defrostery - chwila prawdy nadeszła?

Data: 2009-12-18 08:45:20
Autor: ...::QRT::...
defrostery - chwila prawdy nadeszła?
No i jak sie defrostery spisują w prawdziwie zimowych warunkach? No i jak w późno jesienno błotnistych? Możecie już chyba jakieś konkretne wrażenia napisać :)

Bo albo sobie w końcu kupie jakieś porządne buty na zimę, albo rezygnuje z
spd w zimie, albo w ogóle dam sobie spokój z zimowym kolarstwem :) --
www.warszawski.info

Data: 2009-12-18 09:28:12
Autor: PeJot
....::QRT::... pisze:
[...]

Poczekaj na solidną ścieżycę i wystaw trenażer na balkon :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-18 10:26:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-18, ...::QRT::... wrote:
No i jak sie defrostery spisują w prawdziwie zimowych warunkach? No i jak w późno jesienno błotnistych? Możecie już chyba jakieś konkretne wrażenia napisać :)

No, mi po ponad godzinie jazdy w -12 stopni nóżki zmarzły. Nie
dramatycznie, czucie nie zniknęło, ale zmarzły. ;)

(dodatkowe wkładki filc-alu, przyzwoite skarpety)

Data: 2009-12-18 15:23:50
Autor: Wojtek Paszkowski
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote in message news:8xpbmbvepkk.bfksidkl6ret$.dlg40tude.net...

Bo albo sobie w końcu kupie jakieś porządne buty na zimę, albo rezygnuje z
spd w zimie, albo w ogóle dam sobie spokój z zimowym kolarstwem :)

ja sobie właśnie od kilku dni dałem spokój z spd, ale jak na razie głównie po płaskim - w sumie bardzo ok. choć przy małym wyboju skrytym pod śniegiem mało nie spadłem z roweru - założę jeszcze koszyki od nosków. Przy dłuższej poniżej -10 jakieś ochraniacze by się jeszcze przydały. No cóż, z jutra na pojutrze będzie prawdziwy test bojowy, he he he...

pozdr

Data: 2009-12-18 18:12:50
Autor: kml

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:8xpbmbvepkk.bfksidkl6ret$.dlg40tude.net...
[...]

Ja przestałem jeździć bo nie lubie jak jest tak zimno, ale przez cały listopad, właściwie wyłącznie jazda w nocy po lesie, buty były idealne. Ani deszcz, ani błoto nie było problemem. Defrostery nie są też przewiewne. Jak dla mnie to idealne buty na jesień etc.

Na takie [cenzura] temperatury to defrostery+neopren jakiś na wierzch i powinno spokojnie dać radę. Czy da to nie wiem, bo bojkotuje jazdę po dworzu do końca epoki lodowcowej.

A listopad był taki przyjazny...

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-19 13:26:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
defrostery - chwila prawdy nadeszła?
....::QRT::... bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
No i jak sie defrostery spisują w prawdziwie zimowych warunkach? No i jak w późno jesienno błotnistych?

Przy -7 godzina jazdy nie robiła na mnie większego wrażenia. Dzisiaj
dopiero je przetestuję w ZIMNIE.
Co do wody: są _bardzo_ dobre (godzina w deszczu, woda spod koła na buty -
lekko mokra skarpetka, podejrzewam, że po prostu nasiąkła).

Data: 2009-12-19 22:18:29
Autor: Krees
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

Co do wody: są _bardzo_ dobre (godzina w deszczu, woda spod koła na buty -
lekko mokra skarpetka, podejrzewam, że po prostu nasiąkła).

Mam te buty od 3 lat. Pierwszej jesieni i zimy były genialne, dokładnie, jak
piszesz, ale już podczas drugiej jesieni straciły wodoodporność. Teraz nawet
na średni deszcz muszę zakładać na nie ochraniacze wodoodporne.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-12-19 22:24:50
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-19, Krees wrote:
[...]

A próbowałeś impregnować?

Data: 2009-12-19 22:32:49
Autor: Krystian Gaik
On 2009-12-19, Krees wrote:
> Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisaĹ&#65533;(a): >
>
> Mam te buty od 3 lat. Pierwszej jesieni i zimy byĹ&#65533;y genialne, dokĹ&#65533;adnie, ja
> piszesz, ale juĹź podczas drugiej jesieni straciĹ&#65533;y wodoodpornoĹ&#65533;Ä&#65533;. Teraz na
wet
> na Ĺ&#65533;redni deszcz muszÄ&#65533; zakĹ&#65533;adaÄ&#65533; na nie ochraniacze wodoodporne.

A prĂłbowaĹ&#65533;eĹ&#65533; impregnowaÄ&#65533;?

Data: 2009-12-19 22:34:27
Autor: Krees
defrostery - chwila prawdy nadeszła?
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
A próbowałeś impregnować?

Jeszcze nie. Ale chyba tak zrobię. --   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-12-20 06:20:45
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgjkdj$h6o$1inews.gazeta.pl...
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):

A próbowałeś impregnować?

Jeszcze nie. Ale chyba tak zrobię.

A widzisz, ja zaimpregnowałem je przed pierwszą jazdą za ich fabrycznej nowości. Grangers zapewnił im taką hmmm suchą tłustość na skórze ;) Po jeżdzie w syfie etc po prostu przecieram je szmatką i wyglądają jak nowe. Przez listopad ani razu mi nie przemiękły. Raz mi "skarpeta" w okolicy kostki zassała wodę, ale to moja wina bo zostawiłem ten fragment odsłonięty.

IMO warto impregonować tego typu rzeczy zanim się zaczni ich używać.

Data: 2009-12-20 11:11:03
Autor: Krees
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
IMO warto impregonować tego typu rzeczy zanim się zaczni ich używać.

Nie pogorszyła się wentylacja/oddychalność? Ja mam osobiście nie najlepsze
doświadczenia z impregnowania butów do łażenia po górach. Wodoodporność
wprawdzie pozostawała na dłużej, ale stopy zaczynały się pocić na potęgę.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-12-20 15:25:59
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgl0o7$jm3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak dla mnie odczucia rewelacyjne. Nie było za ciepło/za wilgotno ;)