dell/lenovo/asus - jaki ultrabook?

Data: 2016-02-09 15:24:51
Autor: ddddddddd
dell/lenovo/asus - jaki ultrabook?
Witam,
który z poniższych modeli byście wybrali:
1)Dell Inspiron 7359 i5-6200U/8GB/240+500/Win10
2)Lenovo Yoga 3 14 i7-5500U/8GB/256/Win10 GF940M
3)ASUS UX303UA-R4048T-8 i5-6200U/8GB/240SSD/Win10

w zasadzie podstawowy wymóg - podświetlaną klawiaturę- każdy ma.
Czas pracy na baterii dla mnie mało istotny, ważne żeby miał dobry touchpad i klawiaturę (z touchpadem mam złe doświadczenia w jakimś Asusie, zwykle mi nie przeszkadzają). Dobrze żeby się składał w tablet czy "domek", czasem będą na nim oglądane, rzadziej obrabiane krótkie filmy. Na co dzień w zasadzie praca biurowa, ale jak jakaś starsza gra pójdzie to się nie obrażę ;)
minus Della to matryca 1,3MPix, plus Lenovo to oddzielna grafika, minus to kamera 0,3MPix (do skype'a też używam)
Co polecicie?

Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2016-02-09 18:44:36
Autor: Irokez
W dniu 2016-02-09 o 15:24, ddddddddd pisze:
[...]

Ze względu na serwis ja bym kupił Dell. Za dużo poczytałem o praktykach serwisu Lenovo/Medion na forum prawnym i nie tylko.
Zobacz który ma normalnie wymienną baterię, bo jak wbudowana zakładaj tylko 6 miesięcy gwarancji na cały sprzęt - koszt wymiany jak padnie = koszt laptopa, lub utrata gwarancji jak poza serwisem będziesz wymieniać.

--
Irokez

Data: 2016-02-09 20:03:43
Autor: ddddddddd
W dniu 2016-02-09 o 18:44, Irokez pisze:
[...]

to cenna uwaga

Zobacz który ma normalnie wymienną baterię, bo jak wbudowana zakładaj
tylko 6 miesięcy gwarancji na cały sprzęt - koszt wymiany jak padnie =
koszt laptopa, lub utrata gwarancji jak poza serwisem będziesz wymieniać.

ostatnio miałem sony vaio z niewymienną baterią, mimo że bardzo dużo pracował na zasilaczu to po 2 (może trzech) latach nie odnotowałem problemów
Z wyżej podanych wszystkie mają wbudowaną baterię.

Łukasz

Data: 2016-02-09 20:49:42
Autor: Irokez
W dniu 2016-02-09 o 20:03, ddddddddd pisze:

[...]

Ale rozważasz nie SONY Vaio. W moim Lenovo po 2 latach niedużego używania (laptop na wyjazdy, jakieś 200 godzin pracy ma) bateria trzyma połowę czasu nowego.
Gdzieś ktoś się żalił, że po pół roku bateria ma trochę ponad 30% pojemności a serwis zawołał ponad 600zł za wymianę. I albo wymieni u nich, albo traci gwarancję. Nie mogę odkopać gdzie to było..

Z wyżej podanych wszystkie mają wbudowaną baterię.

To szukaj na youtube w którym najłatwiej będzie ją wymienić i będzie to wykonalne, np jak w tym asusie X551M https://www.youtube.com/watch?v=UWB35_tNJMI

--
Irokez

dell/lenovo/asus - jaki ultrabook?