defrostery - chwila prawdy nadeszła?

Data: 2009-12-18 18:12:50
Autor: kml
defrostery - chwila prawdy nadeszła?

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:8xpbmbvepkk.bfksidkl6ret$.dlg40tude.net...
No i jak sie defrostery spisują w prawdziwie zimowych warunkach?
No i jak w późno jesienno błotnistych?
Możecie już chyba jakieś konkretne wrażenia napisać :)

Bo albo sobie w końcu kupie jakieś porządne buty na zimę, albo rezygnuje z
spd w zimie, albo w ogóle dam sobie spokój z zimowym kolarstwem :)

Ja przestałem jeździć bo nie lubie jak jest tak zimno, ale przez cały listopad, właściwie wyłącznie jazda w nocy po lesie, buty były idealne. Ani deszcz, ani błoto nie było problemem. Defrostery nie są też przewiewne. Jak dla mnie to idealne buty na jesień etc.

Na takie [cenzura] temperatury to defrostery+neopren jakiś na wierzch i powinno spokojnie dać radę. Czy da to nie wiem, bo bojkotuje jazdę po dworzu do końca epoki lodowcowej.

A listopad był taki przyjazny...

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

defrostery - chwila prawdy nadeszła?