dekoder z nowym tv

Data: 2017-12-28 17:09:09
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
Przymierzam się do kupna tv zamiast kineskopowy starego HCM.
Zastanawiam się, jak ten nowy tv, podłączyć do mojego dekodera
HD XS65 Combo, gdyby telewizor nie miał eurozłącza (jak to teraz często bywa)?
Teraz tv z dekoderem łączy obustronnie eurozłącze.

Moje Combo obsługuje DVB-T oraz Sat.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2017-12-28 17:19:45
Autor: Czarek
dekoder z nowym tv

W dniu 28.12.2017 o 17:09, Krycha pisze:
[...]

Bardzo dobrze, że nie podłączysz za pomocą eurozłacza bo ono nie umożliwia przesyłania sygnałów w (F)HD.
Do tego służy złącze HDMI, które Twój tuner też posiada, odpowiedni kabelek kupisz już za kilkanaście zł w każdym sklepie RTV i komputerowym.

--
Czarek

Data: 2017-12-28 20:10:15
Autor: Czarek
dekoder z nowym tv

W dniu 28.12.2017 o 20:03, Krycha pisze:
[...]

Jeszcze jedno- przed zakupem nowego telewizora, jeśli nie jesteś zbyt obeznana w temacie, zasięgnij porady np. na tej grupie.

--
Czarek

Data: 2017-12-28 22:52:40
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
W dniu 28.12.2017 o 20:10, Czarek pisze:

[...]

Biorąc pod uwagę, że mam dekoder HD XS65 Combo, to szukam telewizora
o umiarkowanej cenie, nie powielającego tych możliwości, które posiada dekoder.
SmartTV, WiFi, internet - niewymagane.
Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic NV-J35HQ, który jeszcze działa.

Krycha.

Data: 2017-12-28 23:42:44
Autor: Kris
dekoder z nowym tv
W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 22:53:03 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

[...]

https://allegro.pl/kategoria/telewizory-lcd-14241?order=d&stan=nowe&zlacza=Euro&zlacza=HDMI

Tu masz nowe(czytaj opisy bo pomimo kategoria nowe są Miszcze co używane wstawiają albo uszkodzone) telewizory z hdmi i eurozłączem posegregowane wg ceny z przesyłką
Określ Sobie zakres cenowy pomiń jakieś egzotyczne marki i bierz największy na jaki Ciebie stać
Ja osobiście polecam Samsungi i TCL ale to moja opinia bo mam/miałem i nie było problemow.
W rodzinie ze dwa LG sa i tez nie ma powodów do narzekań

Data: 2017-12-29 09:10:50
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Thu, 28 Dec 2017 23:42:44 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
jaki ci się uda zmieścić w chacie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-29 00:33:56
Autor: Kris
dekoder z nowym tv
W dniu piątek, 29 grudnia 2017 09:10:51 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
jaki ci się uda zmieścić w chacie.

Badałem temat tv dwa tygodnie temu,  w końcu tylko Samsungi na polu boju zostawiłem.
Przy 4k używane Samsungi to oferty z lombardów najczęściej były a ceny praktycznie takie same jak w sklepach
W końcu kupiłem 58calowego Samsunga
https://allegro.pl/listing?string=ue58mu6192&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1-1-1003
Kupiłem w OleOle ale na allegro bo tam mieli cenę 2999zł a w sklepie netowym 3 stówy drożej
Teraz widzę że i na allegro podnieśli do 3129zł

Data: 2017-12-29 09:48:26
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Fri, 29 Dec 2017 00:33:56 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Kupiłem w OleOle ale na allegro bo tam mieli cenę 2999zł a w sklepie netowym 3 stówy drożej
Teraz widzę że i na allegro podnieśli do 3129zł

Ja w zeszłym roku przechodziłem z kineskopowych na LCD. Wybrałem
Samsungi ze względu na rodzaj matryc (choć producenci unikają podawania
typu matrycy jak zarazy :). Kupiłem na Allegro UE48xxx za jakieś 800 PLN
dla siebie i UE32xxx za jakieś 600PLN dla żonki. Ten większy działa bez
awarii jak do tej pory, ten mniejszy popsuł się dwa razy (raz moduł
logiki matrycy, jakieś 100 zł, drugi raz sfajczyła się jedna dioda na
pasku podświetlenia, koszt zero) ale uważam że miałem pecha :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-29 13:30:20
Autor: z
dekoder z nowym tv
[...]

