deklaracje ZUS, co miesiąc, czy tylko gdy zmiana składki?

Data: 2009-03-28 17:00:43
Autor: nocnyMarek
deklaracje ZUS, co miesiąc, czy tylko gdy zmiana składki?
Mógłby mnie ktoś uświadomić? Gdzieś jak przez mgłę kojarzy mi się, że przy 1-os. DG
deklaracje ZUS trzeba wysyłać tylko gdy zmieni się wysokość składki.
Jest tak faktycznie, czy mi się coś pozajączkowało?

Data: 2009-03-28 19:30:54
Autor: TomN
nocnyMarek w <news:gqll3q$8vi$1inews.gazeta.pl>:

Mógłby mnie ktoś uświadomić? Gdzieś jak przez mgłę kojarzy mi się, że przy 1-os. DG
deklaracje ZUS trzeba wysyłać tylko gdy zmieni się wysokość składki.

Tylko gdy sam zmienisz, a nie "z urzędu" zostanie zmieniona

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-29 00:29:31
Autor: nocnyMarek
> [...]
> deklaracje ZUS trzeba wysyłać tylko gdy zmieni się wysokość składki.

Tylko gdy sam zmienisz, a nie "z urzędu" zostanie zmieniona

Czyli w praktyce osoba niekorzystająca z chorobowego,
płacąca zawsze 'urzędową' stawkę nie musi wcale składać deklaracji?

Data: 2009-03-29 13:59:32
Autor: Piotr
Użytkownik "nocnyMarek" napisał w wiadomości :

Czyli w praktyce osoba niekorzystająca z chorobowego,
płacąca zawsze 'urzędową' stawkę nie musi wcale składać deklaracji?

Musi złożyć pierwszą, a później tak jak pisałeś jeżeli coś zmienisz.

Piotr

deklaracje ZUS, co miesiąc, czy tylko gdy zmiana składki?