dbNet - zamknięcie

Data: 2013-09-04 11:28:36
Autor: pwz
dbNet - zamknięcie
Witam!
Jak _skutecznie_ zamknąć konto w DB? Pytam, ponieważ w sieci, jakkolwiek wskazówki są zbieżne i standardowe, to jednak nie podają, gdzie takie "standardowe" pisemko z wypowiedzeniem mam wysłać. Pod jaki adres (bo chcę to uczynić korespondencyjnie)?
pwz

Data: 2013-09-04 10:35:21
Autor: Rafal M
dbNet - zamknięcie
W dniu środa, 4 września 2013 11:28:36 UTC+2 użytkownik pwz napisał:

[...]

2 sekundy szukania na www banku...
https://www.deutschebank.pl/kontakt/dane_teleadresowe.html

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-09-04 22:10:08
Autor: Kamil Jońca
dbNet - zamknięcie
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> writes:

[...]

Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:
próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z
powodu niedoręczenia. KJ
(No to teraz możemy pozywać bank :) )

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
marriage, n.:

Data: 2013-09-05 10:54:08
Autor: pwz
dbNet - zamknięcie
W dniu 2013-09-04 22:10, Kamil Jońca pisze:
[...]

Kurczę, to gdzie wobec tego wysłać wypowiedzenie umowy?
pwz

Data: 2013-09-05 11:31:28
Autor: Kamil Jońca
dbNet - zamknięcie
pwz <pwz@onet.eu> writes:

W dniu 2013-09-04 22:10, Kamil Jońca pisze:
[...]
[...]

Do Krakowa.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The light of a hundred stars does not equal the light of the moon.

Data: 2013-09-05 12:37:31
Autor: Rafal M
dbNet - zamknięcie
W dniu środa, 4 września 2013 22:10:08 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

Przy czym są one kompletnie bezużyteczne bez dodatkowej informacji:

próba wysłania czegokolwiek na adres warszawski skończy się zwrotem z

powodu niedoręczenia.

Adres jest zgody z tym z KRS - wiec mimo wszystko jest skuteczne doreczenie..

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-09-05 13:18:29
Autor: pwz
dbNet - zamknięcie
[...]

P.S. Na wszelki wypadek złożyłem wymówienie osobiście, w oddziale. Bezproblemowo - pani drukuje odpowiedni druczek, wypełnia z dowodu, 1 podpis i bye.
pwz

dbNet - zamknięcie