debetówka SYNC oszczędnościowe

Data: 2013-02-19 03:51:43
Autor: Sebastian
debetówka SYNC oszczędnościowe
zamówiłem debetówkę do oszczędnościowego
konta w SYNC - i mam pytanie do praktyków:

ile będę miał dostępnych bezprowizyjnych
wypłat z rachunku: jedną czy dwie?

chodzi mi o to, czy jeśli najpierw zlecę
przelew internetowy, a kilku dniach pójdę z kartą do bankomatu, to czy bank
policzy mi prowizję od wypłaty kartowej?

i czy z debetówką do oszczędnościowego
wiążą się jakieś przykre niespodzianki,
haczyki, na co uważać?

Data: 2013-02-19 07:51:12
Autor: Sebastian
debetówka SYNC oszczędnościowe
i czy z debetówką do oszczędnościowego
wiążą się jakieś przykre niespodzianki,
haczyki, na co uważać?

konkretnie, interesuje mnie, czy opłata 3zł
będzie pobierana, jeśli karty nie aktywuję.

najbardziej interesuje mnie odpowiedź osoby
która ma od jakiegoś czasu (np. 2-3 miesiące
taką kartę i (jeszcze) jej nie aktywowała.

debetówka SYNC oszczędnościowe