deficytowy towar

Data: 2012-02-02 22:58:27
Autor: Irokez
deficytowy towar
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4f2450b1news.home.net.pl...
http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-serial-f-vat-nowa-i2084859
762.html
WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

Mnie już przestało to dziwić.
Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2012-02-03 02:01:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deficytowy towar

"Irokez" 4f2b0703$0$26687$65785112@news.neostrada.pl

Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

Kontroleum USB na PCI chyba można kupić za piataka.
A taka ,,klawiaturę'' na USB widziałem za kilka złotych w galerii handlowej. :)
Zastanawiałem się nad tym, czy ktokolwiek to kupi...
USB2 chyba przydaje się w tak zwany życiu.

Data: 2012-02-03 07:42:04
Autor: Irokez
deficytowy towar
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jgfbo5$kn1$1inews.gazeta.pl...
"Irokez" 4f2b0703$0$26687$65785112@news.neostrada.pl
Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.
Kontroleum USB na PCI chyba można kupić za piataka.

Nie zrozumiałeś mnie - MASZYNA nie ma.
Ot, taka maszyna produkcyjna z dedykowanym sterownikiem opartym o PC i program w trybie DOS.
PCI nie uświadczysz, ileśtam slotów typu ISA jest pod specjalne karty.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2012-02-03 18:16:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
deficytowy towar

"Irokez" 4f2b81bb$0$1227$65785112@news.neostrada.pl

Nie zrozumiałeś mnie - MASZYNA nie ma.

Owszem -- nie zrozumiałem.

Ot, taka maszyna produkcyjna z dedykowanym sterownikiem opartym o PC i program w trybie DOS.

Uznałem, że to mało prawdopodobne, aby jakaś maszyna
używała myszki na RS232 a nie miała PCI.

PCI nie uświadczysz, ileśtam slotów typu ISA jest pod specjalne karty.

No tak. :)

Pozdrawiam.

Wzajemnie. :)

Data: 2012-02-03 10:06:02
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
deficytowy towar
Dnia 2012-02-02, o godz. 22:58:27
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

> [...]
> WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

Mnie już przestało to dziwić.
Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...

Zerkam w pudełko ze śrubkami - leża 3 sztuki przejściówek PS/2>>USB do
klawiatur. PS/2 po stronie kompa plus gniazdo do klawiatury/myszki.
Chcesz? ;-) Za free - tyle że trza odebrać w Warszawie. Jakby co
zapraszam na priv.

Zdrówko

Data: 2012-02-03 11:22:27
Autor: kamil
deficytowy towar
On 02/02/2012 21:58, Irokez wrote:
[...]

Niech zgadnę, dotarłeś do cennika Cherry? :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 16:41:53
Autor: Irokez
deficytowy towar
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:jggg1j$djj$2inews.gazeta.pl...
[...]

Taa :)
Klawiatura z trackbalem ultraslim industrial za 5 stówek ostatnio kupowałem.

A numeryczną znalazłem tylko 10 sztuk trzeba było brać.

--
Irokez

Data: 2012-02-07 12:28:58
Autor: Gotfryd Smolik news
deficytowy towar
On Thu, 2 Feb 2012, Irokez wrote:

[...]

  Tak trochę OT - mnie nie dziwi o tyle, że już tysiąclecie temu ;)
obserwowałem u pewnego producenta coś co nazwałem "metodą stałej
wartości magazynowej".
  Zaprzestajesz produkcji czegoś, co jest niezbędne w naprawach
długo używalnego sprzętu, zostawiasz w magazynie 2000 szt
którejś części, określasz cenę...
  W miarę wykupywania, cena rośnie, tak, żeby wartość pozostała
w magazynie była po aktualnej cenie stała - jak zostanie 1000zł
to cena już dochodzi do x2 początkowej, przy 500szt do x4... :>

Próbowałem znaleźć klawiaturę numeryczną PS/2...
Czemu nie USB? Bo maszyna nie ma.

