depozyty na fw20 - ile teraz

Data: 2009-05-27 18:47:14
Autor: bOUNCeErR
depozyty na fw20 - ile teraz
Czolem,

Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

--
pzdr,
bOUNCeErR

Data: 2009-05-27 17:13:49
Autor: kc
depozyty na fw20 - ile teraz
bOUNCeErR <bounceerr@gazeta.pl> napisał(a):
Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

http://www.kdpw.com.pl/rozliczenia/pliki/izba/wdz.xls

kc

Data: 2009-05-27 23:23:15
Autor: Dombrek
depozyty na fw20 - ile teraz
Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

http://www.kdpw.com.pl/rozliczenia/pliki/izba/wdz.xls

To nawet nie wiesz gdzie szukać info o depozytach?!?!?!?!?!
Dombrek

Data: 2009-05-28 04:10:02
Autor: bOUNCeErR
depozyty na fw20 - ile teraz
On May 27, 11:23 pm, "Dombrek" <domb...@poczta.onet.pl> wrote:

To nawet nie wiesz gdzie szukać info o depozytach?!?!?!?!?!
Dombrek

Wiem gdzie - na googlach. Tylko jakos cos googiel ostatnio stracil
nieco na swojej sile, a moj makler jakos tak malo intuicyjnie
zamiescil odpowiednie info i nie moglem znalezc.

Anyway, juz znalazlem i wiem wszystko.

--
pzdr,
bOUNCeErR

Data: 2009-05-27 18:56:31
Autor: Dars
depozyty na fw20 - ile teraz
Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

--
pzdr,
bOUNCeErR

A co się stało ?

pzdr
DArs

Data: 2009-05-28 04:08:16
Autor: bOUNCeErR
depozyty na fw20 - ile teraz
On May 27, 6:56 pm, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ile teraz wynosza, bo cos nie moge na szybko znalezc na googlu. :(

> --
> pzdr,
> bOUNCeErR

A co się stało ?

Nic sie nie stalo. Przygotowuje sie do zajecia pozycji na potencjalne
wskazanie AT i chce wplacic tylko tyle kasy ile potrzebuje, bo po co
trzymac forse na nieoprocentowanym koncie. A ze kawal czasu nie gralem
na polskich futach, to nie wiedzialem jaka jest wysokosc depozytu
wlasciwego.

--
pzdr,
bOUNCeErR