decyzja

Data: 2011-02-08 21:50:35
Autor: Wooyek
decyzja
Kupiłabym używany rower, ale nie znam u nas w okolicy takiego miejsca.
W "alledrogo" nie mam odwagi, bo jak tu karnąć się.

Szukaj po prostu ciekawych aukcji, dla których warto będzie zrobić sobie wycieczkę, żeby sprawdzić osobiście (czyli np. w promieniu 100 km).

Moim zdaniem zdecydowanie warto, szanse na to, że znajdziesz idealny rower w sklepie stacjonarnym są IMHO małe... A jeszcze w dobrej cenie - to prawie żadne.
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com
www.wooyek.pl // www.logologia.pl

Data: 2011-02-09 09:31:20
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
decyzja
Dnia 08-02-2011 o 21:50:35 Wooyek epf.pl> <wooyek> napisał(a):

Moim zdaniem zdecydowanie warto, szanse na to, że znajdziesz idealny  rower w sklepie stacjonarnym są IMHO małe... A jeszcze w dobrej cenie -  to prawie żadne.

niestety oczekiwania jakościowe klientów są absolutnie niewspółmierne z  możliwościami cenowymi.
oczekują wszystkomającego roweru do wszystkiego za cenę dobrego koła, a  wszystko inne jest "panie jakie to drogie".
oczywiście nie twierdze że tak jest w tym przypadku.

--
Z krainy sadów w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-02-09 12:37:48
Autor: Krycha
decyzja
W dniu 2011-02-09 09:31, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:
[...]

Zależy mi miedzy innymi na tym, aby rower był w miarę lekki ~ 15 kg.
A jak się okazuje do wszystkich trekkingów montują przednie amortyzatory,
nawet jeżeli są one w granicy cenowej 1300 - 1600 (rowery).
Waga 17 - 17,7 kg.
A jak dowiedziałem się na grupie są niskiej klasy (amortyzatory).
Mnie te amortyzatory nie są potrzebne (pod siodełkiem tak),
a wagi dodają.
Są inne elementy dodające wagi jak np. dymano w piaście, czy przerzutki,
ale te chcę mieć.
Choć może zdecydowałabym się na przerzutki zewnętrzne, jeżeli nie uda mi
się znaleźć roweru w granicach 15 kg z przerzutkami w piaście.

Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

Data: 2011-02-09 21:21:13
Autor: jacek duma
decyzja
On 2011-02-09 12:37, Krycha wrote:

[...]

Z tego co piszesz to Ty mieszczucha chcesz a nie rower wyprawowy :)
Wydaje mi się że spełnia wszystkie Twoje wymagania :)

http://www.kross.pl/rower/109-TEMPO_PRESTO.html
jd

Data: 2011-02-09 21:58:45
Autor: Krycha
decyzja
W dniu 2011-02-09 21:21, jacek duma pisze:
(...)

Z tego co piszesz to Ty mieszczucha chcesz a nie rower wyprawowy :)
Wydaje mi się że spełnia wszystkie Twoje wymagania :)

http://www.kross.pl/rower/109-TEMPO_PRESTO.html
jd

Czyli z czego powinnam zrezygnować, aby był trekking?
Widziałam z taką niską ramą rowery z opisem trekking.

Krycha.

Data: 2011-02-09 23:18:45
Autor: Ignac
decyzja

Czyli z czego powinnam zrezygnować, aby był trekking?

....nie rezygnuj z komfortu jazdy czyli rura pod siodełkiem i przedni widelec musi być amortyzowany.

 Ignac

Data: 2011-02-10 11:45:11
Autor: Fabian
decyzja
W dniu 09.02.2011 23:18, Ignac pisze:

Czyli z czego powinnam zrezygnować, aby był trekking?

...nie rezygnuj z komfortu jazdy czyli rura pod siodełkiem i przedni widelec musi być amortyzowany.

