denerwujaca reklama Hyundai

Data: 2011-01-01 23:33:28
Autor: Tomasz Pyra
denerwujaca reklama Hyundai
W dniu 2011-01-01 19:38, venioo pisze:
Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:

http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM

Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
to niedajboze modne zrobi :(

Reklama wygląda na adresowaną do dotychczasowych pieszych, którzy po jej obejrzeniu mają zacząć myśleć o własnym samochodzie.
Nie wiem na jakich rynkach tą reklamę jeszcze pokazują, ale u nas może to być mała liczebnie klientela.

I kojarzy mi się ze stylem "jazdy radosnej" u ludzi których głównym źródłem tej radości jest kolor samochodu :)

Bo fakt że każdego kierowcę który zapuszcza się od czasu do czasu do miasta, taki sposób parkowania będzie denerwował.

Data: 2011-01-01 23:59:16
Autor: LEPEK
W dniu 2011-01-01 23:33, Tomasz Pyra pisze:

Reklama wygląda na adresowaną do[...]

Akurat mam obecnie przyjemność kontaktu z osobą, która wybrała ów model - z wielu porównywalnych (i nie) - właśnie głównie pod wpływem reklam i folderów. Osobowość "władcza", oceniająca ludzi się z nią kontaktujących według "hierarchii przysług", jakie mogą dla niej wykonać :/ Wypiszwymaluj target spota ;)
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-01-02 00:27:16
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-01 23:59, LEPEK pisze:
[...]

To bym nie przypuszczał. Przecież tym małym autkiem na drodze nijak nie da się demonstrować tej władczości :)

Data: 2011-01-02 06:55:08
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2011-01-02 00:27, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Nie da się?
Przyspawanie się do lewego pasa z Vmax 40 km/h...
Zajeżdżanie drogi, gdy ktoś jedzie choćby odrobinę szybciej niż te 40...
Ruszanie ze świateł przez 30 sekund...
Zajmowanie 4 miejsc parkingowych lub 2 inwalidzkich ew. całego przejścia dla pieszych...
Cechy takich "władców wszechświata" można wymieniać bardzo długo :(

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-01-02 11:37:05
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-02 06:55, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

Cechy takich "władców wszechświata" można wymieniać bardzo długo :(

Ale jakoś mi to zachowanie nie paruje się z ix20 :)
Bo że się da to wiadomo że da się wszystkim.

Ale gdybym chciał koniecznie siebie podkreślać na drodze, to bym wybrał inny samochód.

denerwujaca reklama Hyundai