debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium

Data: 2015-09-08 16:37:18
Autor: Crocodile
debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium

ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

Data: 2015-09-08 11:56:08
Autor: Kris
W dniu wtorek, 8 września 2015 16:37:49 UTC+2 użytkownik Crocodile napisał:
ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

Bo to debil widać jest.

Data: 2015-09-10 08:04:06
Autor: VAN JJ
debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium
ale czemu zaraz takie ostre słowa panie Andrzeju ? :)

Bo to debil widać jest.

Pan Andrzej ? Niemożliwe ... z takim gorącym nazwiskiem ?!?!?

Data: 2015-09-10 18:41:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium

"VAN JJ" 55f11d3e$0$27530$65785112@news.neostrada.pl

Pan Andrzej ? Niemożliwe ... z takim gorącym nazwiskiem ?!?!?

Lawa może być zastygła.

   https://www.google.pl/search?q=zastyg%C5%82a+lawa&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCPL0lIvz7McCFQGdcgodabYB5Q&biw=1280&bih=709

Znam powiedzenie: 'głupi jak kamień'. :)

-=-

Prywatnie o Andrzeju Lawie -- nie znam Andrzeja Lawy i nie mam o nim
tak zwanego swojego zdania. Pamiętam tylko, że jest czynnym/aktywnym
uczestnikiem tej grupy i brał udział w czymś, co doprowadziło nas do
otrzymywania wisienek i orzeszków. Być może AL wypowiadał się o mnie
krytycznie -- lecz IMO na grupach nie należy oczekiwać za taką pomoc
podziękowań zbyt daleko idących.

Zdanie moje o zmianach wizerunków/interfejsów -- wypowiedziałem.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

debile znów zmieniają interface - tym razem Millenium