dekoder z kartą z innego mieszkania

Data: 2014-11-09 12:27:47
Autor: neostradiusz
dekoder z kartą z innego mieszkania
Sytuacja wygląda następująco:
Kolega wyjeżdża na dwa tygodnie i na ten okres chcę od niego pożyczyć dekoder z nagrywarką i jego kartą od kablówki.
Mieszkamy w innych dzielnicach miasta, ale operator jest ten sam - Inea.
Znajomy ma bogatszy pakiet od mojego, Canal+, HBO itp
Teraz pytania:
-czy to zadziała i będę miał w tym czasie dostęp do dodatkowych kanałów?
-wystąpią jakieś problemy, dekoder wysyła informacje o tym gdzie jest podłączony? Coś jak IMEI w telefonach komórkowych? Oczywiście bez podpinania go do internetu.

Data: 2015-01-12 23:26:03
Autor: adresss
dekoder z kartš z innego mieszkania
On Sun, 9 Nov 2014 12:27:47 +0100, "neostradiusz" <toja@jestem.w.pl>

[...]