decyzja zapad?a

Data: 2011-02-16 10:30:42
Autor: dex_pl
decyzja zapad?a
Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dziś podjęłam decyzje i zamówiłam ten rower
http://msport.com.pl/produkt.php?
menu=1&kat=11&kat2=99&kat3=482&firma=43&id=485
2
Zgodnie z obietnicą pokazuję na co się zdecydowałam

Jak tylko usuniesz torpedo to bedziesz zadowolona. Bez usuwania - za tydzien-dwa będziesz na to marudzić.

Data: 2011-02-16 11:35:14
Autor: Jan Srzednicki
decyzja zapad??a
On 2011-02-16,  dex_pl wrote:
[...]

Bo oczywiście wiesz, komu co podpasuje i kto co polubi, prawda, o
Wszechwiedzący?

Data: 2011-02-16 11:46:25
Autor: Coaster
decyzja zapad?a
On 2/16/11 11:30 AM,  dex_pl wrote:
[...]

Torpedo to bardzo fajna sprawa. Czyjes osobiste traumy tego nie zmienia.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-02-16 13:06:04
Autor: Fabian
decyzja zapad?a
W dniu 16.02.2011 11:30,  dex_pl pisze:
[...]

Torpedo to bardzo fajna sprawa. Możliwość hamowania nogami. W terenie
może przeszkadzać brak wolnobiegu ale w miejskiej jeździe?

Fabian.

Data: 2011-02-16 13:44:30
Autor: Waldek
decyzja zapad?a

--
Użytkownik "Fabian" <fabian@niematakiegoadresu.pl> napisał w wiadomości

Torpedo to bardzo fajna sprawa. Możliwość hamowania nogami. W terenie
może przeszkadzać brak wolnobiegu ale w miejskiej jeździe?

Fabian.

Jak to nie ma wolnobiegu?
poz
Waldek

Data: 2011-02-16 13:51:49
Autor: bans
decyzja zapad?a
W dniu 2011-02-16 13:44, Waldek pisze:

Jak to nie ma wolnobiegu?

Pewnie to klasyczny "skrót myślowy" jak u Jarosława ;)

--
bans

Data: 2011-02-16 15:37:16
Autor: Fabian
decyzja zapad?a
W dniu 16.02.2011 13:51, bans pisze:
W dniu 2011-02-16 13:44, Waldek pisze:

Jak to nie ma wolnobiegu?

Pewnie to klasyczny "skrót myślowy" jak u Jarosława ;)

Tylko bez takich! Na pewno nie jak u Jarosława ;)

Fabian.

Data: 2011-02-16 14:32:29
Autor: Kamil
decyzja zapad?a
On 16/02/2011 12:06, Fabian wrote:
[...]

Upierdliwosc ustawiania pedalow do startu spod swiatel? W miescie akurat dosc czesta sytuacja.

Kamil

Data: 2011-02-16 15:38:29
Autor: Fabian
decyzja zapad?a
W dniu 16.02.2011 15:32, Kamil pisze:
[...]

Wiesz, niektórzy mają problemy z prostszymi sprawami, ale tylko
niektórzy, większość sobie radzi.

Fabian.

Data: 2011-02-16 14:39:04
Autor: Kamil
decyzja zapad?a
On 16/02/2011 14:38, Fabian wrote:
[...]

W zasadzie mozna nawet usiasc na desce, doczepic dwa kola i odpychac sie nogami.

Kamil

Data: 2011-02-16 15:55:43
Autor: bans
decyzja zapad?a
W dniu 2011-02-16 15:39, Kamil pisze:

W zasadzie mozna nawet usiasc na desce, doczepic dwa kola i odpychac sie
nogami.

Świrujesz.

--
bans

Data: 2011-02-16 14:59:14
Autor: Kamil
decyzja zapad?a
On 16/02/2011 14:55, bans wrote:
W dniu 2011-02-16 15:39, Kamil pisze:

W zasadzie mozna nawet usiasc na desce, doczepic dwa kola i odpychac sie
nogami.

Świrujesz.

Skadze znowu, to tez przyklad sytuacji, w ktorej "niektorzy moga miec problem, ale wiekszosc sobie radzi". Po to sa rozwiazania wygodniejsze, zeby z nich korzystac.

Kamil

Data: 2011-02-16 20:49:57
Autor: Fabian
decyzja zapad?a
W dniu 16.02.2011 15:39, Kamil pisze:
[...]

Widzę, że to Cię nie przekonało.
Można ustawić korby we właściwym położeniu przed zatrzymaniem. Zazwyczaj
robi się to intuicyjnie, bo do hamowania ustawia się korby poziomo. Jak
zahamujesz to jedna z korb jest trochę wyżej, czyli w położeniu idealnym
do startu.

Fabian.

Data: 2011-02-16 16:02:17
Autor: Coaster
decyzja zapad?a
On 2/16/11 3:32 PM, Kamil wrote:
[...]

Bardzo ciekawe. Nigdy nie mialem/nie mam owego 'problemu'.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-02-16 17:52:21
Autor: Tomasz Minkiewicz
decyzja zapad??a
On Wed, 16 Feb 2011 16:02:17 +0100
Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

On 2/16/11 3:32 PM, Kamil wrote:

> Upierdliwosc ustawiania pedalow do startu spod swiatel? W miescie akurat
> dosc czesta sytuacja.

Bardzo ciekawe. Nigdy nie mialem/nie mam owego 'problemu'.

A używasz w ogóle hamowania kontrą, czy masz torpedo tylko dla
poszpanowania tą ładną dźwigienką? Najefektywniejsze hamowanie
pedałami jest wtedy, gdy są praktycznie poziomo, a to ustawia
przedni pedał za nisko do wygodnego startu, zwłaszcza że na
początku trzeba jeszcze przeskoczyć luz.

Brak możliwości ustawienia pedałów podczas postoju to _jest_ wada
torpeda. Drobna, ale wada.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-02-16 19:49:59
Autor: Krycha
decyzja zapad?a
W dniu 2011-02-16 11:30,  dex_pl pisze:
[...]

Nie tylko nie usunę, torpeda ale świadomie go wybrałam.
Powód jest taki, że mam jeszcze dwa rowery, które będą przeze mnie też używane do jeżdżenia na działkę, zakupy po mieście.
A te dwa rowery mają torpedo i nie chcę zmieniać swoich nawyków (w zależności na jaki wsiądę rower) hamowania z użyciem pedałów.
Zanim się zorientuję, że "nie ma" hamowania w pedałach już może być za późno, aby zdążyć zatrzymać się na czas.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-02-17 07:46:53
Autor: bans
decyzja zapad?a
W dniu 2011-02-16 19:49, Krycha pisze:

A te dwa rowery mają torpedo i nie chcę zmieniać swoich nawyków (w
zależności na jaki wsiądę rower) hamowania z użyciem pedałów.

I to jest rozsądne podejście. Do tej pory pamiętam, jakim szokiem było dla mnie przestawienie się na hamulce na kierownicy - bo całe dzieciństwo używałem tylko torpedo. Fakt, teraz mam problem w drugą stronę ;)

--
bans

decyzja zapad?a