defy mini vs defy+

Data: 2012-09-12 13:08:27
Autor: Titus Atomicus
defy mini vs defy+
Witam,
Przymierzam sie do zakupu Motoroli Defy.
Wybor miedzy Defy Mini a Plus (bo oryginalna Defy jest w cenie Plusa). Znam chyba wszystkie ograniczenia Defy Mini.
Ale jeszcze dwa pytania: czy ktos testowal OBA telefony?

 Chodzi mi o trzymanie baterii. Czy trzymanie baterii w Defy Plus odstaje od konkurencji (na minus)?
 A co z Mini?
Wg oficjalnych danych Mini 'trzyma' o 1/3 dluzej. Okolo 10 godzin rozmow i do 20 dni czuwania...
No i czy ta przednia kamerka do videorozmow naprawde nie nadaje sie do niczego?
--
TA

Data: 2012-09-12 20:29:39
Autor: Paweł Hadam
defy mini vs defy+
W dniu 2012-09-12 13:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Mam Defy plus. Nie porównam ci z inną Motorolą, ale w porównaniu do
Samsunga Galaxy Y trzyma około 50% dłużej.

Przy moim raczej mało aktywnym używaniu trzyma średnio 3-4 dni - kilka
minut rozmów dziennie, trochę internetu, sieć ustawiona na sztywno na
2G, aktywny non-stop bluetooth (zestaw HF w aucie około 2 godzin
dziennie), co drugi dzień pół godziny GPS tracker, czasem jakaś fotka,
filmik czy WiFi.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-09-13 17:50:35
Autor: Titus Atomicus
defy mini vs defy+
In article <k2qkam$il$1@dont-email.me>,
 Paweł Hadam <hmpawel@gmail.invalid> wrote:

> [...]

Mam Defy plus. Nie porównam ci z inną Motorolą, ale w porównaniu do
Samsunga Galaxy Y trzyma około 50% dłużej.

No, ale ten Samsung Y ma slaba baterie 1200mAh.

[...]
O, dzieki.
Choc ja rozmawiam i godzine dziennie. :(
No i wciaz nie wie jak to sie ma do Mini.

A swoja droga to skandal, ze nawet do outdoorowego badz co badz telefonu producent nie moze wrzucic wiekszej baterii. Sa przeciez i 3000mAh.
--
TA

Data: 2012-09-15 11:20:49
Autor: PlaMa
defy mini vs defy+
W dniu 2012-09-12 20:29, Paweł Hadam pisze:

Mam Defy plus. Nie porównam ci z inną Motorolą, ale w porównaniu do
Samsunga Galaxy Y trzyma około 50% dłużej.

jak ten telefon działa wydajnościowo? da się go używać czy może ma przestoje, freezy i stany zamyślenia?

Data: 2012-09-15 21:47:30
Autor: Paweł Hadam
defy mini vs defy+
W dniu 2012-09-15 11:20, PlaMa pisze:
[...]

Zdarzyło mi się kilka razy, że nad czymś dłużej pomyślał, ale na pewno nie jest to zjawisko codzienne. Ogólnie działa bardzo płynnie, choć muszę przyznać, że nie wyciskam z niego siódmych potów.

Data: 2012-09-16 02:29:05
Autor: Titus Atomicus
defy mini vs defy+
In article <k32m0m$t9d$1@dont-email.me>,
> [...]

Zdarzyło mi się kilka razy, że nad czymś dłużej pomyślał, ale na pewno nie jest to zjawisko codzienne. Ogólnie działa bardzo płynnie, choć muszę przyznać, że nie wyciskam z niego siódmych potów.

Hm, ciekawe co mowia uzytkownicy Defy Mini - 600Hz?
--
TA

Data: 2012-09-16 12:15:26
Autor: ToMasz
defy mini vs defy+
Hm, ciekawe co mowia uzytkownicy Defy Mini - 600Hz?
Prawie rok temu, bardzo mocno śledziłem zmiany i nowości na rynku androida. Wtedy panowała opinia że ekran który niema 800 punktów w poziomie, nie nadaje się do programów które mają coś na ekranie wyświetlić. może trochę za ostro to ująłem, bo kalkulator zadziała, jakiś filmik i sweet focia też. Ale jakaś nawigacja, o ile wystartuje to użyteczność będzie ograniczona mocno.
z drugiej strony, życie i rynek najlepiej weryfikuje trafione/nietrafione wytwory producentów. Pewne telefony są w cenie, bo to nie tylko parametry techniczne się liczą, ale także odczucia klientów. Nie chce mi się szukać symboli, ale był taki kwadratowy przekręcany android, którego ostatnio nawet za 2 stówki nikt niechce. podobnie jakiś model z klawiszami pod ekranem -  to się nie sprawdza. I znowu żeby doprecyzować. Android to nie telefon. Jak ktoś chce tylko posiadać androida w telefonie - wszystko pasuje. Ale _używać_ softu na androida z 600Mhz i 480p - nie bardzo się da. Tak więc takie telefony nie szczególnie się sprzedają. Tzn sprzedają się, ale nie tym którzy chcieli androida tylko telefon. potem są niezadowoleni, sprzedają tanio. Więc nawet nowy defi mini może być tańszy niż zadbany staruszek m525. Nie daje Ci to do myślenia?
Ja poczekam na jakąś aukcje z mało używanym 525 albo 526 z odbiorem osobistym, mini nawet nie chcę oglądać.

ToMasz

PS raczej ciężko TUTAJ o użytkowników defy mini. Nie kupili urządzenia dla androida(i jego zalet), tylko dla samej chęci posiadania, więc tutaj nie goszczą w dużych grupach

Data: 2012-09-16 19:33:03
Autor: Titus Atomicus
defy mini vs defy+
In article <5055a6be$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

[...]

Defy Mini to calkiem nowy telefon. Co do ceny to Mini jest w ofercie Oranga jako 'telefon za zlotowke'. Stad spora podaz nowych na allegro. Jakos od 350zl za nowy ale z SIMlockiem (czyli trzeba jeszcze dolozyc z 70zl). Duza Defy to wydatek ok. 650-700 (za nowa, bez simlocka)

Więc nawet nowy defi mini może być tańszy niż zadbany staruszek m525. Nie daje Ci to do myślenia?

Nie. To nie sa takie same telefony. Oprocz gorszego procesora Mini jest obciety z kilku funkcji, ma gorszy aparat itd.
Ale ma podobnej klasy obudowe jak duza Defy, no i PODOBNO znacznie dluzej trzyma na bateriach - a to bardzo istotny parametr (no i jest druga kamerka do videokonferencji, ale to akurat mam gdzies).

PS raczej ciężko TUTAJ o użytkowników defy mini. Nie kupili urządzenia dla androida(i jego zalet), tylko dla samej chęci posiadania, więc tutaj nie goszczą w dużych grupach
Mhm, co gorsza na forum Motoroli w dziale Defy tez ich nie ma...
--
TA

defy mini vs defy+