deklaracja FATCA

Data: 2017-11-24 17:04:42
Autor: witek
deklaracja FATCA
On 11/23/2017 8:12 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
A tak powaznie - czy to jest zgodne z prawem?

No jest.
Polska ustawa przegłosowana w polskim Sejmie opublikowania w urzedowym dzienniku ustaw.

  Tzn. czy ten przepis jest
na pewno zgodny z polskim prawem? Ktos to w ogole zaskarzal?

Jak widać nikt nie zaskarżył do tej pory.

Data: 2017-12-29 11:43:24
Autor: Titus Atomicus
deklaracja FATCA
In article <ova8ia$2s5$3@dont-email.me>, witek <witek7205@gazeta.pl> wrote:

> [...]

  Tzn. czy ten przepis jest
> na pewno zgodny z polskim prawem? Ktos to w ogole zaskarzal?
> Jak widać nikt nie zaskarżył do tej pory.

Mam na mysli jakichs rzecznikow. Tylko ktorego? Sam sie przeciez nie bede skarzyl...
--
TA

Data: 2018-01-02 15:42:26
Autor: witek
deklaracja FATCA
wrote:

[...]

Nie jest w interesie polskiego biznesu zaskarzanie tej ustawy.
Dlatego zaden rzecznik nic nie zakarzyl bo nikt sie nie skarżył.

deklaracja FATCA