de bul powinien się podać do dymisji

Data: 2014-10-14 10:40:28
Autor: boukun
de bul powinien się podać do dymisji
Koniec legendy kapitana Wrony? Lądował awaryjnie, bo zapomniał wcisnąć bezpiecznik

Bezpiecznik za 1 dolara będzie gwoździem do trumny legendy kapitana Tadeusza Wrony - pisze "Nasz Dziennik".

Gazeta pisze, że do końca czerwca Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych przedstawi raport z lotu samolotu PLL LOT z Newark do Warszawy, który odbył się 1 listopada 2011 roku.

Boeing 767 zanotował po starcie awarię systemu hydraulicznego wypuszczania powietrza, ale kontynuował lot. Już w Warszawie okazało się, że alternatywny system wysuwania podwozia też nie działa. Prowadzona przez kapitana Wronę maszyna lądowała awaryjnie "na brzuchu" na Okęciu.

"Nasz Dziennik" pisze jednak o "kompromitującym błędzie" kapitana. Jak czytamy w gazecie wystarczyło wcisnąć bezpiecznik na tablicy tuż za plecami, by oszczędzić całej Polsce seansu grozy. W tym półroczu ma zostać opublikowany raport na temat przygotowany przez PKBWL.

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/788419,koniec-legendy-kapitana-wrony-ladowal-awaryjnie-bo-zapomnial-wcisnac-bezpiecznik.html?utm_source=infor&utm_medium=nextclick&utm_campaign=bloczki-rc

Kurwa, najgłubszy głąb wiedział bezpośrednio po awaryjnym lądowaniu kpt. Wrony, że ten nie miał pojęcia jaki guzik nacisnąć i dlatego lądował na brzuchu, a de bul robił publicznie z siebie głupa i kreował niepociumanego pilota wszem i wobec na bohatera....

I co z tym raportem?

Kogo mamy za przywódców w tym chorym kraju?

boukun

Data: 2014-10-14 10:11:30
Autor: donek999bronek
de bul powinien się podać do dymisji
No coz, plus za umiejetnos ladowania bez kolek, minus za nieznajomosc procedur i maszyny. Rutyna go zgubila.

Polski lotnik jak trzeba, to i na drzwiach od stodoly wyladuje....
Kto to powiedzial? Miller?

Data: 2014-10-14 19:50:48
Autor: boukun
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:baaa7441-266f-44c8-9660-32b94d52e989googlegroups.com...
No coz, plus za umiejetnos ladowania bez kolek, minus za nieznajomosc procedur i maszyny. Rutyna go zgubila.

Nie ma żadnego plusa, a już na pewno nie zasłużył na medal od prezia, niepociumany pilot. Było ich trzech w kabinie i już zaraz po starcie zauważyli awarię, mogli się skontaktować z boeingiem, to by ich objaśnili, który bezpiecznik trzeba najpierw wcisnąć...

Polski lotnik jak trzeba, to i na drzwiach od stodoly wyladuje....
Kto to powiedzial? Miller?

Nic w tym śmiesznego, ani bohaterskiego...

boukun

Data: 2014-10-14 19:21:45
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-14 o 10:40, boukun pisze:
[...]

po co głupoty z ND cytujesz? To kiepska gadzinowka na jeden ton. Od poczatku wiadomo, ze wystarczylo wcisnąć ten bezpiecznik bo amerykance to przetestowali. Tyle, ze do procedury dodano to dopiero po tej usterce. Wczesniej nie było czegos takiego w procedurach. Taka procedurę dodano dopiero pozniej, po tym jak przetestowano ewentualne problemy wynikajace z wcisniecia tego bezpiecznika.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-14 13:59:23
Autor: Marek
W dniu wtorek, 14 października 2014 19:21:45 UTC+2 użytkownik ApostatA napisał:
> [...]

po co głupoty z ND cytujesz? To kiepska gadzinowka na jeden ton. Od poczatku wiadomo, ze wystarczylo wcisnąć ten bezpiecznik bo amerykance to przetestowali. Tyle, ze do procedury dodano to dopiero po tej usterce. Wczesniej nie było czegos takiego w procedurach. Taka procedurę dodano dopiero pozniej, po tym jak przetestowano ewentualne problemy wynikajace z wcisniecia tego bezpiecznika.

U mnie w domu, jak mi cos nie zadziala to ide od razu sprawdzic bezpieczniki.
I nikt mi nigdy zadnej procedury do instrukcji nie wpisal...

Data: 2014-10-14 23:30:33
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-14 o 22:59, Marek pisze:
U mnie w domu, jak mi cos nie zadziala to ide od razu sprawdzic bezpieczniki.
I nikt mi nigdy zadnej procedury do instrukcji nie wpisal...

jakbyś był operatorem elektrowni atomowej to byś taką procedurę przestrzegał. To w ramach uswiadomienia Ci problemu skali.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-14 15:59:21
Autor: Marek
W dniu wtorek, 14 października 2014 23:30:33 UTC+2 użytkownik ApostatA napisał:
W dniu 2014-10-14 o 22:59, Marek pisze:

> U mnie w domu, jak mi cos nie zadziala to ide od razu sprawdzic bezpieczniki.

> I nikt mi nigdy zadnej procedury do instrukcji nie wpisal...

jakbyďż˝ byďż˝ operatorem elektrowni atomowej to byďż˝ takďż˝ procedurďż˝ przestrzegaďż˝. To w ramach uswiadomienia Ci problemu skali.

