demo nowy mbank

Data: 2014-09-03 22:11:44
Autor: WAM
demo nowy mbank
On Tue, 02 Sep 2014 11:52:12 +0200, gg <gg@gg.com> wrote:

P.S. Gdzie się przenosicie jak wam wyłączą stary interfejs?
Zanim wyłączyli uciekłem do bzwbk korzystając z tego ze bank płacił za
KGP.

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2014-09-04 00:01:29
Autor: Joossef
demo nowy mbank
W dniu 03.09.2014 o 22:11 WAM <nospam@nowam.nopl.pl> pisze:

[...]

Ja jestem w trakcie przenosin. Wszystko juĹź przerzuciłem do banku, ktĂłry  ma interfejs nie tylko dla dwudziestolatkĂłw.
Przy okazji przerzuciłem rodzinę (przelewy wewnętrzne są ważne).
Nie lubię dostawać oczopląsu od oczojebnych kolorkĂłw i oglądać debilnych  reklam i animacji.
Wycinanki kurpiowskie wolę na festynach ludowych.
Młodym, wychowanym na fejsbuku i twitterze się podoba. Innym niekoniecznie.
Rzecz gustu i smaku.
Ale to się po prostu ma, albo jak widać po tfurcach wieśniackiego layoutu,  nie...

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-09-04 01:58:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
demo nowy mbank

"Joossef" op.xlmssrknms06zs@ms

: Rzecz gustu i smaku.

Gdy byłem małym chłopcem, uczono dzieci, że w książkach
ważna jest treść zapisana zwykle literami. Wydawnictwa
ozdobione ruchomymi figurkami czy odgłosami oraz obrazkami
mieliśmy uważać za niezbyt ;) wartościowe.

Bywa i tak, że jakiś pseudoartysta jest wyśmiewany:

  -- u ciebie trzeba podpisać zdjęcie
   lub
  -- u ciebie trzeba opisać serenadę. ;)

-=-

Dla mnie mBank był porażką niemal pod każdym
względem, ale MIAŁ dobry interfejs WWW. ,,Teraz już nic nie pozostało...''. ;)

-=-

Google mówi, że dziś rocznica narodziń JSłowackiego, tedy zacytujmy Beniowskiego:

   Chodzi mi o to, aby język giętki
   Powiedział wszystko, co pomyśli głowa:
   A czasem był jak piorun jasny, prędki,
   A czasem smutny jako pieśń stepowa,
   A czasem jako skarga nimfy miętki,
   A czasem piękny jak aniołów mowa...

Kiedyś ludzie wyrażali swe myśli słowami -- nie gifami czy efelvami. ;)

Data: 2014-09-04 09:54:47
Autor: Joossef
demo nowy mbank
W dniu 04.09.2014 o 01:58 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:

[...]

Konfabulator i pozostali tfurcy kurpiowskiego layoutu są juĹź niestety  produktem reformy oświaty i giertychowej matury.
W końcu testy to ptaszkowanie obrazków :)

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-09-04 01:37:34
Autor: Kris
demo nowy mbank
W dniu czwartek, 4 września 2014 09:54:47 UTC+2 użytkownik Joossef napisał:
Konfabulator i pozostali tfurcy kurpiowskiego layoutu są już niestety  produktem reformy oświaty i giertychowej matury.

Tu bym taki stanowczy nie był.
Zrobili jak zrobili bo widocznie takie były potrzeby/oczekiwania klientów.
I pewnie w podobnym kierunku będą szły inne instytucje finansowe. Aby się rozwijać muza pozyskiwać nowych klientów a ci to pokolenie co mają troszkę inne wymagania niż Ty czy ja.
Mi tam akurat nowy interfejs nie przeszkadza, kolorkami i fleszami się nie przejmuję a funkcjonalnie jest wg mnie lepszy od starego.
A z przelewów na fejsbuk i innych podobnych wodotrysków nie korzystam. Ale znając życie pewnie to się upowszechni- taki PayPal to tez w sumie przelewy na meila.

Data: 2014-09-04 23:41:13
Autor: MarcinF
demo nowy mbank
W dniu 2014-09-04 o 10:37, Kris pisze:

Zrobili jak zrobili bo widocznie takie były potrzeby/oczekiwania klientów.

Potrzeby klientów w pewnym momencie przestały wystarczać, potrzeby się
kreuje i wmawia klientom, w ten sposób można zaspokoić ich więcej,
a na zaspokajaniu potrzeb się zarabia.

Data: 2014-09-04 23:55:03
Autor: Krystek
demo nowy mbank
W dniu 2014-09-04 23:41, MarcinF pisze:
W dniu 2014-09-04 o 10:37, Kris pisze:

Zrobili jak zrobili bo widocznie takie były potrzeby/oczekiwania
klientĂłw.

Potrzeby klientów w pewnym momencie przestały wystarczać, potrzeby się
kreuje i wmawia klientom, w ten sposób można zaspokoić ich więcej,
a na zaspokajaniu potrzeb się zarabia.