Z ciekawości.
Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony do porządnych monitorów IPS...
Samsung ostatnio bardzo mnie zawiódł i to w porównaniu z poczciwym chyba już 7 letnim FHD 32" Sharpa.
Kiedyś byłem pozytywnie zaskoczony z zakupu tv.
Dzisiaj jestem załamany

Data: 2017-12-29 14:59:54
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Fri, 29 Dec 2017 13:30:20 +0100, z napisał(a):

Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony do porządnych monitorów IPS...

Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
się równało z poczciwym kineskopem. W praktyce kąt widzenia na matrycach
LCD jest nie większy niż po 30 st na każdą stronę. Dopóki tego
przestrzegasz, jest OK. Powyżej obraz żółknie, szarzeje, pada kontrast i
takie tam. Te 130 czy 150 jakie deklarują producenci to ściema. Owszem,
coś widzisz ale mocno nie to co nadają :) Żeby mój świetny NEC FE1250
nie dostał nieuleczalnych drgawek ekranu to pewnie bym go dalej piłował,
choć drań waży z 15 kg :), zajmuje pół biurka i z równowagą bieli
nietęgo :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-29 17:09:52
Autor: ToMasz
dekoder z nowym tv
W dniu 29.12.2017 o 14:59, Jacek Maciejewski pisze:
[...]

jak to? A plazmy?
miałem kiedys 42 calowego panasonica plazmowego. pół rodziny miało wtedy maleńkie (32 calowe) lcd. każdy zachwalał że ma super płaski tv. to czy jest płaski czy nie - ja mam w nosie. mijał czas, ja najpierw zrezygnowałem z kablówki, tvsat, potem już nic nie oglądałem w TV, czasami jakiś film z netu. aż pewnego razu przyszli teściowe i była okazja żeby fotki wnuków pokazać. jak "odpaliłem" plazmę, komuś komu przez parę lat wciskali ze obraz z lcd jest żyleta, opadła mu szczęka. jak w kreskówce powiedział że on chce taki tv, mam się zamknąć i brać jego pieniądze. Tak się też stało. zwykła plazma, nawet nie fullhd, 42 cale, obraz pod każdym kątem żyleta. A że nowego nie dostaniesz - sory, nic nie poradzę.

ToMasz

Data: 2017-12-29 17:29:29
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Fri, 29 Dec 2017 17:09:52 +0100, ToMasz napisał(a):

A że nowego nie dostaniesz - sory, nic nie poradzę.

No fakt. O plaźmie nie pomyślałem :) Ale już nie robią...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-29 21:36:03
Autor: z
dekoder z nowym tv
[...]

Ja nie patrzę na cyferki tylko na to co widzę. Choć już i oczy około 50-tki zaczynają szwankować :-)

Ten nowy 4k Samsunga to zbliża się kątami do jakiegoś ... laptopa pożalsięboże. Naprawdę można zrobić i robiło się kilka lat temu lepsze matryce. Właśnie na ścianie przed biurkiem mam tego starego Sharpa i oglądam sobie Napoli ;-) a po lewej roczny monitor della na porządnym IPSie. Sharp daje radę, Porównywałem sobie puszczając ten sam obraz
A jak wyjdę za ścianę do salonu to mnie krew zalewa.

Data: 2018-01-09 11:00:05
Autor: radekp@konto.pl
dekoder z nowym tv
Fri, 29 Dec 2017 14:59:54 +0100, w <tjt65n2bumwx.vufuzobj0pey$.dlg@40tude.net>,
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(-a):

Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
się równało z poczciwym kineskopem. W praktyce kąt widzenia na matrycach
LCD jest nie większy niż po 30 st na każdą stronę. Dopóki tego

Mam plazmę Panasa i zupełnie nie dostrzegam problemu kątów.
Chyba nawet na skrajnych położeniach jest OK.

