dbnet i blokady ciekawostka

Data: 2010-01-07 22:44:06
Autor: Paweł
dbnet i blokady ciekawostka
xbartx wrote:

Dzisiaj zwróciłem uwagę, że dbnet jest chyba liderem jeżeli chodzi o
pokazywanie blokad na swojej karcie. Dlaczego? Pokazuje dokładną godzinę
wypłaty z bankomatu. Jako dowód wycinek z blokady:

*07.01.2010 13:56:37*

O ile mnie pamięć nie myli, to w żadnym innym banku tego nie mają. Jak
majÄ… to przepraszam.

nie wiem, czy to nowe karty emv tak dzialaja, czy to wina
(nie)skonfigurowania bankomatu/sieci w ktorej sie wyplaca,
ale jak na wakacjach po poludniu (<17-ta) wyplacalem kase
w bankomacje pkobp, to w historii nadal mam:

Wypłata ATM/ATM Withdrawal;
UL. PODZAMCZE 1-2 DARLOWO PL; godz:20:36;

Data: 2010-01-09 13:14:56
Autor: Seba
dbnet i blokady ciekawostka
Pawe³ <root@127.0.0.1> napisa³(a):
xbartx wrote:

> [...]

w bankomacje pkobp, to w historii nadal mam:

Wypłata ATM/ATM Withdrawal;
UL. PODZAMCZE 1-2 DARLOWO PL; godz:20:36;

w rozliczeniu masz chyba zawsze 20 z kawalkiem (wtedy ksiêguja transakcje kartowe), w auotoryzacjach masz rzeczywiste godziny

--

dbnet i blokady ciekawostka