denerwujaca reklama Hyundai

Data: 2011-01-02 13:20:30
Autor: moje_przedmioty
denerwujaca reklama Hyundai

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:ifnsbu$jop$1news.onet.pl...
Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:

http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM

Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie to niedajboze modne zrobi :(

Normalnie rece opadaja, jak sie oglada niektore reklamy :(

A na grupie sami spece od psychologii i marketingu :)
hehehehhehehehe
Jak w życiu :)

Data: 2011-01-04 12:06:54
Autor: Sebastian Kaliszewski
moje_przedmioty wrote:
[...]

:)

Każdy Polak zna się na wszystkim.

Reklama dla mnie nijaka, ale wiem że nie jestem jej targetem.

A czepianie się o popagowania parkowania jak d... (podobnie jak w innych reklamach czepanie się o rozpychanie ludzi) jest po prostu śmieszne...

\SK

Data: 2011-01-07 22:26:14
Autor: venioo
W dniu 2011-01-02 13:20, moje_przedmioty pisze:
A na grupie sami spece od psychologii i marketingu :)
hehehehhehehehe
Jak w życiu :)

Nie muszę być specem od reklamy i marketingu, żeby stwierdzić, że "reklama" promująca postawy aspołeczne mi się nie podoba.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-08 00:20:13
Autor: Mikołaj Tutak
W dniu 2011-01-07 22:26, venioo pisze:
[...]

Promująca? To jest reklama nie film szkoleniowy dla kierowców. Jakoś po reklamach Frugo nie zauważono warzywniaków chodzących po mieście...

PS: Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą dyskusję. Banda łosi :-)

       Mikołaj

Data: 2011-01-08 21:53:47
Autor: venioo
W dniu 2011-01-08 00:20, Mikołaj Tutak pisze:
[...]

Żeby reklama była skuteczna to jeszcze musiałaby się przełożyć na sprzedaż, a jakoś nie widzę tu zachęconych do kupna tą reklamą, wręcz odwrotnie.
Pozytywnego wizerunku firmy też to nie buduje, a raczej wizerunek firmy produkującej samochody dla aspołecznych głąbów.
Natomiast z jednym się zgodzę: zauważona została.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-09 20:31:42
Autor: Bydlę
venioo wrote:
> Natomiast z jednym się zgodzę: zauważona została.

Raczej ta jedna reklama została omowiona, bo w reklamach inych marek parkują poprawni - jakby kupujący byli normalni./

--
Bydlę

Data: 2011-01-10 13:29:52
Autor: kamil
On 08/01/2011 20:53, venioo wrote:

Żeby reklama była skuteczna to jeszcze musiałaby się przełożyć na
sprzedaż, a jakoś nie widzę tu zachęconych do kupna tą reklamą, wręcz
odwrotnie.

Dotarles do raportow sprzedazy? Podziel sie, chetnie poczytam!

Pozytywnego wizerunku firmy też to nie buduje, a raczej wizerunek firmy
produkującej samochody dla aspołecznych głąbów.
Natomiast z jednym się zgodzę: zauważona została.

Powiedzmy sobie szczerze - paru gosci zarabia w godzine twoja miesieczna pensje opracowujac skuteczne reklamy. Inaczej nie zarabialiby twojej miesiecznej pensji w godzine.

Widze, ze polacy oprocz pilki kopanej, medycyny i odsniezania drog, znaja sie tez na reklamie. A kraj lezy i kwiczy. :)

Kamil

Data: 2011-01-10 20:37:49
Autor: venioo
W dniu 2011-01-10 14:29, kamil pisze:
[...]

A znasz JAKIEGOKOLWIEK chętnego na to auto? Bo ja wsrod wieeelu znajomych nie znam ani jednej osoby. Jak widzę odbiór tej reklamy tu na grupie jest podobny, jak moj. Do tego komentarze do reklamy na youtube tez sporo mowia.

[...]

  Co do mojej miesiecznej pensji - masz jakies raporty wynagrodzen? ;)
  Podziel sie, chetnie poczytam! :) A jesli nawet tyle zarabiaja, to bardzo sie z tego ciesze :)

Widze, ze polacy oprocz pilki kopanej, medycyny i odsniezania drog,
znaja sie tez na reklamie. A kraj lezy i kwiczy. :)

Hmm, podejrzewam, ze w zyciu wiecej mialem do czynienia z reklama, niz Ty. I raczej kreatywnosc kierowana byla w kierunku pozytywnych skojarzen, a nie debilizmow i zachowan niezbyt akceptowalnych spolecznie. Tyle tylko, ze to nie bylo w PL.
A ostatnim zdaniem pokazales, ze jak wielu Polakow znasz sie rowniez na polityce, ekonomii, gospodarce i trzodzie chlewnej :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-11 10:09:42
Autor: kamil
On 10/01/2011 19:37, venioo wrote:
[...]

Widze ich sporo na ulicy, "moi znajomi" to nie jest jakas wybitnie reprezentatywna grupa docelowa dla producenta samochodow, ktory jakby nie bylo ma spore zyski.

Sprawdzmy sprzedaz za rok, ok?

Kamil

Data: 2011-01-11 23:14:25
Autor: venioo
W dniu 2011-01-11 11:09, kamil pisze:
[...]

OK, jak ktorys z nas bedzie pamietal i bedziemy mieli dostep do danych odnoszacych sie do tego modelu.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-01-12 11:53:51
Autor: kamil
On 11/01/2011 22:14, venioo wrote:
[...]

Zakladajac oczywiscie, ze potrafimy wyeliminowac wplyw pierdyliona innych reklam i czynnikow na wynik. ;)

Kamil

Data: 2011-01-09 09:47:04
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 08 Jan 2011 00:20:13 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

PS: Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą dyskusję.

Ty, widzę, z tych twierdzących "nieważne, co mówią, byle po nazwisku". Tyle
że to często działa odwrotnie i po jakimś czasie może być "Hyundai? Hm, nie
pamiętam dlaczego, ale to wieśniackie wozidła, w życiu takiego nie kupię".

Banda łosi :-)

Znaczy, reprezentujesz takową? Bywa.

AK

Data: 2011-01-09 20:30:52
Autor: Bydlę
Mikołaj Tutak wrote:
> Reklama jak widać skuteczna - została zauważona i wywołała burzliwą
> dyskusję. Banda łosi :-)

Tzn. chcieli osiągnąć efekt, że kupujący te samochody to buce, bo nawet zaparkować nie potrafią?
Muszą być dumni - marketingowcy i firma, która im zapłaciła za to.
:-)

--
Bydlę

denerwujaca reklama Hyundai