Data: 2018-01-09 22:19:47
Autor: z
dekoder z nowym tv
W dniu 2018-01-09 o 11:00, radekp@konto.pl pisze:
Mam plazmę Panasa i zupełnie nie dostrzegam problemu kątów.
Chyba nawet na skrajnych położeniach jest OK.

To zupełnie inna rozmowa. Coś za coś. :-)
A jak tam rachunki za prąd, rozdzielczość, waga tego ustrojstwa? :-)

Data: 2018-01-09 22:24:26
Autor: z
dekoder z nowym tv
PS.
Jako że ostatnio z sentymentu odświeżam sobie stare technologie audio video...
Ile taka plazma dzisiaj kosztuje?
Kolega ma wiekową ale rozwarstwioną matrycę. Szkoda wyrzucić :-)

Data: 2017-12-31 06:10:47
Autor: Kamil
dekoder z nowym tv
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

Ja tam bym celował w Samsungi i to używane.

Jak zwykle Maciejewski wypisuje głupoty. Szajsung i uzywany? Paranoja. Od Szajsunga z daleka.

Te wideo to bym już spuścił do kanału.

A co z pamiątkowymi nagraniami na kasetach? O, mądrość inaczej.

Pzdr

Data: 2017-12-29 07:49:46
Autor: ToMasz
dekoder z nowym tv

Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic NV-J35HQ, który jeszcze działa.
a co robi? Znaczy _tylko_ odtwarza, czy nagrywa też coś?

ToMasz

Data: 2017-12-29 09:56:56
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
W dniu 29.12.2017 o 07:49, ToMasz pisze:

Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic NV-J35HQ, który jeszcze działa.
a co robi? Znaczy _tylko_ odtwarza, czy nagrywa też coś?

ToMasz

Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,
bo nagrywać teraz mogę na pendrive.

Krycha

Data: 2017-12-29 10:04:42
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Fri, 29 Dec 2017 09:56:56 +0100, Krycha napisał(a):

Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,

No to przegraj wszystko na DVD albo lepiej na jakiś dysk twardy USB i
masz problem z głowy.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-12-29 10:26:48
Autor: Cavallino
dekoder z nowym tv
W dniu 29-12-2017 o 09:56, Krycha pisze:
[...]

Większość video ma też wyjście obrazu composite (1*cinch), większość telewizorów również je posiada.

Jeśli chodzi o markę - polecam LG, choćby ze względy na zarąbisty interfejs Web OS (dobry zwłaszcza po megabadziewnym, choć megadrogim Philpsie z Androidem).

Data: 2017-12-29 12:15:19
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Fri, 29 Dec 2017 10:26:48 +0100, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Jeśli chodzi o markę - polecam LG, choćby ze względy na zarąbisty interfejs Web OS (dobry zwłaszcza po megabadziewnym, choć megadrogim Philpsie z Androidem).

A jak webos ma się do tego co mają samsungi?

--
Marek

Data: 2017-12-29 14:01:57
Autor: Cavallino
dekoder z nowym tv
W dniu 29-12-2017 o 12:15, Marek pisze:
[...]

Ciężko się odnieść, bo nie miałem Samsunga.
Ale to co widziałem w hotelach w Szajsungu było o wiele gorsze.

Np. żeby włączyć PIP w Szajsungu trzeba się pilotem nawachlować, w LG to mogą być dwa przyciski - zależy jak sobie kafelek ustawisz.

Data: 2017-12-29 16:02:07
Autor: Uncle Pete
dekoder z nowym tv
Większość video ma też wyjście obrazu composite (1*cinch), większość telewizorów również je posiada.

Tyle że przy prawidłowej konfiguracji jakość obrazu będzie wyraźnie gorsza niż na złączu SCART (RGB czy S-video).

Data: 2017-12-29 17:29:20
Autor: Cavallino
dekoder z nowym tv
W dniu 29-12-2017 o 16:02, Uncle Pete pisze:
Większość video ma też wyjście obrazu composite (1*cinch), większość telewizorów również je posiada.

