decyzja

Data: 2011-02-09 08:18:54
Autor: bans
decyzja
W dniu 2011-02-08 21:20, Krycha pisze:

Obecnie albo sklepy są zamknięte do końca lutego, albo nie ma wyboru (bo
nie sezon - Decathlonie w Opolu puchy),

W Decathlonie w Bielsku-Białej trochę rowerów stoi, ale nie można się dziwić - w tych sportowych supermarketach sprzedają to, na co jest sezon. Zimą narty, latem rowery...

> Na dodatek sprzedawca namawia na to co ma, bo później będzie drożej.

Tym się nie ma co przejmować, to standardowa gadka sprzedawców. Mowa ich jest jak brzęczenie much w moich uszach ;)

A wybór w damkach tekkingowych jest dużo mniejszy niż męskich.

A masz zamiar jeździć w spódnicy? Jeśli nie, to po co ci damka? Mocno sobie ograniczasz wybór.

Zacznę wiosną turystykę na tym co mam, a rowerom będę się przyglądać
bez niecierpliwości.

I to jest zdrowe podejście.

--
bans

Data: 2011-02-09 08:56:47
Autor: Krycha
decyzja
W dniu 2011-02-09 08:18, bans pisze:
W dniu 2011-02-08 21:20, Krycha pisze:
(...)
A wybór w damkach tekkingowych jest dużo mniejszy niż męskich.

A masz zamiar jeździć w spódnicy? Jeśli nie, to po co ci damka? Mocno
sobie ograniczasz wybór.
(...)

W spódnicy nie będę jeździć, nawet nie pamiętam kiedy takową ubrałam. :-)
Ale jest problem z "machaniem" nogami.
Widzę coraz więcej mężczyzn, w moim wieku, jeżdżących na damkach.
Muszą mieć ten sam problem. :-)

Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-02-09 09:05:07
Autor: bans
decyzja
W dniu 2011-02-09 08:56, Krycha pisze:

Ale jest problem z "machaniem" nogami.
Widzę coraz więcej mężczyzn, w moim wieku, jeżdżących na damkach.
Muszą mieć ten sam problem. :-)

Chodzi ci o przełożenie nogi podczas wsiadania lub zsiadania?
To mi nie przyszło do głowy, przyznaję.

--
bans

decyzja