dekameron czytajcie

Data: 2009-04-29 23:07:28
Autor: mirror
dekameron czytajcie
Data: 2009-04-29 23:09:28
Autor: abc
dekameron czytajcie
Sługi szatana wyżywają się w straszeniu ludzi.

Nie lękajmy się!

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-04-29 23:11:58
Autor: awe
dekameron czytajcie

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtafq7$b65$1atlantis.news.neostrada.pl...
Sługi szatana wyżywają się w straszeniu ludzi.

Nie lękajmy się!
-- -- -- -- -- -- -- --
to sie powinno leczyc. Dlaczego nie zarejestrujesz sie do lekarza psychiatry?
awe

Data: 2009-04-29 23:17:12
Autor: abc
dekameron czytajcie
Jeśli masz ochotę bawić się ze mną w doktora, to ja pasuję.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-04-30 00:15:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
dekameron czytajcie
abc wrote:

Mimo, że podzielam wiele Twoich poglądów, irytują mnie te twoje posty.
Pisz o religii na psr, a nie tutaj. Tutaj dyskutuje się o polityce.
Co z tego, że nie da się religii oddzielić od polityki?
Można przecież wyrażnie odróżnić to co jest tylko religią, od tego co jest
tylko polityką. Masz na tyle inteligencji, że potrafisz to zrobić, więc
posty o tematyce religijnej wysyłaj wyłacznie na psr, a nie tutaj.
Nie bądź drugim zgrzesiem.

--
Pit

Data: 2009-04-30 06:47:57
Autor: abc
dekameron czytajcie
Można przecież wyrażnie odróżnić to co jest tylko religią, od tego co jest
tylko polityką.

Nie da się.  Religia przenika i obejmuje wszystko.

Data: 2009-04-30 07:04:54
Autor: Panslavista
dekameron czytajcie

> [...]

Nie da się.  Religia przenika i obejmuje wszystko.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

    Bzdura, religii jest multum na świecie i nie wszystkie są totalitarne -
zagarniające prawa człowieka i obywatele w imieniu państwa i boga.
    Tylko rozdział wszelkich religii od strefy świeckiej, państwowej daje
niezbędny margines do wolnego kultywowania religii.

Data: 2009-04-30 08:17:12
Autor: abc
dekameron czytajcie
[...]

Prawdziwe prawo do swobodnego rozwoju i praktyk religijnych ma tylko prawdziwa religia, gdyż żadnemu człowiekowi nie wolno zabraniać służyć Bogu w sposób, jaki sam Bóg wyznaczył. Jest to nakazem prawa naturalnego.

Fałszywe religie nie mają natomiast żadnego prawa do publicznego wykonywania swych praktyk, właśnie dlatego, że są fałszywymi, błędnymi religiami. Błąd nigdy nie może posiadać praw. Prawa przysługują tylko prawdzie.

Tolerancja wobec fałszywych religii nie ma więc podstaw w prawie naturalnym, ale w roztropności i chrześcijańskiej miłości bliźniego.

Data: 2009-04-30 08:48:18
Autor: Panslavista
dekameron czytajcie

> [...]

ale w roztropności i chrześcijańskiej miłości bliźniego.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Która jest prawdziwa - wyznawcy taką znajdują w swojej...

Data: 2009-04-29 23:58:29
Autor: Lorn
dekameron czytajcie
abc pisze:
Sługi szatana wyżywają się w straszeniu ludzi.

Ubrałeś habit i wymachujesz krucyfiksem ?

Nie lękajmy się!

Nie lękaj się.

Data: 2009-04-30 15:41:05
Autor: Vic
dekameron czytajcie
Lorn wrote:
Ubrałeś habit i wymachujesz krucyfiksem ?

To taki abcowski foreplay :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 15:39:18
Autor: Vic
dekameron czytajcie
abc wrote:
Nie lękajmy się!

Cytujesz tego obrzydlego progresiste?
Bonifacego cytuj. I Augustyna.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-29 23:53:40
Autor: Adam
dekameron czytajcie

Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtafia$jtk$1achot.icm.edu.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,6555940,WHO__Zblizamy_sie_do_swiatowej_pandemii.html

a nie to medialne panikarstwo :)
WHO jest znane ze swojej fachowości - orzekli swego czasu, że homoseksualizm jest rzeczą normalną.
AC

dekameron czytajcie