  Cóż. O ile nie zaskoczyło mnie, że ktoś robi emulatory stacji
dyskietek na kartach SD (sądziłem, że pewnie w Japonii
albo Korei czy okolicach), to fakt że akurat w .pl jest to
dostępne mnie zdziwił :)
(a jest, jakby czyjś znajomy szukał stacji dyskietek np. do
instrumentów elektronicznych, to na allegro występuje)
  To klawiatur na PS/2 nikt już nie robi? :O

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-02-07 13:01:58
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
deficytowy towar
Dnia 2012-02-07, o godz. 12:28:58
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

  Cóż. O ile nie zaskoczyło mnie, że ktoś robi emulatory stacji
dyskietek na kartach SD (sądziłem, że pewnie w Japonii
albo Korei czy okolicach), to fakt że akurat w .pl jest to
dostępne mnie zdziwił :)

Jakbyś miał do czynienia z ZUS-owskim Płatnikiem i wymianą
certyfikatów na dyskietkach to byś się nie dziwił. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-02-07 22:56:40
Autor: Irokez
deficytowy towar
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1202071222250.1432quad...
[...]

Niedawno zamawiałem do robotów ABB S4, bo dyskietki często nie wytrzymywałyu drogi z hali do biura. Nowsze mają już ethernet i po FTP zciągam soft.

(a jest, jakby czyjś znajomy szukał stacji dyskietek np. do
instrumentów elektronicznych, to na allegro występuje)
 To klawiatur na PS/2 nikt już nie robi? :O

Klawiatury tak, ale numeryczne... hmm..
Mi wyszło ostatnio że musiałbym kupić 10 sztuk za 1000 euro komplet. A potrzebuję 1 która nieprędko się uszkodzi.

--
Irokez

Data: 2012-02-08 10:04:29
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
deficytowy towar
Dnia 2012-02-07, o godz. 22:56:40
"Irokez" <no.email@wp.pl> napisał(a):

Klawiatury tak, ale numeryczne... hmm..
Mi wyszło ostatnio że musiałbym kupić 10 sztuk za 1000 euro komplet.
A potrzebuję 1 która nieprędko się uszkodzi.

Pisałem Ci żebyś odezwał się na priv - mam parę przejściówek z wtyku
PS/2 na USB. Zwykle są odwrotne ale ja mam właśnie takie z klawiatur
USB z czaśów kiedy nie wszystkie kompy miały kompy miały USB. Sprawdziłem przed chwilą i
na ~10 letnim kompie Della z małą klawiaturą numeryczną "marki" ART
(Wyprodukowano w Chinach) na USB i działa każda z nich. O coś w tym
stylu:
http://www.dealextreme.com/p/usb-female-to-ps2-male-convertor-plug-2702
Niestety nie działa z wszystkimi klawiaturami ale jest duża szansa że
coś do niej trafisz. Oddam za darmo bo mi się tylko od lat po skrzynce
z częściami poniewierają. Zdrówko

Data: 2012-02-08 19:56:10
Autor: Irokez
deficytowy towar
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20120208100429.43c7d0bebabcia-workstation...
[...]

Mam takie dwie. Jak chipset klawiatury potrafi w dwóch trybach działać, to takie coś zadziała.
Na razie nie trafiłem.

--
Irokez

Data: 2012-02-09 09:16:06
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
deficytowy towar
Dnia 2012-02-08, o godz. 19:56:10
"Irokez" <no.email@wp.pl> napisał(a):

Mam takie dwie. Jak chipset klawiatury potrafi w dwóch trybach
działać, to takie coś zadziała.
Na razie nie trafiłem.

O tym pisałem. No a ja mam sztukę klawiatury która działa. Kupiona
kiedyś przez kogoś do małego laptoka w końcu trafiła do mnie.

Poszukaj gotowego zestawu z przejściówką. Np zerknij tu:
http://www.itsco.net/ProductDetail.asp?ProductID=129
http://www.itsco.net/ProductDetail.asp?ProductID=126
Szukaj ogólnie w akcesoriach do kas sklepowych i fiskalnych - tam te
rzeczy są dość powszechne. Przy okazji zapytam w zaprzyjaźnionej firmie
czy nie mają jakichś używek.

Swego czasu chyba IBM robił do swoich laptopów klawiaturę numeryczną na
PS/2. O ten model - IBM 07G0032. Przy czym były dwa modele o tym samym
symbolu: jeden z większą częścią dolną z dodatkowym gniazdem do myszki a
drugi bez niego za to z klapką chroniąca klawisze. Poszperaj na eBay-u
i powinieneś za kilka $ trafić takową.

Zdrówko

deficytowy towar