dekodujaca karta graficzna

Data: 2009-11-02 18:42:10
Autor: aL
dekodujaca karta graficzna
1634Racine pisze:
na bardzo starym _pececie_ (grafika: jakas przedpotopowa nvidia [tnt...], procesor: 800 mgh, ram: ok 300 mb)) filmy typu divx prawie w ogole nie chodza.  O dvd mozna pomarzyc.A przeciez tu i tam czytalem, ze divx-y to bez problemu na procesorach juz troche ponad 400 mgh....

Poszukaj na Allegro karty dekodera do mpeg2 Creative DXR 3. Soft oficjalny
i nieoficjalny wciąż jest do ściągnięcia z sieci. Na moim
AMD K-6 450 Mhz i Duronie 800 Mhz divx działał bez problemu, a z
ze zmienionym softem do karty Creativa można było puścić filmy na telewizor.
aL

Data: 2009-11-02 19:16:20
Autor: Tomasz Kordat
aL pisze:
1634Racine pisze:
[...]

To bardzo ciekawe co piszesz.
Właśnie przyrównałeś mpeg2 do mpeg4.

TK

Data: 2009-11-02 19:23:50
Autor: aL
Tomasz Kordat pisze:

To bardzo ciekawe co piszesz.
Właśnie przyrównałeś mpeg2 do mpeg4.

Wskaż, gdzie dokonałem takiego przyrównania.
aL

Data: 2009-11-03 20:14:11
Autor: Tomasz Kordat
aL pisze:
Tomasz Kordat pisze:

To bardzo ciekawe co piszesz.
Właśnie przyrównałeś mpeg2 do mpeg4.

Wskaż, gdzie dokonałem takiego przyrównania.
aL

Zauważ, że wątek jest o divx, czyli (upraszczając) rodzaju mpeg4, a ty proponujesz kartę do mpeg2.

TK

Data: 2009-11-03 20:50:17
Autor: aL
Tomasz Kordat pisze:
aL pisze:
Tomasz Kordat pisze:

[...]

Wątek jest o dekodującego karcie graficznej. Ja podałem przykład dekodera
sprzętowego, który przejmował zadanie dekodowania video w czasach, z
których pochodzi sprzęt pytającego. Ty nie udzieliłeś żadnej konstruktywnej
odpowiedzi, tylko prężysz e-peen czepiając się mojej propozycji.
Używałeś tej karty, czy tylko sobie piszesz, aby pisać?
Podałem przykład taniego rozwiązania, dzięki któremu człowiek będzie mógł
bez problemu oglądać filmy z DVD na swoim komputerze lub telewizorze i
z dużym prawdopodobieństwem będzie mógł zobaczyć filmy w divx.
Wciąż wiele współczesnych kart ATI i NVIDIA ze średniej półki może jedynie pomarzyć
o takiej jakości obrazu na wyjściu TV.
aL

Data: 2009-11-03 22:01:07
Autor: jerzu
On Tue, 03 Nov 2009 20:50:17 +0100, aL <bigalex@wp.pl> wrote:

Podałem przykład taniego rozwiązania, dzięki któremu człowiek będzie mógł
bez problemu oglądać filmy z DVD na swoim komputerze lub telewizorze i
z dużym prawdopodobieństwem będzie mógł zobaczyć filmy w divx.

Możesz mi napisać w jaki sposób chcesz dekoderem MPEG-2 dekodować
DIVX?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-04 00:25:43
Autor: Animka
jerzu pisze:
[...]

A nie wystarczy po prostu zainstalować te kodeki (mpeg, ogg, divX, xVid) , żeby odtwarzacz sam sobie dobrał odpowiedni przy odtwarzaniu filmu? Ja zainstaluję na dysku C i zapominam. Nic nie ustawiam, nic nie przestawiam. Uruchamiam Cinema Player czy Windows Madia Player 11 i nic mnie więcej nie obchodzi.

--
animka

dekodujaca karta graficzna