[OT] debiuty gieldowe

Data: 2011-07-09 03:13:12
Autor: Titus Atomicus
[OT] debiuty gieldowe
Witam,
Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza. TA

Data: 2011-07-09 06:50:48
Autor: Maruda
[OT] debiuty gieldowe
W dniu 2011-07-09 03:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza.
TA

Bo debiuty, to już mocno spleśniałe konfitury. Trzeba szukać innych.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-09 13:30:45
Autor: Waldek
[OT] debiuty gieldowe

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:iv8mn7$j0p$2news.onet.pl...
[...]

Moze nie tyle spesniale, co swoj smak stracily
2 ostatnie raczej nie daly specjalnie zarobic
a trzeci wstecz GPW bodajze - tez jakos niespecjalnie ;)
No a poza tym do "naganiania" to sluzy pl.biznes.wgpw
- moze cos bardziej konkurencyjnego dla portfela kroovki  ;P

Data: 2011-07-09 22:36:12
Autor: Titus Atomicus
[OT] debiuty gieldowe
In article <iv9e5a$6id$1@news.onet.pl>, "Waldek" <niet@niet.net> wrote:

> [...]

No a poza tym do "naganiania" to sluzy pl.biznes.wgpw
- moze cos bardziej konkurencyjnego dla portfela kroovki  ;P

Ale ja nie naganiam, tylko sie zastanawiam.
A na pl.biznes.wgpw to jakies trollowisko chyba jest.

TA

Data: 2011-07-14 22:47:03
Autor: Titus Atomicus
[OT] debiuty gieldowe
In article <Titus_Atomicus-52CE0D.03131209072011@newsfeed.onet.pl>,

Witam,
Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza.

Znaczy mialo byc odwrotnie. Najpierw PRESCO, potem VIOIL.
Ostatecznie zdecydowalem sie wejsc w VIOIL mimo ze nie znalazlem zadnej prognozy opinii na jego temat - poza powieleniem tego, co bylo w prospekcie emisyjnym.
Ale odwolali prywatyzacje i juz nastepnego dnia zwrocili pieniadze.
Ale wciaz nie wiem - odwolali, bo sie zorientowali, ze te akcje za drogie i chetnych nie bylo, a ci boby kupili zaczeliby polniac masowe samobojstwa, Czy tez odwolali, bo akcje byly za tanie i nie chcieli sie wyprzedawac za bezcen.
TA

[OT] debiuty gieldowe