jest mikroprocesora, a wg wcze¶niejszych postów, tylko nowa wersja
karty VW DB daje możliwo¶ć płacenia w internecie.

sorry, miało być "bez mikroprocesora"

Data: 2009-08-18 12:59:25
Autor: wspolna-flaszka.pl
dbNet - visa electron

Użytkownik "grzechu73" <grzechu73@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:3925a281-284b-40ef-afe4-bd3b49fa33d6f37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

gowno prawdaa, probowalem zaplacic za ulsugi allegro , nie autoryzowano transakcji

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdĽ jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-08-18 11:52:36
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 18 Aug 2009 12:59:25 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Jaki profesjonalizm w tym banku???

 Ja dostaĹ‚em wĹ‚aĹ›nie takÄ… odpowiedĹş:

"Info Dbpbc <info.dbpbc@db.com>

Szanowny Panie

W odpowiedzi na Pana zapytanie pragnę poinformować, iż płatność przez
internet kartÄ… Visa Electron, w przypadku konta dbNet jest jak
najbardziej moĹĽliwa."

gowno prawdaa, probowalem zaplacic za ulsugi allegro , nie autoryzowano
transakcji

Tak właśnie patrzę i może to jest trop:

http://tinyurl.com/dbnet-ve
http://preview.tinyurl.com/dbnet-ve

Karta Visa Electron (wycofana z oferty od 6 sierpnia 2009)
a teraz jest
Karta VISA Electron EMV (mikroprocesor)

Może ta nowa karta będzie działać poprawnie w internecie. Ma ktoś już taką?

Data: 2009-08-19 10:39:12
Autor: Jacek Erazmus
dbNet - visa electron
On 18 Sie, 13:52, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> najbardziej możliwa."

> gowno prawdaa, probowalem zaplacic za ulsugi allegro , nie autoryzowano

Tak wła¶nie patrzę i może to jest trop:

http://tinyurl.com/dbnet-vehttp://preview.tinyurl.com/dbnet-ve

Karta Visa Electron (wycofana z oferty od 6 sierpnia 2009)
a teraz jest
Karta VISA Electron EMV (mikroprocesor)

Może ta nowa karta będzie działać poprawnie w internecie. Ma kto¶ już
tak±?

Xenocide

Witam,

Nie wiem jak jest z elektronk± dla klientów indywidualnych ale dla
firm DB wprowadził od sierpnia Visę EMV z chipem , która działa w
internecie.

Pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-08-19 20:13:46
Autor: Seba
dbNet - visa electron
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Karta Visa Electron (wycofana z oferty od 6 sierpnia 2009)
a teraz jest
Karta VISA Electron EMV (mikroprocesor)

Może ta nowa karta będzie działać poprawnie w internecie. Ma ktoś
juĹĽ
takÄ…?

zgadza sie, w necie dziala elektronek EMV z nowym binem

Data: 2009-08-20 06:38:17
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Wed, 19 Aug 2009 20:13:46 +0000, Seba napisał(a):

zgadza sie, w necie dziala elektronek EMV z nowym binem

No i wszystko jasne :)

PS Wydanie nowej w miejsce zastrzeżonej jest chyba bezpłatne o ile dobrze pamiętam.

Data: 2009-09-15 18:17:58
Autor: grzechu74
dbNet - visa electron

Ja też tam byłem i moje odczucia s± zupełnie inne. Nawet otworzyłem konto i złożyłem wniosek o kartę kredytow±. Miła i bardzo profesjonalna obsługa- rzadko się to zdarza w innych bankach. No i ładna :) Nie sadzę, żeby kto¶ miał interes w tym,aby przekazywać klientów do innego banku. No chyba,ze tak zle wygladałes,ze nie chciały aby¶ przychodził do banku ;))
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-09-16 08:00:51
Autor: grzechu74
dbNet - visa electron

[cytat]
ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługuj±ca bardzo mało wiedziała o tym
rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
stwierdziła, że jest niedoskonały.
[/cytat]
Ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Bylem tam i nawet załozylem konto oraz zlozylem wniosek o karte kredytowa. Panie sa bardzo mile, profesjonalne no i bardzo ładne :) Moze zachowywales sie w taki sposob,ze nie chcialy abys zostal ich klientem :P. Bo nie sadze,zeby chcialy przekazywac klientow do innego banku. W koncu kazdemu zalezy na klientach!
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-09-16 10:25:02
Autor: Valdi.Pavlack
dbNet - visa electron
"grzechu74" news:h8q5vj$h1g$1z-news.wcss.wroc.pl

[cytat]
Na pytanie o system bankowy otwarcie
stwierdziła, że jest niedoskonały.
[/cytat]

Tutaj akturat cię nie okłamała. Do doskonało¶ci wiele mu brakuje.

Data: 2009-09-16 11:31:53
Autor: grzechu74
dbNet - visa electron

[cytat]
Byłem niedawno w placówce Deutsche Bank PBC S.A. we Wrocławiu przy
ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługuj±ca bardzo mało wiedziała o tym
rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
stwierdziła, że jest niedoskonały. [/cytat]
Mam zupełnie inne odczucia. Byłem tam i załozylem konto, a takze zlozylem wnisoek o kartę kredytowa. Panie sa tam bardzo miłe, profesjonalne i ladne :) Może wygl±dałes jakos nieszczególnie i nie chciały miec takiego klienta? Bo przeciez wysyalanie klientów do innych banków nie jest w interesie pracowników :P
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-09-16 06:32:44
Autor: grzechu73
dbNet - visa electron
Namawiała, namawiała. Dała nawet wizytówkę i chciała od razu abym
założył konto. Co nie znaczy, że znała ofertę swojego banku i go
polecała.

Data: 2009-08-24 23:40:51
Autor: krzysztofsf@wp.pl
dbNet - visa electron
grzechu wrote:
> Czy t± kart± można płacić w internecie?

na odwrocie cvv2 ma, ale jeszcze online nie probowalem placic.

A co to jest "transakcja finansowa" zwalniajaca z oplaty za karte?
Wyplata z bankomatu?

Data: 2009-08-25 06:52:41
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:40:51 -0700, krzysztofsf@wp.pl napisał(a):

A co to jest "transakcja finansowa" zwalniajaca z oplaty za karte?
Wyplata z bankomatu?

Z tego co do tej pory udało się ustalić - tak, wypłata z bankomatu też się zalicza.

Data: 2009-08-25 09:06:28
Autor: RobertS
dbNet - visa electron

A co to jest "transakcja finansowa" zwalniajaca z oplaty za karte?
Wyplata z bankomatu?

Z tego co do tej pory udało się ustalić - tak, wypłata z bankomatu też się zalicza.

Bo przecieĹĽ to jest transakcja finansowa ;-)

RobertS

Data: 2009-08-25 07:15:49
Autor: xbartx
dbNet - visa electron
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:06:28 +0200, RobertS napisał(a):

Bo przecieĹĽ to jest transakcja finansowa ;-)

Logicznie patrząc tak, ale trzeba mieć też na uwadze co bank/piszący miał na myśli i po prostu praktycznie sprawdzić ;)

dbNet - visa electron