Data: 2013-05-04 16:49:17 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
dci na cieple | |
W dniu 2013-05-04 14:47, dominik pisze:
hello Sprawdzany CLIPem? Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki, lecz z problemem na wiązce. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-05-04 20:21:42 | |
Autor: dominik | |
dci na cieple | |
On 2013-05-04 16:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Poza tym oczywiście wszelkie węże sprawdzone, nowe oleje i filtry jak coSprawdzany CLIPem? Tak, ponoć wszystko ok. Błędów nie notuje lub nie wiem gdzie ich szukać ;) Może być dalej przepływomierz, ale nie sam jako taki, Tzn, dokładniej czego byś szukał? Czemu na cieple mu źle? -- _ _ _a_a dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_ http://dominik.net.pl _ {.`'`.} {.' _ '.} {| ._oo) { \ {/ .-. \} {/ .' '. \} {/ | ~~~~^~~~^^~jgs^~`~^~`~^~`~^~`~^~^~`^~^~`^~^~^~^~^~^~`^~~`~~~~ |
|
Data: 2013-05-06 20:02:50 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
dci na cieple | |
W dniu 2013-05-04 20:21, dominik pisze:
On 2013-05-04 16:49, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: Znajomy miał dziwny przypadek w HDi. W przepływce jest czujnik temp. powietrza dolotowego, u niego szwankował pokazując praktycznie losowo bzdury - potrafił pokazać raz -50 stopni, za chwilę +25 (w miarę zgodne z prawdą), potem znów -50. Okazało się, że przetarty był przewód w wiązce. Tylko dziwnym trafem, nikt nie potrafił wyjaśnić związku z temperaturą silnika. U mnie też mulił przy wyższych temperaturach, ale dość losowo - raz po nocy jechał ok, innym razem brak mu było mocy. Winowajcą okazał się być przycinający się egr. Zaślepiłem tę ekofaszystowską mendę. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|