Chcesz powiedziec, ze moja mala elektrownia jadrowa jest mniej wazna od jakiegos tam samolociku ?

Data: 2014-10-14 19:56:38
Autor: boukun
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m1jm1r$t7o$4speranza.aioe.org...
[...]

Głupi by się zainteresował, a może nawet zorientował, że jeden bezpiecznik jest stale wyciśnięty. Procedura zawsze była, co pokazał przedstawiciel boeinga, który pierwsze co zaczął po przylocie do Polski, to wcisnął ten bezpiecznik, jak samolot stał na poduszkach podniesiony, i podwozie wypadło... Standardowo jest on w pozycji wyciśniętej, o czym pisałem już krótko po tej katastrofie, a wciska się go dopiero, jak trzeba awaryjnie wysunąć podwozie,,, Gadzinówka, nie gadzinówka, żadnego innego szmatławca nie stać na to, żeby nazwać rzeczy po imieniu..

boukun

Data: 2014-10-14 23:39:24
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-14 o 19:56, boukun pisze:
[...]

ale to każdy podejrzewał, ze tak sie stanie. Tyle, ze robienie tego w locie to jest ryzyko, bo nikt wczesniej nie sprawdził jak zachowa się podwozie po zignorowaniu wyplucia przez niego bezpiecznika. Myslisz ze pilot zna blue printy boeinga? Skąd mógł wiedzieć, ze bezpiecznik nie wyskoczył z powodu usterki która pozwoli wysunąć podwozie, ale nie da szans na bezpieczne lądowanie? Dopiero po tym wypadku stworzono procedurę dla tego bezpiecznika - wczesniej jej nie było! Aby stworzyć taką procedurę, trzeba przeprowadzić symulację wszystkich mozliwych scenariuszy które powodują taką awarię i zbadać ewentualne złe skutki zignorowania bezpiecznika. Suma sumarum pilot podjął jedynie słuszną decyzję, ja nie wiem co za debile, po Smoleńsku mogą jeszcze namawiać pilotów do ułanskiej fantazji.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-15 00:50:59
Autor: boukun
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m1k54t$582$1speranza.aioe.org...
[...]

Tylko, że nikt tego nie podejrzewał z pilotów, nie opowiadaj głupot. Oni nawet nikogo z boeinga nie pytali, ani o procedury, ani o bezpieczniki.

Myslisz ze
pilot zna blue printy boeinga? Skąd mógł wiedzieć, ze bezpiecznik nie wyskoczył z powodu usterki która pozwoli wysunąć podwozie, ale nie da szans na bezpieczne lądowanie?

Tak jak pisałem, mogli głąby już nad USA pytać co się stało i co robić w takim przypadku, ale postanowili to zignorować aż do czasu jak przyszło im lądować...

Dopiero po tym wypadku stworzono
procedurę dla tego bezpiecznika - wczesniej jej nie było!

Bzdura, procedura była, co potwierdził przedstawiciel boeinga, który od tego zaczął wysunięcie awaryjne podwozia, jak samolot został podniesiony na poduszkach.

[...]

Wymyślasz niestworzone rzeczy, głąby kapuściane nie wiedzieli, że do tego służy jeden bezpiecznik, który standardowo jest wyłączony (i pisze ostreżenie, nie włączać), żeby podwozie nie wyskoczyło przypadkowo w trakcie lotu, po niechcącym wciśnięciu innego guzika.  To byli idioci, a de bul następny błazen...

boukun

Data: 2014-10-15 13:07:33
Autor: ApostatA
W dniu 2014-10-15 o 00:50, boukun pisze:
[...]

Jezuuu co ty wygadujesz?
http://bigstory.ap.org/article/experts-give-causes-emergency-landing-poland

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-10-15 17:29:43
Autor: boukun
"ApostatA" <noNAME@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m1lkg7$8am$2speranza.aioe.org...
[...]

I co? Cytowany przez ciebie artykuł tylko potwierdza moją tezę. Niepociumany pilot nie zainteresował się, dlaczego jeden bezpiecznik jest standardowo w pozycji wyłączonej i bał się go włączyć, bo w instrukcji pokładowej nie było o nim napisane... A do boeinga nie chciało im się dzwonić i nad USA kontaktować. Dlatego do dzisiaj nie ma raportu końcowego, bo de bul wyszedł na kolejnego idioę...

boukun

Data: 2014-10-15 02:00:38
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m1iomm$2u5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wal się paranoiku!

MW

Data: 2014-10-15 09:31:39
Autor: boukun
de bul powinien się podać do dymisji
Wal się paranoiku!

MW

Macałeś się z Pietrzykowskim debilu?

boukun

Data: 2014-10-16 06:22:42
Autor: stevep
Na drzewo małpo nieczłekokształtna.W dniu .10.2014 o 09:31 boukun  <boukun@neostrada.pl> pisze:

Wal się paranoiku!

MW

Macałeś się z Pietrzykowskim debilu?

boukun

Na drzewo małpo nieczłekokształtna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-16 08:58:33
Autor: Patriota
W dniu 2014-10-14 10:40, boukun pisze:

Kogo mamy za przywódców w tym chorym kraju?

boukun

Zły pomysł, a kto będzie opowiadał bajki Polakom jacy to są wolni?

de bul powinien się podać do dymisji