denerwujaca reklama Hyundai

Data: 2011-01-01 19:51:24
Autor: MM
denerwujaca reklama Hyundai
Dnia 01-01-2011 o 19:38:31 venioo <p.wienke@onet.eu> napisał(a):

Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:

http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM

Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze  kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie  to niedajboze modne zrobi :(

Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

Bardziej denerwująca jest reklama Lidla.

Data: 2011-01-02 09:55:02
Autor: ttt
denerwujaca reklama Hyundai
Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

Bardziej denerwująca jest reklama Lidla.

Kurcze, a myslalem ze tylko mnie denerwuja te reklamy Lidla.

Data: 2011-01-02 10:44:03
Autor: MarcinJM
W dniu 2011-01-02 09:55, ttt pisze:
Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

Bardziej denerwująca jest reklama Lidla.

Kurcze, a myslalem ze tylko mnie denerwuja te reklamy Lidla.

Mnie nie denerwuja. Powoduja tylko, ze NADAL nie bede chodzil do lidla.
Wkurza mnie haslo mediamarkt, ale okazuje sie, ze SA sklepy dla idiotow ;)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-01-02 11:33:25
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vom7zyonpq3u2rtech...

Bardziej denerwująca jest reklama Lidla.

najlepsza była zaszyłana w radiu reklama Lidla - szło plus minus tak:

- spędz sylwestra z klasą. Kup wino (tu bylo kilka epitetów pochwalnych) i na koniec "za jedyne 5,99" :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

denerwujaca reklama Hyundai