dbnet24

Data: 2009-08-05 10:38:07
Autor: Bartek
dbnet24
Witam,

Czy kto¶ już ma jakie¶ do¶wiadczenia z kontem internetowym DB?

Czy rzeczywi¶cie wypłaty gotówkowe z bankomatów zagranicznych
przeliczane s± na PLN po kursie Visy, a nie kursie sprzedaży banku?

Inna sprawa, to jak wygl±da oprocentowanie na kontach
oszczędno¶ciowych w PLN i EUR?

Pozdrawiam,
Batek

Data: 2009-08-05 20:01:50
Autor: Paweł
dbnet24
Bartek wrote:

Witam,

Czy ktoś już ma jakieś doświadczenia z kontem internetowym DB?

uzywam juz jakis czas bez problemow konto PLN i CHF
do wybierania zlotowek we wszystkich bankomatach i zakupu frankow
na rate kredytu.

Czy rzeczywiście wypłaty gotówkowe z bankomatów zagranicznych
przeliczane sÄ… na PLN po kursie Visy, a nie kursie sprzedaĹĽy banku?

nie wiem, nie zglebialem regulaminu pod tym katem.

Inna sprawa, to jak wyglÄ…da oprocentowanie na kontach
oszczędnościowych w PLN i EUR?

jest na stronie banku w zasiegu jednego klikniecia.

Data: 2009-08-05 20:43:16
Autor: Valdi.Pavlack
dbnet24
"Paweł" news:h5chem$fv0$1achot.icm.edu.pl

[ciach]

Karta na PIN czy podpis?
Jaki czas oczekiwania na kartÄ™?

Data: 2009-08-05 21:10:26
Autor: Paweł
dbnet24
Valdi.Pavlack wrote:

"Paweł" news:h5chem$fv0$1achot.icm.edu.pl

[ciach]

Karta na PIN czy podpis?

nie uzywalem w sklepie, bo place KK citi :)
sama karta nie ma czipa.

Jaki czas oczekiwania na kartÄ™?

do mnie dotarla po tygodniu.

Data: 2009-08-05 21:34:38
Autor: Valdi.Pavlack
dbnet24
"Paweł" news:h5clfa$kt4$1achot.icm.edu.pl

sama karta nie ma czipa.

:(

Data: 2009-08-06 14:12:27
Autor: Paweł
dbnet24

Data: 2009-08-06 06:24:01
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 14:12, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:

i jeszcze jeden feler, blokady kartowe nie sa widoczne w systemie
internetowym. helpdesk mowi ze ich system tak ma i to nie jest bug,
a same blokady z karty mozna sprawdzic w bankomacie :/

Minus tej VE z DB to także taki, że nie można ni± płacić w internecie.
Brak widocznych blokad to także ból. A kursy walut przy wypłacie z
bankomatów zagranic± to raczej korzystne s± dla małych kwot, przy
większych może się sprawdzić karta ze stał± prowizj± za wypłatę z
bankomatu zagranic± i dobrymi kursami.

Data: 2009-08-06 13:26:27
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 06:24:01 -0700, Raff napisał(a):

Minus tej VE z DB to także taki, że nie można nią płacić w internecie.
Brak widocznych blokad to także ból. A kursy walut przy wypłacie z
bankomatów zagranicą to raczej korzystne są dla małych kwot, przy
większych może się sprawdzić karta ze stałą prowizją za wypłatę z
bankomatu zagranicÄ… i dobrymi kursami.

Czyli kursy są raczej średnie a robiłeś/masz jakieś porównanie?

Data: 2009-08-06 06:30:05
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 15:26, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> bankomatów zagranic± to raczej korzystne s± dla małych kwot, przy
> większych może się sprawdzić karta ze stał± prowizj± za wypłatę z

Czyli kursy s± raczej ¶rednie a robiłe¶/masz jakie¶ porównanie?

Np. w zeszłym tygodniu robiłem wypłatę z bankomatu w Rosji i kurs był
o 3,5% wyższy od kursu ¶redniego NBP z dnia transakcji (nb: kurs był
nawet wyższy od kursu wymiany dla MC wydanego przez BZWBK o jakie¶
0,7%). W sumie w Fortisie też nie było różowo je¶li chodzi o kursy i
"darmowo¶ć" wypłat z bankomatów zagranic±.

Data: 2009-08-06 07:42:27
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 15:30, Raff <raff0...@gmail.com> wrote:

> [...]

