demo BF 2

Data: 2010-02-12 18:41:25
Autor: ber45
demo BF 2
Witam. Mam może trochę głupie pytanie ale bardzo mnie to nurtuje. Gram obecnie na PS3 w demko Bad Company 2. Czy zdobyte tam punkty przechodzą na kompletną grę po jej zakupie. Pozdr.

Data: 2010-02-12 16:54:25
Autor: Uzytkownik
demo BF 2
On 12 Lut, 18:41, ber45 <be...@o2.pl> wrote:
Witam. Mam może trochę głupie pytanie ale bardzo mnie to nurtuje.

Moglbys napisac czy ta gra jest AZ TAK syta jak sie prezentuje na
filmach?

Pozdro
uzyt

Data: 2010-02-13 08:33:30
Autor: ber45
demo BF 2
W dniu 2010-02-13 01:54, Uzytkownik pisze:
Moglbys napisac czy ta gra jest AZ TAK syta jak sie prezentuje na
filmach?

Pozdro
uzyt

Ogólnie powiem tak. Miałem kupić w tym miesi±cu AVP 2 i Heavy Rain ale pierwsza gra mi się nie podoba (demo itd) a druga musi swoje odleżeć (200 zeta trochę za dużo a to b±dĽ co b±dĽ przygodówka z możliwo¶cia mycia zębów przez jednego z bohaterów i innych łazienkowych wariacji. Zreszt± jak wszyscy daj± 10/10 w ocenach i jest ogólny zachwyt to ja się wstrzymam bo pamiętam "wypadek przy pracy" jak z kumplem czekali¶my przez rok na Operation Flashpoint DR. Pobiegli¶my dzień przed oficjaln± premier± i kupili¶my ten "cud" za 239,-zł. Oj boli do dzisiaj, to jest gorsze od river raid na Atarynkę. W pierwszego BF:BC młócę chyba od roku i pomimo że map jest mało t5o gra się fajnie. Obecnie przechodzę jeszcze raz singla na hardzie i też jest fajnie a już na pewno fajniej niż w OP:DR. Odpaliłem demo dwójki i pierwsze wrażenie było pozytywne. Wszystko ł±czy się bez problemu, nic się nie biesi. Ale może to co mnie denerwuje pierw:

1 - jak się robi zimowy scenariusz to trzeba pomy¶leć że ¶nieg czasem opada z drzewek i tych ¶licznie zmrożanych krzaczków. W grze niestety ¶nieg ma inne wła¶ciwo¶ci i trzyma się ostro wszystkiego. No ale dobra powiedzmy że w Port Valdez jest -40 stopni.

2 - siedziałem w jakim¶ domku z karabinem wyborowym i długo nie widziałem wroga wiec się trochę rozejrzałem i zobaczyłem o¶nieżone dachówki jednego z domków. Tekstura skandalicznie beznadziejna. W ogóle grafika w jedynce była jaka¶ taka brudniejsza przez co bardziej realistyczna. Tutaj mam wrażenie że wszystko jest jak sklejone z "małego modelarza" i docięte do milimetra. Pojazdy czasem sprawiaj± wrażenie kartonowych.

3 - gorsze rozłożenie przycisków na padzie a już zdecydowanie w pojazdach.

4 - no mankamentów tyle aż strach albo co¶ przeoczyłem

a co dobrego:

1 - klasy żołnierzy zrobione lepiej niż w jedynce i za poszczególne rzeczy dostaje się dodatkowe punkty (reanimacja itd).

2 - czytelnie zrobione podsumowanie po meczu i statystyki. W jedynce trochę zamieszane to było.

3 - ogólnie nie odczułem tego co było czasem w jedynce tj. respawn 2 sekundy zgon, respawn 2 sekundy zgon, respawn 2 sekundy zgon, respawn 2 sekundy zgon...............itd. Można się spokojnie skupić i co¶ zaplanować a w poprzedniej czę¶ci było za dużo szarż do przodu, poza tym przynajmniej w tej mapie z dema nie trzeba biegać na obszarze 100 kilometrów i szukać na siłę wroga.

4 - sam tryb w którym raz się broni a raz atakuje jest fajny ale nie wiem czy to to samo co gold rush w jedynce bo grałem zawsze w conquest :)

5 - fajne jest że jak strzelałem z PK to mi ostro podbijało lufę i to wreszcie było bardziej autentyczne niż w jedynce gdzie był sobie celowniczek i fire i wszystko szło w punkt :) teraz jest trudniej

6 - na fasadzie jednej z chatek znaczy chałupek (tej gdzie jest ta brzydka tekstura dachu) umieszczoni antenę sat. nie no "szaleństwo kosmos" :) ale to tak żartem

podsumowuj±c. poczekam na pierwsze dni po przemierze i kupuję bo wiem że w multi pogram długo długo i nie odstawię na półkę gry za 2 stówy tak jak nieszczęsnego Flashpointa.

