debilisci....

Data: 2009-02-27 15:51:03
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 13:24:30 +0100, konserwator napisał(a):

http://www.cft.edu.pl/protest/lista.php

Zabrakło mi tam uprawnien zawodowych. Myślę, że astrolodzy i wróżbici
sa daleko za innymi korporacjami zawodowymi, bardzo daleko. Już dawno
powinni się zrzeszyć i pierwszych piętnastu mogłoby powołać radę
astroligii i różbiarstwa, która określi zasady dostępu do zawodu i
później będzie za ciężkie pieniądze je innym udzielać (najlepiej tym
z rodziny). Czyli postapić tak, jak postapiły korporacje wszystkich
oburzonych. Jak już będą mieli tę rade, to pani minister będzie sobie mogła
dopisać tam jeszcze jedną rubryczkę: "kwalifikacje zawodowe". Jestem oburzony, że te durne wykształciuchy tak się im rzuciły do
gardeł, biedacy nie dorastają do pięt w okradaniu ludzi takim
prawnikom, taksówkarzom czy lekarzom.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 17:09:28
Autor: ColgatesBilly
debilisci....

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1hln0g3jn0klk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No ale, pomimo wczesniejszej wypowiedzi mojej, oczywiscie,
zapewne nie tylko ja mam pelna swiadomosc, ze wszelkie tego typu
GUSLA i ZaMBONY ;) sa lansowane na sile, lacznie z pedalstwem
brakiem KS (czapy) w ramach Praw Czlowieka, Heslinek
i oddania Ziemi diabelstwu, na nasze zatracenie, co sie... przybliza.

Lekajmy sie ( jeslizmy nie w swietosci i gotowosci na Powtorne Przybycie )

P-Kol

Data: 2009-02-27 16:28:42
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:09:28 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Lekajmy sie ( jeslizmy nie w swietosci i gotowosci na Powtorne Przybycie )

Ale ty mnie Krzysiek nie werbujesz, co?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 17:59:47
Autor: ColgatesBilly
debilisci....

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1cjfsw71ndpc6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Achtung werboten !

;)

Kol

Data: 2009-02-27 17:07:22
Autor: Piotr
debilisci....
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:59:47 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Achtung werboten !

Hm, a nie werbung?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 18:08:01
Autor: konserwator
debilisci....

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hln0g3jn0klk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

nie mnie oceniac czy astrolodzy wykonuja swoj zawod uczciwie.
Dla mnie wiele osob nieuczciwie wykonuje swoje zawody i sa warci tych astrologow

ale jesli NAUKA tym zaczyna sie zajmowac.....

rym

debilisci....