Tyle że przy prawidłowej konfiguracji jakość obrazu będzie wyraźnie gorsza niż na złączu SCART (RGB czy S-video).

Dla magnetowidów sprzed nastu lat?
I tak będzie żadna na płaskim ekranie lcd....

Data: 2018-01-09 10:56:28
Autor: radekp@konto.pl
dekoder z nowym tv
Fri, 29 Dec 2017 09:56:56 +0100, w <5a460358$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,
bo nagrywać teraz mogę na pendrive.

Przegraj je na DVD póki trzymają jakość.

Data: 2018-01-09 16:22:53
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
W dniu 09.01.2018 o 10:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jak długie jest "życie" płyt DVD?

Krycha.

Data: 2018-01-09 18:19:26
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Tue, 9 Jan 2018 16:22:53 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

Różnie mówią, od lat do dziesiątek lat. Ale jak filmy ważne to bym
trzymał na tradycyjnym dysku magnetycznym w wersji USB.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-11 00:13:56
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Tue, 9 Jan 2018 16:22:53 +0100, Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> wrote:
Jak długie jest "życie" płyt DVD?

Płyty DVD z technologią M-DISC mają trwałość szacowaną na min. 1000 lat.

--
Marek

Data: 2018-01-10 23:46:34
Autor: Kris
dekoder z nowym tv
W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 00:13:58 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
On Tue, 9 Jan 2018 16:22:53 +0100, Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> wrote:
> Jak długie jest "życie" płyt DVD?

Płyty DVD z technologią M-DISC mają trwałość szacowaną na min. 1000 lat.
Za kilka lat już będzie kłopot z ich odtworzeniem zapewne
Tak jak teraz z odczytaniem czegoś z dyskietki czy chociażby kasety vhs

Data: 2018-01-11 11:34:30
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Wed, 10 Jan 2018 23:46:34 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Za kilka lat już będzie kłopot z ich odtworzeniem zapewne
Tak jak teraz z odczytaniem czegoś z dyskietki czy chociażby kase

Niekoniecznie, ten format jest oficjalną technologią archiwizacji w np. w bibliotece narodowej USA,  w razie czego brzozie gdzie odczytać ;)

--
Marek

Data: 2018-01-11 11:36:27
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Wed, 10 Jan 2018 23:46:34 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Za kilka lat już będzie kłopot z ich odtworzeniem zapewne

Mdusca czyta chyba każdy naped, tylko do nagrywania potrzebny dedykowany napęd.

--
Marek

Data: 2018-01-11 03:00:08
Autor: Kris
dekoder z nowym tv
W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 11:37:04 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Mdusca czyta chyba każdy naped, tylko do nagrywania potrzebny dedykowany napęd.
"każdy napęd";)
Popatrz na oferte laptopów chociażby- "napedów" coraz mniej w nich
Za kilka lat napędy cd/dvd będą jak dzisiej stacje dyskietek;)

Data: 2018-01-11 17:28:11
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Thu, 11 Jan 2018 03:00:08 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Popatrz na oferte laptopów chociażby- "napedów" coraz mniej  w nich

Ale to z powodów gabarytów, napędy zew. ciągle się produkuje.

Za kilka lat napędy cd/dvd będą jak dzisiej stacje dyskietek

Dlaczego? Jak widać od 30 lat format płytowy ewoluuje przy zachowaniu kompatybilności wstecznej. Najnowszy naped bluray czyta płyty z lat 80 u.w. a wg tego co zakładasz już nie powinien, a jednak.
Za kilka lat może będzie nowy format płytowy o większej gęstości ale bez zmian gabarytów samego nośnika, zachowanie kompatybilności wstecznej na pewno nie będzie problemem. Przez jeszcze bardzo dlugi czas  klient  będzie chętniej wybierał taki napęd, który odtworzy jego kolekcje.

