deklaracja FATCA

Data: 2017-11-28 03:39:09
Autor: turkowski
deklaracja FATCA
Może dla 99,99% jest to tylko upierdliwe,

nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie to w ogóle nie jest upierdliwe.
zakładam konto to mam jedno pole więcej do zaptaszkowania i tyle.

jeden ptaszek w te czy we wte, to (biorąc pod uwagę np. wszystkie idiotyzmy
związane z przetwarzaniem danych i rzekomo dobrowolną zgodą na przetwarzanie)
nie jest powód aby marudzić.

mogę narzekać na to, co rzeczywiście utrudnia życie, ale na FATCA nie narzekam

deklaracja FATCA