demon's souls

Data: 2010-10-17 12:06:45
Autor: dawraptor
demon's souls
Witam

Od niedawna gram w tą super grę, na liczniku mam już 50 godz.
za sobą i zbliżam się ku końcowi. Miałem parę pytań lecz na większość już znalazłem odpowiedz w internecie. Na chwilę obecną mam tylko jedno pytanie, a mianowicie chodzi mi o pierwszą lokacje w grze, na samym początku, jest zejście po lewej stronie które jest zamknięte oczywiście, czy ktoś wie jak się tam dostać, bo z dali widać,
że czekają tam jakieś gratisy:)

Pozdrawiam
Dawid

Data: 2010-10-19 09:17:58
Autor: amichala@gmail.com
demon's souls
On Oct 17, 12:06 pm, dawraptor <dawrap...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Hej,

tu jest opisane dlaczego drzwi są zablokowane:
http://demonssouls.wikidot.com/white-world-tendency-events

Odblokujesz je grając online i pokonując Phalanx'a i Tower Knight'a w
jednej sesji i nie zginiesz.

Zakładam, że już ich pokonałeś wcześniej, zatem drzwi otworzą się
jeśli pokonasz
wszystkich bossów w Boletarian Palace; wówczas osiągasz tzw. White
World Tendency.

Generalnie polecam stronę, którą podałem.
Takie zawiłości oparte na world tendency występują w każdym ze
światów..

Pozdrawiam
Adam

demon's souls