dell latitude e5400 - sterownik LAN

Data: 2014-02-13 00:50:07
Autor: delluser
dell latitude e5400 - sterownik LAN
Czesc,

mam problem z karta LAN ww. notebooku.

na stronie DELL'a po wpisaniu  service tagu pojawia sie mozliwosc
uruchomienia programu do przeskanowania systemu. Instaluje sie jakis
tester i mieli.........i w koncu, ze nie da rady przeskanowac.

to jest moj service tag: 3T0xz3j (Dell Latitude E5400 Windows Vista
Business SP1  x64bity

Moglibyscie mi pomoc i powiedziec jaki tam jest chip LAN i jaki
sterownik sciagnac i zainstalowac. Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam
tez nie potrafi go sobie zainstalowac.

z gory dzieki

Data: 2014-02-13 00:38:38
Autor: G Nowak
[...]

W devmgmt.msc mozna automatycznie sciagnac sterownik (po podlaczeniu kablem), lub recznie ze strony Intela.

--
Pozdr

Data: 2014-02-13 01:04:32
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 13 Feb 2014 00:50:07 +0100, delluser@z.pl napisał(a):

[...]

Wejdź w Menedżera urządzeń, prawy przycisk myszy na tym urządzeniu,
właściwości, zakładka Szczegóły, z listwy rozwijalnej wybierz Hardware Ids -
skopiuj wartość, wrzuć w Google - powinieneś znaleźć. :)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Paradoks kobiecych urodzin: zawsze trzeba o nich pamiÄ™tać, ale nigdy     ]

Data: 2014-02-13 18:13:36
Autor: jakson
dell latitude e5400 - sterownik LAN
Obecnie w systemie brak sterownika LAN - nie wiem dlaczego, system sam

http://drp.su/download.htm

dell latitude e5400 - sterownik LAN