decathlon btwin riverside 7 - warto?

Data: 2009-03-25 10:50:28
Autor: Maciej Zywno
decathlon btwin riverside 7 - warto?
Czesc,

Czy ktos orientuje sie czy 2700PLN za http://www.decathlon.com.pl/PL/riverside-7-49653873/ to okazyjna cena? Czy raczej porownywalna z rowerami podobnej klasy innych popularnych marek?

Dzieki!
MaciejZ

Data: 2009-03-26 10:06:26
Autor: Maciej Zywno
decathlon btwin riverside 7 - warto?
Maciej Zywno wrote:

Czy ktos orientuje sie czy 2700PLN za http://www.decathlon.com.pl/PL/riverside-7-49653873/ to okazyjna cena? Czy raczej porownywalna z rowerami podobnej klasy innych popularnych marek?

Macku, ja mysle, ze warto, ale pozwolmy sie jeszcze innym wypowiedziec ;)
MaciejZ

Data: 2009-03-26 10:30:45
Autor: fabian
Maciej Zywno wrote:
Maciej Zywno wrote:

[...]

Nie wiem czy warto, w sensie czy to dobra za te części tak poskładane, ale IMHO ładowanie się w jakieś hydrauliczne hamulce obręczowe w obecnych czasach to chyba pomyłka. Rozsądniejsze są chyba hamulce tarczowe, nie ma obawy o trwałość obręczy i nie trzeba się przejmować rozcentrowaniem obręczy, oczywiście w rozsądnych granicach.

Fabian.

Data: 2009-03-27 10:58:29
Autor: Zip
On 27 Mar, 10:44, Maciej Zywno <mil...@gazeta.pl> wrote:
fabian wrote:
> [...]
> tarczowe, nie ma obawy o trwałość obręczy i nie trzeba się przejmować
> rozcentrowaniem obręczy, oczywiście w rozsądnych granicach.

Ja również uważam że warto a jeśli chodzi o hamulec to troche
przesadzili z tymi szczękowymi hydraulikami. Najlepsze do takiego
roweru wydawały by mi się siakieś V-Brake. Zawsze można wymienić po
kupnie. A tarczowe to by była pomyłka. Niepotrzebny balast a wcale nie
będziesz chyba ostro hamował na zjazdach.

Pozdrawiam

decathlon btwin riverside 7 - warto?