--
Marek

Data: 2018-01-11 17:52:51
Autor: z
dekoder z nowym tv
W dniu 2018-01-11 o 08:46, Kris pisze:
Tak jak teraz z odczytaniem czegoś z dyskietki czy chociażby kasety vhs

Tak powielasz jakieś internetowe brednie.
Kasety VHS potrafią bić na głowę bezsensowną technologię optyczną która ani nie jest wieczna )utlenianie) ani opłacalna ani napędy wytrzymałe.
Ślepa uliczka :-)

Data: 2018-01-11 19:40:30
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Thu, 11 Jan 2018 17:52:51 +0100, z <z@z.pl> wrote:
Tak powielasz jakieś internetowe brednie.
Kasety VHS potrafią bić na głowę bezsensowną technologię optyczną która ani nie jest wieczna )utlenianie) ani opłacalna ani napędy wytrzymałe.

Zapis magnetyczny co do fizycznej zasady owszem jest trwały pod warunkiem odpowiedniego przechowywanie, ale i tak dopoki podłoże taśmy się nie skruszy. Idealny nośnik to połączenie obu technik czyli zapis magnetooptyczny.
Problem z utlenianiem płyt dotyczył wcześnie produkowanych nośników, mdisc  nie ma z tym problemu,. Zaletą zapisu optycznego jest jego prosta,   można go odczytac zwykłym mikroskopem.

--
Marek

Data: 2018-01-11 19:59:36
Autor: Cavallino
dekoder z nowym tv
W dniu 11-01-2018 o 17:52, z pisze:
W dniu 2018-01-11 o 08:46, Kris pisze:
Tak jak teraz z odczytaniem czegoś z dyskietki czy chociażby kasety vhs

Tak powielasz jakieś internetowe brednie.
Kasety VHS potrafią bić na głowę

No nie wiem.
Żadnej z moich już się nie da odczytać.
Z magnetofonowymi sprzed 20 lat też jest ten sam problem.

Chociaż może to kwestia sprzętu, bo stoi bezużytecznie, a konserwowany nie był.

Data: 2018-01-11 20:42:35
Autor: Adam
dekoder z nowym tv
W dniu 2018-01-11 o 19:59, Cavallino pisze:
[...]

A przechowywałeś prawidłowo?
Z tego, co pamiętam, to obowiązkowo pionowo, a także w odpowiedniej orientacji (nie pamiętam, czy N-S czy W-E), aby ziemskie pole magnetyczne nie miało wpływu na rozmagnesowanie.

Mam kasety z końca lat 80-tych i raczej działają - a przynajmniej kilka tych, co w zeszłym roku przeglądałem.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-03-02 10:26:39
Autor: ń
dekoder z nowym tv
U mnie kasety działają, co parę lat przewijam kasety w obie strony - powinno się częściej, ale zapominam.
Inaczej zapis się przekopiowuje na sąsiednie zwoje i słychać pogłos.

Data: 2018-01-12 03:50:13
Autor: Kris
dekoder z nowym tv
W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 17:52:53 UTC+1 użytkownik z napisał:

Tak powielasz jakieś internetowe brednie.
Co powielam?

Że znikają z rynku sprzęty potrafiące kasetę vhs odczytać?

Kasety VHS potrafią bić na głowę bezsensowną technologię optyczną która ani nie jest wieczna )utlenianie) ani opłacalna ani napędy wytrzymałe.

Ale ja nie o tym pisałem
Czytanie ze zrozumieniem się kłania;)
Ślepa uliczka :-)

Ślepa
Widze po sobie
Jedyne zdjęcia jakie mam z dzieciństwa chociażby to papierowe tradycyjne. Wszystko co sie później aparatami cyfrowymi/kamerami robiło i zgrywało na jakieś dyski, kasety itp potraciłem. Co wydrukowane/wywołane to mam resztę gdzieś poszło się j....ć
A to =kompa zmieniłem, a to dysk twardy padł, a to kasety vhs przy przeprowadzce wcięło itp.
Coś tam w "chmurach" trzymam ale wczoraj np meil ze onet dysk wyłączają za 7 dni i mam dane zgrać bo starce.
Znajdź chwile to zgram
Jak zapomnę to kolejnych kilkaset zdjęć, dokumentów itp pójdzie w niebyt

Data: 2018-03-02 10:28:44
Autor: ń
dekoder z nowym tv
Podobnie z numerami telefonów i adresami do znajomych: mam z dzieciństwa w papierowych notesach / kalendarzach, a późniejsze we wszelkich urządzeniach elektronicznych generalnie zawsze szły się j..... .

