debilisci....

Data: 2009-02-27 13:24:30
Autor: konserwator
debilisci....
Data: 2009-02-27 13:36:02
Autor: Roman Rumian
debilisci....
Panie Rympał,

i tak, i nie.

Mają rację, że takie listy i klasyfikacje są głupie i szkodliwe, bo służą totalizacji, nie są tak naprawdę do niczego potrzebne, marnotrawią czas i pieniądze podatników.

Nie maja racji, że astrolog czy wróżbita obraża inżyniera na tej liście, bo to prawdopodobnie lista stwierdzająca fakt, a im nic do tego, na co klienci tych profesji wydają z własnej woli SWOJE $.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 14:04:39
Autor: Spawacz
debilisci....

Użytkownik "Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:go8mbp$6qr$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Wielce Szanowny Panie !

Jestem inżynierem i faktycznie astrolog, wróżbita, bioenergoterapeuta, refleksolog, radiesteta itp. nie obrażają mnie. Jeśli już, robi to Szanowny Pan nie adresując (prawdopodobnie) swoich ciekawych refleksji do JE Pani Jolanty Fedak, Ministerki Pracy i Polityki Społecznej.  BTW, czy dopisałby Pan do tej listy zawód, np. jasnowidza?

Pozdrowienia

--

Spawacz

Data: 2009-02-27 14:13:08
Autor: Roman Rumian
debilisci....
Szanowny Spawaczu,

Spawacz pisze:
(...)
[...]

tak, jeśli są ludzie w Polsce zarabiajacy w ten sposób pieniądze, a wiem że są.

Obrażam, nie adresując swojej wypowiedzi do Pani Minister ?!
Nie rozumiem, proszę mnie oświecić ?

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 18:01:50
Autor: konserwator
debilisci....

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:go8ob5$ar5$1inews.gazeta.pl...

[...]

ja bym dopisal ekonomiste (np. Baltzerowicza)
Pana to razi?

rym

Data: 2009-02-27 15:53:05
Autor: ColgatesBilly
debilisci....

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:go8mbp$6qr$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Takich TAK i NIE moznaby mnozyc , i napisac esej.
Pozostaje to poza naszym wplywem...

Koniec koncow, kazdy odpowiada za siebie i ma swoj rozum,
a jak chcial sluchac, to wie co zle dla niego.
Od siebie sie wiec zaczyna i od najblizszych.

Nie da sie tez ROZDZIELIC grzechow i sprawic, by ci
co popelniaja jedne (i sa  s w i a t o w i ) akurat nie popelniali innych.

Swiata sie nie zmienia...
( Jezus nie chce bysmy zwyciezyli caly swiat DLA NIEGO, ale bysmy
   zwyciezyli ten swiat...  W SOBIE)

Tak wiec, smieszne jest potepianie tego co sobie swiat tam wytwarza,
acz... z drugiej strony, zdanie ( Kosciolow) powinno byc w tej sprawie jasne
i przypominane!
- to byla katolicka wersja.

"Protestancka" brzmialaby:
- Ty SAM powinienes wiedziec i oczywiscie wiesz ( tzn. nikt Ci nie musi mowic),
  a co z tym zrobisz, to juz Twoja wolna wola.

PS a wiesz oczywiscie z Biblii, bez zadnego posrednika, bo nie jestes IDIOTA
      i albo nia zyjesz na calosc (bez podzialow na mniejsze i wieksze) albo..
      sam wiesz.. ;)

P-Kol

Data: 2009-02-27 13:37:56
Autor: Spawacz
debilisci....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:go8mi7$6pc$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Kto?
Czy ci, którzy się podpisali czy: "astrolog, wróżbita, bioenergoterapeuta, refleksolog, radiesteta itp."?

--
Spawacz

Data: 2009-02-27 13:48:24
Autor: konserwator
debilisci....

--
Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:go8mos$rlf$1inews.gazeta.pl...

[...]

a co komu do tego jak kto zarabia pieniadze?
baletu nie ogladam ale nigdy mi do glowy nie przyszlo, ze tancerz to nie moze byc zawod
Trzeba byc kompletnym debilem, by protestowac przeciw rzeczywistosci.
i to ludzie nauki...
Glupsi od tych wrozek czy radiestetow

rym
ps. pare setek lat temu ci ludzie by proetstowali przeciw takim zaowdom jak lotnik, maszynista, informatyk itd...Co za ciemnogrod....

