decha dla starszego pana .... FR/FS a może typowy FS

Data: 2009-07-31 12:57:12
Autor: ADAM
decha dla starszego pana .... FR/FS a może typowy FS
Generalnie ma to być deska dla takiego osobnika, jak ja (180 cm, 85
kg), któremu już niespecjalnie chce się cisnąć krawędzi (lekko skręca)
i w miarę dobrze sprawuje się w takim około wyciągowym puchu. Typowy
leśny FR i własna ścieżka mnie nie interesuje. Najlepiej najkrótsza z
możliwych przy mojej wadze :) Zakładam używanie tej deski z średnio
twardymi butami i wiązaniami (nowe buty - NW Legend, wiązań jeszcze
nie ma).

Prosze jak czlek chudnie. W ciagu pisania postu min 2kg ;)

Jakieś typy, sugestie ??? Jaka długość ???
Wstępnie przegladając net wymyśliłem sobie takie modele:
SAPIENT PNB1
ENDEAVOR H5
UNITY PRIDE
VOLKL WALL PRO
BURTON CUSTOM X

Elite80
Riot80
:)

PNB1 i WallPro jk najbardziej ale pomysl jeszcze nad Coalem 162 lub 167
Custom Burka tez da rade.

pozdro
Adam
Freebord - Snowboard the streets
http://www.freebords.pl

decha dla starszego pana .... FR/FS a może typowy FS