PS - a o te punkty to zapytałem bo widzę że w demku się niektórzy rozwinęli i miliony punktów natłukli :)

Data: 2010-02-13 07:35:49
Autor: Uzytkownik
demo BF 2
On 13 Lut, 08:33, ber45 <be...@o2.pl> wrote:

> Moglbys napisac czy ta gra jest AZ TAK syta jak sie prezentuje na
> filmach?

Ogólnie powiem tak. [ciach]

wow, dzieki za tak rozbudowana wypowiedz. niestety na xa nie ma heavy
rain, wiec chyba odloze grosza na bf2.

pozdro,
uzyt

p.s op. flashpoint faktycznie bylo ciezkie do strawienia:P

Data: 2010-02-13 17:58:05
Autor: ber45
demo BF 2
W dniu 2010-02-13 16:35, Uzytkownik pisze:
On 13 Lut, 08:33, ber45<be...@o2.pl>  wrote:

Moglbys napisac czy ta gra jest AZ TAK syta jak sie prezentuje na
filmach?

OgĂłlnie powiem tak. [ciach]

wow, dzieki za tak rozbudowana wypowiedz. niestety na xa nie ma heavy
rain, wiec chyba odloze grosza na bf2.

pozdro,
uzyt

p.s op. flashpoint faktycznie było ciężkie do strawienia:P

No ja się naczekałem na OFP:DR i aż mi się gadać nie chcę tak spierniczone, już nawet pomijam fakt że DLC na PS3 płatne. A co do Bad Company to0 ja już jestem pewien że kupuję AVP i HR sobie daruję. POza tym widziałem gameplay`e z singla i wygląda świetnie.

Pozdr. Ber

Data: 2010-02-13 10:15:22
Autor: ber45
demo BF 2
W dniu 2010-02-13 08:33, ber45 pisze:
[...]

Przed chwila grałem jeszcze raz w to demko i ogólnie jest ¶wietne ale ¶nieg mnie zaskoczył. Biegniesz człowieku w glanach po ¶niegu a za tob± zadnego ¶ladu. Może się czepiam trochę :) ogólnie już się zdecydowałem kupuję wszystko jest przejrzyste a następne mapy pewnie będ± o wiele lepsze.

Data: 2010-02-16 11:31:31
Autor: Catalyst
demo BF 2

"ber45" <ber45@o2.pl> wrote in message news:hl44hh$f54$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam. Mam może trochę głupie pytanie ale bardzo mnie to nurtuje. Gram obecnie na PS3 w demko Bad Company 2. Czy zdobyte tam punkty przechodzą na kompletną grę po jej zakupie. Pozdr.

A ja mam pytanie o gejmplej - siedząc w krzakach snajperem (wersja xO) nagle poczułem szarpnięcie pada i obraz drgnął - myślałem, że oberwałem ale nie - nie było czerwonej mgły. Za chwilę znowu to samo - nie było w okolicy żadnego pojazdu, który mógłby wywołać drgnięcia pada. To samo zauważyłem grając assaultem - co to jest?

Data: 2010-02-16 12:07:22
Autor: ber45
demo BF 2
W dniu 2010-02-16 11:31, Catalyst pisze:

A ja mam pytanie o gejmplej - siedzÄ…c w krzakach snajperem (wersja xO)
[...]

No fajnie że ktoś to zauważył bo też się zastanawiałem. 2 razy jak to miałem to przeleciał ten transportowiec od zrzutu ale poza tym miałem to chyba jakieś 8 razy i też ani nie było żadnego pojazdu w pobliżu ani nic nie wybuchło. ??????????

Data: 2010-02-16 12:29:20
Autor: Catalyst
demo BF 2

"ber45" <ber45@o2.pl> wrote in message news:hlduus$n8d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tu trochÄ™ dyskutujemy o tym:
http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2826.720.html

wychodzi na to, ze to "realizm" ;)

Data: 2010-03-02 15:50:43
Autor: ber45
demo BF 2
Wow jestem pod wrażeniem. 18 lutego zamówiłem na psx BC2 i pisali że wyślą 5 marca więc z uwagi na weekend dostałbym na 8 lub 9. A tu miła niespodzianka rano mail że wysłali :)

demo BF 2