O to to. Te wszystkie (rzekome) ulepszenia, które służą tylko i wyłącznie do wyrywania kasy przez ich autorów.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-09-06 00:27:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
demo nowy mbank

"MarcinF" luama0$dsj$1@node1.news.atman.pl

Potrzeby klientów

IMO są odwiecznie te same -- ludzie pragną
chleba powszedniego oraz świętego spokoju!

Data: 2014-09-06 00:24:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
demo nowy mbank

"Kris" 0cd85376-935d-48d3-ab6d-ff8ba9d3f1dc@googlegroups.com

: Zrobili jak zrobili bo widocznie takie były potrzeby/oczekiwania klientów.

Przykładowo -- moje! ;) A że człek powinien najpierw
zająć się tym, co jest korzystne, a dopiero na końcu
(o ile w ogóle) ma prawo zajmowania się przyjemnościami
życia -- omijam nowy interfejs, aby pozostawić go klientom
(hedonistom) godniejszym ode mnie życia w luksusie i w rozkoszy. ;)

: I pewnie w podobnym kierunku będą szły inne instytucje finansowe.

Pewnie tak... Choć ja chcę zupełnie czegoś innego -- praktycznego.
Załóżmy, że chcę załżyj lokatę -- biorę (przytrzymuję myszą ikonę)
świnię z półki i stawiam na stole, po czym wkładam w nią tyle szmalu
(różnych banknotów i monet) ile chcę zdeponować na tej lokacie. ;)

Jeśli lokatę chcę zerwać przed czasem -- biorę z półki młotek
i tłukę w łeb mają świnię, uwalniając z niej moje surowce wtórne.
A że diabli wiedzą, które środki są nowe a które stary -- świnia
rośnie z dnia na dzień ukazując mi, jak wygląda sprawa odsetkowa...

Tu problem... Jak mierzyć czy ważyc tę świnię?
Przykładać do monitora linijkę? -- tam (na linijce) jednak są cyfry...

Ale każdy kto szuka -- znajduje. Rozwiązanie jest!!!
Na półce (może w szufladzie) są różnej świnie wielkości
i po prostu porównuję wielkość/rozmiar mojej z różnymi
wzorcowymi...

-=-

Co wówczas, gdy chcę przelać środki? Biorę odpowiedni nocnik
(wcześniej jakoś zdefiniowany -- przykładowo nocnik merytoryczny)
i po prostu leję do tego nocnika po kryjomu. ;)

-=-

Jak zobaczyc histprię kĄta? -- pozostawiam innym... ;)

-=-

: Aby się rozwijać muza pozyskiwać nowych klientów

Owszem -- każda metoda jest dobra, także ta, która pozyska ujemna liczbę klientów.

: a ci to pokolenie co mają troszkę inne wymagania niż Ty czy ja.

Ja mam prymitywne -- chcę szmalu!! Mogą być wiśnie,
orzechy, mandarynki, a nawet makulatura i złom...

: Mi tam akurat nowy interfejs nie przeszkadza, kolorkami

Mnie tak samo -- po prostu omijam ten interfejs.
Raz przeszkodził -- i ten jeden raz mi wystarczył.

: i fleszami się nie przejmuję

A jupiterami i reflektorami? Ja mam mocne oczy -- jaka małe dziecko
walnąłem nieraz fleszem prosto w oczęta, a nie były to króciuteńkie
flesze na 20 metrów, ale solidne... Wiesz, co czułem? Gorąco.
I oczywiście przez kwadrans miałem przed oczami czy jednym
okiem fioletową plamę.

: a funkcjonalnie jest wg mnie lepszy od starego.

Każdy ma innego starego...

: A z przelewów na fejsbuk i innych podobnych wodotrysków
: nie korzystam.

A ja -- o_czek_uję z niecierplowścią czasu, gdy ktoś skorzysta
z tej dobrotliwości w moim imieniu i zapomni mnie o tym powiadomić... ;)

: Ale znając życie pewnie to się upowszechni- taki
: PayPal to tez w sumie przelewy na meila.

Fajna sprawa te udogodnienia -- póki płacą za ich poznawanie. ;)

Data: 2014-09-05 08:17:14
Autor: WAM
demo nowy mbank
On Thu, 04 Sep 2014 00:01:29 +0200, Joossef <xxxgrimeksxxx@gmail.com>
wrote:

Młodym, wychowanym na fejsbuku i twitterze się podoba. Innym niekoniecznie.
Rzecz gustu i smaku.
To czy ładne czy nie to dla mnie bez znaczenia.
Dla mnie było utrudnieniem (chyba już tu o tym pisałem) to że bank
podzielił moje pieniądze między 2 kieszenie których nie pokazywał
równocześnie - rachunki dz.g. na innym ekranie, rachunki osobiste na
innym. Podobno mieli w planach to zmienić (zmienili?) ale nie chciało
mi się czekać a KGP BZWBK ma prostszy interfejs do nauczenia się "na
nowo".

WAM

Data: 2014-09-04 10:07:32
Autor: Pete
demo nowy mbank
W dniu 2014-09-03 22:11, WAM pisze:
[...]

W BZWBK odrzuciło mnie to, że wydruk potwierdzenia przelewu jest jakiś taki mało potwierdzający.

--
Pete

demo nowy mbank