0,7%). W sumie w Fortisie też nie było różowo je¶li chodzi o kursy i
"darmowo¶ć" wypłat z bankomatów zagranic±.

sorry - errata - kurs RUB/PLN był o 1,5% wyższy w BZWBK niż kurs w DB
PBC dla transakcji wykonanej w tym samym dniu (nie na te same dni
transakcji spojrzałem poprzednio), a zatem nie jest aż tak tragicznie,
a na pewno lepiej niż kupno waluty w kantorze

Data: 2009-08-07 05:22:27
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 07:42:27 -0700, Raff napisał(a):

sorry - errata - kurs RUB/PLN był o 1,5% wyższy w BZWBK niż kurs w DB
PBC dla transakcji wykonanej w tym samym dniu (nie na te same dni
transakcji spojrzałem poprzednio), a zatem nie jest aż tak tragicznie, a
na pewno lepiej niĹĽ kupno waluty w kantorze

No do takich zadań to najlepiej nadają się karty polbanku, ale widać że DB też jakoś strasznie nie kosi - trzeba by to z Aliorem porównać i wybrać polskiego lidera kont z damowymi bankomatami na całym świecie.

Data: 2009-08-06 13:02:05
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 14:12:27 +0200, Paweł napisał(a):

i jeszcze jeden feler, blokady kartowe nie sa widoczne w systemie
internetowym. helpdesk mowi ze ich system tak ma i to nie jest bug, a
same blokady z karty mozna sprawdzic w bankomacie :/

Lepsze to niĹĽ nic.

Data: 2009-08-07 12:58:35
Autor: Seba
dbnet24

Data: 2009-08-06 08:35:11
Autor: pwz
dbnet24

Data: 2009-08-06 08:22:57
Autor: xbartx
dbnet24

Data: 2009-08-06 11:26:36
Autor: pwz
dbnet24

Data: 2009-08-06 10:57:14
Autor: xbartx
dbnet24

Data: 2009-08-06 13:54:04
Autor: pwz
dbnet24

Data: 2009-08-06 13:07:12
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 13:54:04 +0200, pwz napisał(a):

pisałem kilka tygodniu temu na ten temat,
wątek miał tytuł bodajże "ukryty spam" czy coś takiego... Aha, mam:
"zawoalowany spam". Tu jest ten wÄ…tek: http://tinyurl.com/mbhn5v pwz

No pamiętam. Wychodzi, że to jakiś "kreatywny" doradca. Może spróbuj zgłosić do banku na jakiś adres rzecznik czy coś no i do cert polska.

Żeby Ci nie było tak wesoło to poczytaj sobie w wolnej chwili o moich przebojach :)

http://tinyurl.com/loh8kj
http://preview.tinyurl.com/loh8kj

Data: 2009-08-06 10:15:51
Autor: Valdi.Pavlack
dbnet24

Data: 2009-08-06 13:09:16
Autor: Tolek
dbnet24
Bartek <bartosz.brozek@gmail.com> napisał(a):
Witam,

Czy kto=B6 ju=BF ma jakie=B6 do=B6wiadczenia z kontem internetowym DB?
Ja mam. Generalnie sam interfejs internetowy jak z poprzedniej epoki. Mille w
porównaniu z DB to niebo a ziemia. Chociaż może to nie do końca prawda. Interfejs jest praktyczny, funkcjonalny,
ale strasznie spartański. Po prostu nieładny, okienka małe, kupa ekranu
niewykorzystana. Ale za to dużo szybszy od Mille. Głowne braki to:
* nie widać jakie masz polecenia zapłaty (albo ja jeszcze nie znalazłem
miejsca, bo polecenia sie dopiero zlecaj±)
* nie można zablokować ¶rodków pod przelew
* brakuje opcji z Mille typu "nadchodz±ce płatno¶ci" (wy¶wietlaj± się
wszystkie zlecone przelewy/stałe na 1,2,3 miesi±ce
Zaleta
* można potwierdzić wiele transakcji jednym TANem (mi przyda się raz na pół
roku, kiedy wbijam wszystkie przelewy za pr±d na raz) Tany przychodz± po paru dniach. Karta przychodzi po ponad 1 tygodniu. Jak
miałe¶ nieszczę¶cie podpisać umowe w banku, to musisz się tam przej¶ć po PIN.
A bank czynny 9-17. Tak więc więcej o karcie nie powiem, bo pinu jeszcze nie
odebrałem. Natomiast poza spratańskim interfejsem dbnet, to generalnie mam pozytywne
wrażenia. T.
Czy rzeczywi=B6cie wyp=B3aty got=F3wkowe z bankomat=F3w zagranicznych
przeliczane s=B1 na PLN po kursie Visy, a nie kursie sprzeda=BFy banku?

Inna sprawa, to jak wygl=B1da oprocentowanie na kontach
oszcz=EAdno=B6ciowych w PLN i EUR?

Pozdrawiam,
Batek

--