dbnet moje 3 grosze a nawet 5 ;)

Data: 2009-10-28 15:39:40
Autor: Curious
dbnet moje 3 grosze a nawet 5 ;)
Też zaczynam swoją przygodę z DB.
Otwierałem przez net i trwało to trochę dużej. Jeden z panów z partyline wprowadził mnie w błąd - chyba niezbyt pewnie poruszał się po systemie. Nie widział zamówionych kart i odesłał mnie do oddziału w sprawie wyjaśnienia. Napisałem reklamację przez system transakcyjny. Odpowiedź po 5 dniach, ogólnikowa. Karty w każdym razie pokazały się jako "W PRODUKCJI", a teraz już mam je w domu - nawet ładne (dość ascetyczne).
Listopad będzie pierwszym miesiącem kiedy konto będzie głównym kontem rozliczeniowym.

Pozdrawiam.

dbnet moje 3 grosze a nawet 5 ;)