dbmakler

Data: 2012-11-19 19:31:52
Autor: news.interia.pl
dbmakler
Witam,

Czy ktoś może już założył i mógłby podzielić się opiniami.

Próbowałem dwukrotnie złożyć wniosek, ale w odpowiedzi dostałem "przepraszamy - błąd serwera"

Pozdrawiam

Data: 2012-11-28 18:49:16
Autor: ROSTER
dbmakler
Pisz czytelniej albo idź  ponownie  do szkoły po edukację!!

Użytkownik "news.interia.pl" <riona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k8dtuq$tpb$1usenet.news.interia.pl...
Witam,

Czy kto moe ju zaoy i mgby podzieli si opiniami.

Prbowaem dwukrotnie zoy wniosek, ale w odpowiedzi dostaem "przepraszamy - bd serwera"

Pozdrawiam

Data: 2012-12-06 09:38:01
Autor: Łukasz Cyrul
dbmakler