Nie kłam. Jaki to komfort. Lepsze są baloniaste opony. Nie wymagają
dodatkowego serwisu, ważą mniej i kosztują mniej.

Fabian.

Data: 2011-02-12 23:10:16
Autor: Ignac
decyzja

> [...]

Nie kłam. Jaki to komfort. Lepsze są baloniaste opony. Nie wymagają

dodatkowego serwisu, ważą mniej i kosztują mniej.

  ...to ma być rower z małymi oporami toczenia bo troche waży
  a nie czołg...manipulujesz dziewczyną.

  Ignac

Data: 2011-02-12 22:47:23
Autor: Jan Srzednicki
decyzja
On 2011-02-12, Ignac wrote:

> ...nie rezygnuj z komfortu jazdy czyli rura pod siodełkiem i

> przedni widelec musi być amortyzowany.

Nie kłam. Jaki to komfort. Lepsze są baloniaste opony. Nie wymagają

dodatkowego serwisu, ważą mniej i kosztują mniej.

  ...to ma być rower z małymi oporami toczenia bo troche waĹźy
  a nie czołg...manipulujesz dziewczyną.

A wiesz o tym, że baloniaste opony mają mniejsze opory toczenia właśnie?

Data: 2011-02-09 22:06:54
Autor: Krycha
decyzja
On 2011-02-09 12:37, Krycha wrote:

Z tego co piszesz to Ty mieszczucha chcesz a nie rower wyprawowy :)
Wydaje mi się że spełnia wszystkie Twoje wymagania :)

http://www.kross.pl/rower/109-TEMPO_PRESTO.html
jd

Jak tu coś konkretnego się dowiedzieć z tej strony skoro obraz
"pływa" wraz z ruchem myszy.
Nie udało mi się znaleźć opisu, czyli miejsca gdzie bym mogła kliknąć myszą, aby znaleźć opis.

Krycha

Data: 2011-02-10 08:18:20
Autor: bans
decyzja
W dniu 2011-02-09 22:06, Krycha pisze:

Jak tu coś konkretnego się dowiedzieć z tej strony skoro obraz
"pływa" wraz z ruchem myszy.

Bo to zbliżenie, dokładniejsze zdjęcie.

Nie udało mi się znaleźć opisu, czyli miejsca gdzie bym mogła kliknąć
myszą, aby znaleźć opis.

"Specyfikacja", pod zdjęciem.

Może po prostu nie sugeruj się nazwami nadanymi rowerom przez producenta, tylko patrz na specyfikcje rowerów? Czy ci wyjdzie trekking, city, czy coś innego to nieważne - ważne, że będzie spełniał twoje wymagania.

--
bans

Data: 2011-02-10 10:08:33
Autor: Krycha
decyzja
W dniu 2011-02-10 08:18, bans pisze:
W dniu 2011-02-09 22:06, Krycha pisze:

(...)
Nie udało mi się znaleźć opisu, czyli miejsca gdzie bym mogła kliknąć
myszą, aby znaleźć opis.

"Specyfikacja", pod zdjęciem.

Tak migał mi obraz przy ruszaniu muszą (szukając jakiegoś opisu),
że nie doszłam do dolnej części, gdzie jest ts specyfikacja.

[...]

I to stwierdzenie poprawiało mi samopoczucie. :-)

Krycha.

Data: 2011-02-09 22:10:56
Autor: Krycha
decyzja
[...]

Wyszło mi na to, że trekkingi mają przerzutki zewnętrzne.
Ale dynamo w piaście i inne bajery takie jak potrzebuję.
No i są droższe, w każdym razie w tym sklepie.

Krycha.

Data: 2011-02-09 22:13:57
Autor: Krycha
decyzja
W dniu 2011-02-09 22:10, Krycha pisze:
(...)
No i są droższe, w każdym razie w tym sklepie.

Od tego który mi wskazywałeś linkiem.
Krycha