debetowka aliora - problem

Data: 2009-02-22 20:10:04
Autor: GiZmo
debetowka aliora - problem
Sytuacja się powtarza któryś raz kolei, wpisuje PIN (maestro alior) i wywala komunikat że zły pin. Drugi raz to samo. Idzie dopiero za 3 lub 4 razem (jestem pewny że za każdym razem podaje dobry). Dzisiaj zauważyłem że najpierw kobieta przeciągnęła kartę przez terminal (pasek).

Nie jestem pewny ale kiedyś chyba czytałem na forum mbanku o podobnych problemach i chyba chodzi właśnie o to przeciągnięcie na początku (powinno się od razu skorzystać z chipa).

Mam rację? I na czym polega problem? Bo mam powoli dość płacenia tą kartą.

Wczoraj sprzedawca włożył kartę od razu do czytnika i było OK.

debetowka aliora - problem