-- -- -

Data: 2018-01-15 14:53:13
Autor: radekp@konto.pl
dekoder z nowym tv
Thu, 11 Jan 2018 17:52:51 +0100, w <5a579664$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Kasety VHS potrafią bić na głowę bezsensowną technologię optyczną która ani nie jest wieczna )utlenianie) ani opłacalna ani napędy wytrzymałe.

Mam na codzień do czynienia z VHS-ami.
Te z lat 2000 jeszcze trzymają jakość.
Te z lat 90-tych już tak średnio.

Generalnie nie ma problemu z VHS-c (bo to "oryginalne" nagranie, a nie kopia).

Data: 2018-03-02 10:20:57
Autor: ń
dekoder z nowym tv
Dłuższe, niż kasety/taśmy analogowej.

-- -- -
Jak długie jest "życie" płyt DVD?

Data: 2017-12-29 12:14:25
Autor: Marek
dekoder z nowym tv
On Thu, 28 Dec 2017 22:52:40 +0100, Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> wrote:
SmartTV, WiFi, internet - niewymagane.

Ale niewymagane bo nie używasz, czy nie chcesz powielać tego co używasz na tunerze? Jeśli to drugie, to znając tunery niektóre tv mogą robić to lepiej i wygodniej.

--
Marek

Data: 2017-12-31 22:56:04
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
W dniu 29.12.2017 o 12:14, Marek pisze:
[...]

Mimo, że "niewymagane", to kupiłam z tym niewymaganym :-)

Samsunga UE40J5200AW

https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/samsung-ue40j5200.bhtml
Satelitę i PVR mam na dekoderze Combo HD XS65

Pozdrawiam nowo rocznie, Krycha.

Data: 2017-12-31 23:17:56
Autor: Jacek Maciejewski
dekoder z nowym tv
Dnia Sun, 31 Dec 2017 22:56:04 +0100, Krycha napisał(a):

Mimo, że "niewymagane", to kupiłam z tym niewymaganym :-)

Samsunga UE40J5200AW

No to sobie uruchm teraz net na tym TV. Przekonasz się że korzystanie z
przeglądarki stron w tym TV jest mocno upierdliwe :) Możesz też
korzystając z DLNA i stawiając serwerek tej usługi na swoim kompie,
odtwarzać zdjęcia, muzę i filny z dysku. Mozesz też (z czego ja głównie
korzytam) podłączyć sobie po HDMI komp do TV jako drugi monitor.
Będziesz mogła uruchamiać przeglądarkę z kompa, co mocno podnosi kulturę
używania. Masz masę fajnej zabawy :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-02 19:00:11
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
[...]

W najbliższym czasie nie będę korzystała z internetu i itp.
Ale kiedyś może się przyda. :-)

Krycha.

Data: 2018-01-02 01:43:53
Autor: Kamil
dekoder z nowym tv
Użytkownik "Krycha" napisał:

Samsunga UE40J5200AW

Przepłacony. Ja kupiłem LG 43" za 1450 zł. Szajsung sie do niego nie umywa, a i ekran większy.

pzdr

Data: 2018-01-02 18:56:26
Autor: Krycha
dekoder z nowym tv
W dniu 02.01.2018 o 01:43, Kamil pisze:
Użytkownik "Krycha" napisał:

Samsunga UE40J5200AW

Przepłacony. Ja kupiłem LG 43" za 1450 zł. Szajsung sie do niego nie umywa, a i ekran większy.

pzdr

  Nie mam miejsca na większy ekran niż 40".
Już tego ledwie zmieściłam, po małym przemeblowaniu.

Krycha.

dekoder z nowym tv