dbnet i blokady ciekawostka

Data: 2010-01-07 18:53:56
Autor: xbartx
dbnet i blokady ciekawostka

Dzisiaj zwróciłem uwagę, że dbnet jest chyba liderem jeżeli chodzi o pokazywanie blokad na swojej karcie. Dlaczego? Pokazuje dokładną godzinę wypłaty z bankomatu. Jako dowód wycinek z blokady:

*07.01.2010 13:56:37*

O ile mnie pamięć nie myli, to w żadnym innym banku tego nie mają. Jak mają to przepraszam.

A teraz pomyślmy do czego się może przydać taka funkcjonalność? Ja tu widzę niezły lokalizator np podczas jakiś nocnych manewrów na froncie, gdzie już cenzor dawno cały film pociął ;) Razem z informacjami z telefonu, jeżeli się dzwoniło po taksówkę, mogą to być czasami całkiem użyteczne dane! hłe hłe

--
xbartx

Data: 2010-01-07 13:00:54
Autor: Bungiel
dbnet i blokady ciekawostka
Jak wygl±da tam system transakcyjny? Bo chyba nie ma dema (albo nie
widzê) a nie chcia³bym siê naci±æ jak z getinem.
No i technologia - tradycyjna czy jakie¶ flashowe dziwad³a? dziêki

Data: 2010-01-08 07:54:46
Autor: xbartx
dbnet i blokady ciekawostka
Dnia Thu, 07 Jan 2010 13:00:54 -0800, Bungiel napisał(a):

Jak wyglÄ…da tam system transakcyjny? Bo chyba nie ma dema (albo nie
widzę) a nie chciałbym się naciąć jak z getinem. No i technologia -
tradycyjna czy jakieś flashowe dziwadła? dzięki

No za dużo nie korzystam, więc ciężko coś jednoznacznie powiedzieć. System jest raczej prosty, przez to szybki i czytelny (żadnego flash i jabby). W rozwijanym menu po lewej możesz sobie dodawać skróty, do rzeczy z których najczęściej korzystasz - bardzo wygodne i funkcjonalne. Na głównej stronie masz ileś tam ogólnych danych, których wyświetlanie też możesz skonfigurować +/-. Logowanie to hasło 6 cyfr a później wszystko zatwierdzasz kodami z karty kodów (zdrapka na 80 kodów) i z tego co było na grupie, to po pewnym czasie kody mogą zacząć się powtarzać - taki mały recykling ;)

Data: 2010-01-08 00:41:05
Autor: Homzik
dbnet i blokady ciekawostka
A mo¿na ustawiæ odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie bêd±
wymaga³y kodu? W wiêkszo¶ci banków tak mo¿na, ale np. w Inteligo nie.

Data: 2010-01-08 13:58:44
Autor: xbartx
dbnet i blokady ciekawostka
Dnia Fri, 08 Jan 2010 00:41:05 -0800, Homzik napisał(a):

A można ustawić odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie będą
wymagały kodu? W większości banków tak można, ale np. w Inteligo nie.

Nie ma chyba czegoś takiego. Są szablony przelewów i kontrahenci, ale każdy przelew zatwierdzasz kodem, co z racji słabego zabezpieczenia logowanie jest jak najbardziej słuszne.

Data: 2010-01-08 15:40:55
Autor: TZ
dbnet i blokady ciekawostka
Cze¶æ Homziku!

W pi±tek, 8 stycznia 2010, o godz. 09:41:05, napisa³e¶ na temat: "dbnet i
blokady ciekawostka"
Homzik homzik@gmail.com, news:13db36ff-7f9b-4240-b91e-4b2fc4e3e02br5g2000yqb.googlegroups.com

A mo¿na ustawiæ odbiorców zdefiniowanych, przelewy do których nie bêd±
wymaga³y kodu? W wiêkszo¶ci banków tak mo¿na, ale np. w Inteligo nie.

W Inteligo mo¿esz ustaliæ 'p³atno¶æ' i zleciæ przelew w dowolnym czasie.
Taka operacja nie wymaga ju¿ kodu, potrzebny on jest w momencie ustalania
p³atno¶ci.

--
Hej!
TZ

- Aby uchroniæ siê przed gru¼lic± trzeba wietrzyæ pierzyny. -

Data: 2010-01-08 09:27:12
Autor: Valdi
dbnet i blokady ciekawostka
"xbartx" news:hi6oc6$s2k$1inews.gazeta.pl

...karty kodów (zdrapka na 80 kodów) i z tego co było
na grupie, to po pewnym czasie kody mogą zacząć się powtarzać - taki mały
recykling ;)

I siÄ™ powtarzajÄ… - sprawdzone telefonicznie :)

Data: 2010-01-08 14:32:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
dbnet i blokady ciekawostka

U¿ytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:105af98a-7717-4934-9205-bb0de30196a2p8g2000yqb.googlegroups.com...
Jak wygl±da tam system transakcyjny?

jakby gimnazjalista robil

Data: 2010-01-07 20:05:57
Autor: RobertS
[...]

"cenzor cały film pociął" he he he ;-D

ale też jak TŻ zapyta gdzie byłeś, o której wracałeś etc...to się człowiek tak łatwo nie wywinie

RobertS

Data: 2010-01-07 22:44:06
Autor: Paweł
xbartx wrote:

[...]

majÄ… to przepraszam.

nie wiem, czy to nowe karty emv tak dzialaja, czy to wina
(nie)skonfigurowania bankomatu/sieci w ktorej sie wyplaca,
ale jak na wakacjach po poludniu (<17-ta) wyplacalem kase
w bankomacje pkobp, to w historii nadal mam:

Wypłata ATM/ATM Withdrawal;
UL. PODZAMCZE 1-2 DARLOWO PL; godz:20:36;

Data: 2010-01-09 13:14:56
Autor: Seba
dbnet i blokady ciekawostka
Pawe³ <root@127.0.0.1> napisa³(a):
xbartx wrote:

> [...]

w bankomacje pkobp, to w historii nadal mam:

Wypłata ATM/ATM Withdrawal;
UL. PODZAMCZE 1-2 DARLOWO PL; godz:20:36;

w rozliczeniu masz chyba zawsze 20 z kawalkiem (wtedy ksiêguja transakcje kartowe), w auotoryzacjach masz rzeczywiste godziny

--

dbnet i blokady ciekawostka