debetówka z Santandera vs Curve

Data: 2020-12-31 08:35:11
Autor: Robert_DF
debetówka z Santandera vs Curve
najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...

czy może tylko ja tak mam?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-31 03:43:09
Autor: jakson
debetówka z Santandera vs Curve
najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...

Twisto (darmowe) od dłuższego czasu blokuje płatności przez Curve - taką mają politykę od czasu wprowadzenia płatnego planu.
Millenium ostatnio nie banglało z Curve (blokady były, ale kasa nie wychodziła), ale to był gruby fakap po stronie Curve.

Data: 2021-01-02 19:13:48
Autor: Robert_DF
W dniu 31.12.2020 o 12:43, jakson pisze:
[...]

twisko, spróbuję bo wcześniej mi działało, ale jak chciałem kombinować czyli spłata twisto poprzez twisto podpięte do curve to nie przechodziło

Mille, nawet dzisiaj płaciłem, przechodzi jak zwykle

santander, to mnie zastanawia...

ach i kart DC przez curve nie działają

Data: 2021-01-01 19:34:45
Autor: Waldek
W dniu 2020-12-31 o 08:35, Robert_DF pisze:
najwidoczniej santander nie chce, aby podpinać swoją debetówkę pod curve...

czy może tylko ja tak mam?

Mam podpiętą i działa bez problemów

Pozdro

debetówka z Santandera vs Curve