defrostery - chwila prawdy nadeszła?

Data: 2009-12-18 15:23:50
Autor: Wojtek Paszkowski
defrostery - chwila prawdy nadeszła?
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote in message news:8xpbmbvepkk.bfksidkl6ret$.dlg40tude.net...

Bo albo sobie w końcu kupie jakieś porządne buty na zimę, albo rezygnuje z
spd w zimie, albo w ogóle dam sobie spokój z zimowym kolarstwem :)

ja sobie właśnie od kilku dni dałem spokój z spd, ale jak na razie głównie po płaskim - w sumie bardzo ok. choć przy małym wyboju skrytym pod śniegiem mało nie spadłem z roweru - założę jeszcze koszyki od nosków. Przy dłuższej poniżej -10 jakieś ochraniacze by się jeszcze przydały. No cóż, z jutra na pojutrze będzie prawdziwy test bojowy, he he he...

pozdr

defrostery - chwila prawdy nadeszła?