dbnet24

Data: 2009-08-05 20:01:50
Autor: Paweł
dbnet24
Bartek wrote:

Witam,

Czy ktoś już ma jakieś doświadczenia z kontem internetowym DB?

uzywam juz jakis czas bez problemow konto PLN i CHF
do wybierania zlotowek we wszystkich bankomatach i zakupu frankow
na rate kredytu.

Czy rzeczywiście wypłaty gotówkowe z bankomatów zagranicznych
przeliczane sÄ… na PLN po kursie Visy, a nie kursie sprzedaĹĽy banku?

nie wiem, nie zglebialem regulaminu pod tym katem.

Inna sprawa, to jak wyglÄ…da oprocentowanie na kontach
oszczędnościowych w PLN i EUR?

jest na stronie banku w zasiegu jednego klikniecia.

Data: 2009-08-05 20:43:16
Autor: Valdi.Pavlack
dbnet24
"Paweł" news:h5chem$fv0$1achot.icm.edu.pl

[ciach]

Karta na PIN czy podpis?
Jaki czas oczekiwania na kartÄ™?

Data: 2009-08-05 21:10:26
Autor: Paweł
dbnet24
Valdi.Pavlack wrote:

"Paweł" news:h5chem$fv0$1achot.icm.edu.pl

[ciach]

Karta na PIN czy podpis?

nie uzywalem w sklepie, bo place KK citi :)
sama karta nie ma czipa.

Jaki czas oczekiwania na kartÄ™?

do mnie dotarla po tygodniu.

Data: 2009-08-05 21:34:38
Autor: Valdi.Pavlack
dbnet24
"Paweł" news:h5clfa$kt4$1achot.icm.edu.pl

sama karta nie ma czipa.

:(

Data: 2009-08-06 14:12:27
Autor: Paweł
dbnet24

Data: 2009-08-06 06:24:01
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 14:12, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:

i jeszcze jeden feler, blokady kartowe nie sa widoczne w systemie
internetowym. helpdesk mowi ze ich system tak ma i to nie jest bug,
a same blokady z karty mozna sprawdzic w bankomacie :/

Minus tej VE z DB to także taki, że nie można ni± płacić w internecie.
Brak widocznych blokad to także ból. A kursy walut przy wypłacie z
bankomatów zagranic± to raczej korzystne s± dla małych kwot, przy
większych może się sprawdzić karta ze stał± prowizj± za wypłatę z
bankomatu zagranic± i dobrymi kursami.

Data: 2009-08-06 13:26:27
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 06:24:01 -0700, Raff napisał(a):

Minus tej VE z DB to także taki, że nie można nią płacić w internecie.
Brak widocznych blokad to także ból. A kursy walut przy wypłacie z
bankomatów zagranicą to raczej korzystne są dla małych kwot, przy
większych może się sprawdzić karta ze stałą prowizją za wypłatę z
bankomatu zagranicÄ… i dobrymi kursami.

Czyli kursy są raczej średnie a robiłeś/masz jakieś porównanie?

Data: 2009-08-06 06:30:05
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 15:26, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> bankomatów zagranic± to raczej korzystne s± dla małych kwot, przy
> większych może się sprawdzić karta ze stał± prowizj± za wypłatę z

Czyli kursy s± raczej ¶rednie a robiłe¶/masz jakie¶ porównanie?

Np. w zeszłym tygodniu robiłem wypłatę z bankomatu w Rosji i kurs był
o 3,5% wyższy od kursu ¶redniego NBP z dnia transakcji (nb: kurs był
nawet wyższy od kursu wymiany dla MC wydanego przez BZWBK o jakie¶
0,7%). W sumie w Fortisie też nie było różowo je¶li chodzi o kursy i
"darmowo¶ć" wypłat z bankomatów zagranic±.

Data: 2009-08-06 07:42:27
Autor: Raff
dbnet24
On 6 Sie, 15:30, Raff <raff0...@gmail.com> wrote:

> [...]

0,7%). W sumie w Fortisie też nie było różowo je¶li chodzi o kursy i
"darmowo¶ć" wypłat z bankomatów zagranic±.

sorry - errata - kurs RUB/PLN był o 1,5% wyższy w BZWBK niż kurs w DB
PBC dla transakcji wykonanej w tym samym dniu (nie na te same dni
transakcji spojrzałem poprzednio), a zatem nie jest aż tak tragicznie,
a na pewno lepiej niż kupno waluty w kantorze

Data: 2009-08-07 05:22:27
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 07:42:27 -0700, Raff napisał(a):

sorry - errata - kurs RUB/PLN był o 1,5% wyższy w BZWBK niż kurs w DB
PBC dla transakcji wykonanej w tym samym dniu (nie na te same dni
transakcji spojrzałem poprzednio), a zatem nie jest aż tak tragicznie, a
na pewno lepiej niĹĽ kupno waluty w kantorze

No do takich zadań to najlepiej nadają się karty polbanku, ale widać że DB też jakoś strasznie nie kosi - trzeba by to z Aliorem porównać i wybrać polskiego lidera kont z damowymi bankomatami na całym świecie.

Data: 2009-08-06 13:02:05
Autor: xbartx
dbnet24
Dnia Thu, 06 Aug 2009 14:12:27 +0200, Paweł napisał(a):

i jeszcze jeden feler, blokady kartowe nie sa widoczne w systemie
internetowym. helpdesk mowi ze ich system tak ma i to nie jest bug, a
same blokady z karty mozna sprawdzic w bankomacie :/

Lepsze to niĹĽ nic.

Data: 2009-08-07 12:58:35
Autor: Seba
dbnet24