demo systemu eurobanku

Data: 2010-06-30 20:22:58
Autor: punk__
demo systemu eurobanku
Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chciałem zobaczyć jak wygląda zakładanie rachunków oszczednościowych, szukam, szukam i nic. A może grupowicze polecają inne miejsce do oszczedzania antybelkowego?

--
punk

Data: 2010-06-30 13:08:07
Autor: arek
demo systemu eurobanku
On 30 Cze, 20:22, "punk__" <pun...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chcia em
zobaczy jak wygl da zak adanie rachunk w oszczedno ciowych, szukam, szukam
i nic. A mo e grupowicze polecaj inne miejsce do oszczedzania
antybelkowego?

--
punk

Zakładanie kont oszczędnościowych w Eurobanku jest bardzo proste i
szybkie. Po założeniu pojawiają się od razu na liście dostępnych kont.
Mimo tego całego javascriptu konta używało się naprawdę dobrze.
Wprawdzie przeniosłem się do ING (wciąż jednak mam konto w Eurobanku)
to jednak wiele rzeczy Eurobankowych było zaprezentowane czytelniej i
wygodniej niż w ING.

Data: 2010-06-30 21:15:58
Autor: Bogdan B.
demo systemu eurobanku
W dniu 2010-06-30 20:22, punk__ pisze:
Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? ChciaÂłem
zobaczyĂŚ jak wyglÂąda zakÂładanie rachunkĂłw oszczednoÂściowych, szukam, szukam
i nic. A moÂże grupowicze polecajÂą inne miejsce do oszczedzania
antybelkowego?

To jest jakaś stara wersja. W systemie transakcyjnym w konto->szczegóły
konta jest opcja "załóż rachunek oszczędnościowy". W demo tego nie ma.
A co do innych rachunków oszczędnościowych, to nie znam lepszych.

Data: 2010-06-30 22:00:26
Autor: Borys Pogoreło
demo systemu eurobanku
Dnia Wed, 30 Jun 2010 20:22:58 +0200, punk__ napisał(a):

Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chciałem zobaczyć jak wygląda zakładanie rachunków oszczednościowych, szukam, szukam i nic.

 Żadna w tym filozofia. Klikasz i masz. Tylko system transakcyjny ogólnie
jakiś taki mułowaty i przeładowany javascriptem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-30 23:28:55
Autor: krzysztofsf
demo systemu eurobanku
Borys Pogoreło pisze:
[...]

W samym systemie nie maja javaskryptow.

Data: 2010-07-01 00:09:55
Autor: Borys Pogoreło
demo systemu eurobanku
Dnia Wed, 30 Jun 2010 23:28:55 +0200, krzysztofsf napisał(a):

 Żadna w tym filozofia. Klikasz i masz. Tylko system transakcyjny ogólnie
jakiś taki mułowaty i przeładowany javascriptem.

W samym systemie nie maja javaskryptow.

 Na pewno o tym samym systemie mówimy? Część przeznaczona dla przeglądarki
co chwilę wyrzuca jakieś "ładowanie", robi przeładowania przy zmianach
selectów, odpala skrypty przy body.onload() (np. zwiększające rozmiar
czcionki - głupota) co w połączeniu z ogólną mułowatością daje dość
niestrawną mieszankę.

 W mBanku jakoś potrafili sobie poradzić bez takich wynalazków.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-01 09:23:45
Autor: witrak()
demo systemu eurobanku
Borys Pogoreło wrote:
[...]

I dlatego system mBankowy - mimo, że spełnia swoje zadania - jest jaki jest... :-)

Moim zdaniem EB ma mnóstwo miejsc do poprawienia - koresponduję z nimi systematycznie i chyba nie tylko ja, bo co jakiś czas coś ulepszają/poprawiają - ale akurat nie technologia jest w tym wszystkim najważniejsza (no chyba, że ktoś pracuje na modemie).

witrak()

Data: 2010-07-01 06:23:27
Autor: luc
demo systemu eurobanku
On 1 Lip, 09:23, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

[...]

Skoro tak korespondujesz, to może zaproponujesz, żeby na głównym
ekranie zrobili sumę wszystkich rachunków? Co jakiś czas o to ich
męczę, ale odpisują z uporem maniaka, że jak zrobią to zrobią. Może
jak więcej osób będzie ich o to monitowało, to w końcu to zrobią? ;-)

witrak()

pzdrwm
luc

Data: 2010-07-01 18:30:32
Autor: Gosc
demo systemu eurobanku
luc pisze:
[...]

Może na ekranie głównym nie ma. Ale jest coś takiego jak suma na rachunkach oszczędnościowych :)

Data: 2010-07-02 00:04:06
Autor: witrak()
demo systemu eurobanku
Gosc wrote:
luc pisze:
[...]

Ale tylko dla jednego rachunku głównego, a jak się ma pełnomocnictwo na kilka, to niestety trzeba posumować ręcznie, więc luc ma rację. Tyle, że to dla nich wyższa szkoła jazdy - a po drodze jest parę prostszych, których nie dają rady zrobić ;-)

witrak()

Data: 2010-07-02 00:44:15
Autor: luc
demo systemu eurobanku
On 2 Lip, 00:04, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Gosc wrote:

> [...]

więc luc ma rację. Tyle, że to dla nich wyższa szkoła jazdy - a po
drodze jest parę prostszych, których nie dają rady zrobić ;-)

O!

A jak się do tego dostać? Próbuję to znaleźć od pięciu minut na
stronie eurobanku, ale jakąś poranną pomroczność chyba mam...

pzdrwm
luc

witrak()

Data: 2010-07-02 15:06:19
Autor: XYZ
demo systemu eurobanku
Gosc wrote:

[...]

Konto > szczegóły konta. Podsumowanie pojawia się po wybraniu ROR-u z listy.

Data: 2010-07-02 08:02:10
Autor: luc
demo systemu eurobanku
On 2 Lip, 15:06, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

Konto > szczegóły konta. Podsumowanie pojawia się po wybraniu ROR-u z listy.

Dzięki! Nigdy się tam nie zapędzałem, bo sumę sald robi mi emszmal -
twórca tego programu działa szybciej od departamentu wdrożeń it
eurobanku ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-07-01 19:51:27
Autor: krzysztofsf
demo systemu eurobanku
Borys Pogoreło pisze:
[...]

Sprawdze w Operze logujac sie nastepnym razem przy wylaczeniu javy.