defroster vs mw80

Data: 2010-10-12 11:24:53
Autor: Dominik Mirowski
defroster vs mw80
Użytkownik "artek" napisał w wiadomości

co jest cieplejsze - spec defroster czy shimano mw80? a może cos innego? interesuję mnie prawdziwe buty zimowe - diadory które używam od dwóch lat, nadają się co najwyżej na włoską zimę ... nawet z neoprenowymi ocieplaczami.

To może Lake MXZ302 ?

http://www.lakecycling.com/mxz302-p-111.html
http://www.mtbr.com/cat/mtb-apparel-and-protection/shoes/lake/mxz-302-x/PRD_416927_144crx.aspx
--
Dominik

Data: 2010-10-12 11:34:49
Autor: artek
defroster vs mw80
Dominik Mirowski wrote:
To może Lake MXZ302 ?

fajne :))

"To są najbardziej ekstremalne buty jakie produkujemy. Na najbardziej ekstremalne warunki."

tylko ta cena :(
i z tego co widzę w paru sklepach: dostępność - brak! a defrostery i shimano są .. od biedy jeszcze sidi diablo - też dostępne w moim rozmiarze, ale też 3-4 stówy więcej niz sh czy spece.

--
artek

Data: 2010-10-12 13:23:55
Autor: kml
defroster vs mw80

Użytkownik "artek" <bezspamu_artek@usun.wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości news:4cb42bc2$1news.home.net.pl...
Dominik Mirowski wrote:
To może Lake MXZ302 ?

[...]

Kiedyś Sidi były w 2 wersjach, tańszej i droższej. Nie wiem jaki masz nr buta ale po wielu bojach gdzieś tam wygrzebałem w polskim sklepie netowym ten stary, tańszy, model i nawet był na stanie - 43 OIDP.

Uważam, że bezwzględnie musisz przymierzyć te buty chyba, że to są drugie danego producenta. Nie testowałem defrosterów na mrozie dużym, ale uważam że odpowiednie skary+neopran+ ew wkładki grzejące jak jest naprawdę ziomb i dadzą radę.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

defroster vs mw80