Data: 2009-02-27 14:25:34
Autor: Marian
debilisci....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

[...]

rym
ps. pare setek lat temu ci ludzie by proetstowali przeciw takim zaowdom
jak lotnik, maszynista, informatyk itd...Co za ciemnogrod....

Co to ma rzeczy? Parę setek lat temu nie było ministerstwa pracy,
komputerów, samolotów. Jeden wielki Ciemnogród. Teraz za to jest wielki
Sieciowy "Postymp" czyli (W)szechnica (W)iedzy  (W)szelakiej), której
95% zasobów to śmiecie.

EOT

--
Spawacz

Data: 2009-02-27 18:05:34
Autor: konserwator
debilisci....

--
Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:go8pht$n9u$1news.onet.pl...

[...]

a co do tego ma ministerstwo pracy?
jak sa ludzie co chca sprzedawac szczeble z drabiny co sie snila sw. antoniemu to co Pan masz do tego jak sa na to nabywcy?
-- -- -- -- -
no moze zbyt realny przyklad....
-- -- -- -- -- -- -- -- --
a jak sa ludzie co chca sprzedawac ziemska szczesliwosc np. Stalin lub Hitler i ludzie to kupuja, to pan bedziesz protestowal?

rym

Data: 2009-02-27 13:43:47
Autor: Ensitherum
debilisci....
faktycznie, debile

Data: 2009-02-27 15:51:03
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 13:24:30 +0100, konserwator napisał(a):

http://www.cft.edu.pl/protest/lista.php

Zabrakło mi tam uprawnien zawodowych. Myślę, że astrolodzy i wróżbici
sa daleko za innymi korporacjami zawodowymi, bardzo daleko. Już dawno
powinni się zrzeszyć i pierwszych piętnastu mogłoby powołać radę
astroligii i różbiarstwa, która określi zasady dostępu do zawodu i
później będzie za ciężkie pieniądze je innym udzielać (najlepiej tym
z rodziny). Czyli postapić tak, jak postapiły korporacje wszystkich
oburzonych. Jak już będą mieli tę rade, to pani minister będzie sobie mogła
dopisać tam jeszcze jedną rubryczkę: "kwalifikacje zawodowe". Jestem oburzony, że te durne wykształciuchy tak się im rzuciły do
gardeł, biedacy nie dorastają do pięt w okradaniu ludzi takim
prawnikom, taksówkarzom czy lekarzom.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 17:09:28
Autor: ColgatesBilly
debilisci....

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1hln0g3jn0klk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No ale, pomimo wczesniejszej wypowiedzi mojej, oczywiscie,
zapewne nie tylko ja mam pelna swiadomosc, ze wszelkie tego typu
GUSLA i ZaMBONY ;) sa lansowane na sile, lacznie z pedalstwem
brakiem KS (czapy) w ramach Praw Czlowieka, Heslinek
i oddania Ziemi diabelstwu, na nasze zatracenie, co sie... przybliza.

Lekajmy sie ( jeslizmy nie w swietosci i gotowosci na Powtorne Przybycie )

P-Kol

Data: 2009-02-27 16:28:42
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:09:28 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Lekajmy sie ( jeslizmy nie w swietosci i gotowosci na Powtorne Przybycie )

Ale ty mnie Krzysiek nie werbujesz, co?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 17:59:47
Autor: ColgatesBilly
debilisci....

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1cjfsw71ndpc6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Achtung werboten !

;)

Kol

Data: 2009-02-27 17:07:22
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:59:47 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Achtung werboten !

Hm, a nie werbung?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 18:08:01
Autor: konserwator
debilisci....

--
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hln0g3jn0klk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

nie mnie oceniac czy astrolodzy wykonuja swoj zawod uczciwie.
Dla mnie wiele osob nieuczciwie wykonuje swoje zawody i sa warci tych astrologow

ale jesli NAUKA tym zaczyna sie zajmowac.....

rym

debilisci....