derby Warszawy

Data: 2012-03-17 14:55:01
Autor: grzeda
derby Warszawy
To by bylo tyle w kwestii efektywnosci i efektownosci gry Legii za Skorzy. Obejrzelismy klasyczny pojedynek drwali.

pozdr
PG

Data: 2012-03-17 16:24:55
Autor: Mane
derby Warszawy
W dniu 2012-03-17 14:55, grzeda pisze:

To by bylo tyle w kwestii efektywnosci i efektownosci gry Legii za
Skorzy. Obejrzelismy klasyczny pojedynek drwali.

Jaka liga taki mecz kolejki :)

Data: 2012-03-17 16:30:20
Autor: yamma
derby Warszawy
grzeda wrote:
To by bylo tyle w kwestii efektywnosci i efektownosci gry Legii za
Skorzy. Obejrzelismy klasyczny pojedynek drwali.

Z tego meczu wniosek może być tylko jeden: mecz ze Śląskiem, to był wypadek przy pracy a prawdziwe oblicze Legii, to te z Zabrza, Bielska-Białej czy też te wczorajsze. Jedyny pozytyw, to taki, że przynajmniej są jakieś punkty. Ale jeśli na Łazienkowskiej poważnie myślą o LM, to już powinni się zastanawiać, co zrobić ze Skorżą po ewentualnym zdobyciu MP (brak MP, to wiadomo, Skorża idzie do Lecha), bo przez te 2 miesiące zimowej przerwy zespół nie zrobił żadnych postępów. Jak na jesieni na połowie przeciwnika królował chaos i przypadek tak króluje nadal. W takiej postaci jak teraz Legia nie ma żadnych szans na awans do fazy grupowej.
yamma

Data: 2012-03-17 18:23:09
Autor: Mane
derby Warszawy
W dniu 2012-03-17 16:30, yamma pisze:

Ale jeśli na Łazienkowskiej poważnie
myślą o LM, to już powinni się zastanawiać, co zrobić ze Skorżą po
ewentualnym zdobyciu MP (brak MP, to wiadomo, SkorĹźa idzie do Lecha), bo
przez te 2 miesiące zimowej przerwy zespół nie zrobił żadnych postępów.

Jakim cudem mógł zrobić, skoro przysłowiowe "5 minut" przed pierwszym meczem wyrwano 3 trzonowe zęby. Legia kadrowo jest słabsza niż jesienią, więc dziwne, że miała by być silniejsza sportowo.

Data: 2012-03-17 20:38:54
Autor: yamma
derby Warszawy
Mane wrote:
[...]

Dajże spokój! W skorżowej Legii od samego początku rządzi przypadek i fart. Dasz głowę, że gdyby ci piłkarze nie odeszli, to Legia każdego odprawiałaby z bagażem kilku bramek? Bo ja nie. Prawdopodobnie byłoby dokładnie to samo. Męczarnie i walenie łbem w mur. Ta drużyna cierpi na kompletny zanik gry zespołowej. W nowoczesnej piłce w akcjach ofensywnych uczestniczy 90% drużyny a nie tylko Ljuboja z Radovicem a reszta stoi i się przygląda.
yamma

Data: 2012-03-17 22:30:56
Autor: danpe_
derby Warszawy
Dnia Sat, 17 Mar 2012 14:55:01 +0100, grzeda napisał(a):

To by bylo tyle w kwestii efektywnosci i efektownosci gry Legii za Skorzy. Obejrzelismy klasyczny pojedynek drwali.

pozdr
PG

Ale nikt inny mistrza nie chce :(

danpe_
gg:827748

Data: 2012-03-17 23:01:19
Autor: vversa
derby Warszawy
Na trybunach światowo... czołówka derbów

Piłkarsko w lidze polskiej pierwsze miejsce to mało . W Lidze mistrzów , żeby byc lepszy od takiego Nikozji to przynajmniej grać na połfinał.
Brakuje podań i zamęczania tym rywala. Jak sie samemu nie wysila to przeciwnik ma tylko łatwiej.
zaluje , ze nie ma Koseckiego, on sprawiał że Polacy ciągneli gre nie gorzej niż on .

Data: 2012-03-18 02:34:18
Autor: smiglostopy
derby Warszawy
grzeda <awelp1983@gazeta.pl> napisał(a):
To by bylo tyle w kwestii efektywnosci i efektownosci gry Legii za Skorzy.

Piszesz na podstawie tego jednego meczu, trzech ostatnich? Ktora druzyna w ekstraklasie gra bardziej efektowny i (przynajmniej do dzisiaj) efektywny futbol? Czy Skorza robi wyniki gorsze, czy lepsze od poprzednikow w ostatnich, dajmy na to, 5 latach? Czy Legia w europejskich pucharach zagrala mniej efektywnie i efektownie niz, dajmy na to, w ostatnich 10 latach?

jesli sledzisz mecze Legii od kilku sezonow to nie wierze, ze z czystym sumieniem powiesz, ze druzyna z tego sezonu gra malo efektownie i efektywnie. Skorza zrobil w Warszawie niesamowita prace i poukladal ta druzyne jak nikt od dosc dawna. Oczywiscie nie jest to Real Madryt, ale nareszcie te mecze da sie ogladac. To mialem na mysli mowiac o grze efektownej. Akcje sa budowane. Malo strat. Bramki dosc ladne.

Widac, ze forma jeszcze nie jest ustabilizowana i nie starcza pary na cala runde. Teraz akurat troche to wszystko zwolnilo i w kilku meczach bylo slabo. trzeba spojzec na caloksztalt, a tu jest dobrze i napewno duzo lepiej. Polonia bez strzalu na bramke. Bramkarz uratowal im punkt. Czerwona kartka paradoksalnie nie ulatwila sytuacji. Jeszcze wiekszy mur sie zrobil.

Data: 2012-03-18 09:03:45
Autor: yamma
derby Warszawy
smiglostopy  wrote:

[...]

Złośliwi twierdzą, że druzynę, to poukładał Jóźwiak. Takich piłkarzy jak Żewłakow, Ljuboja, Novo i Blanco w Legii nie było od lat 90-tych. Natomiast parę sezonów temu AFAIR ja sam na tej grupie sygnalizowałem istnienie wielkiego talentu w Młodej Legii, czyli Wolskiego, więc zasługa Skorży jest tylko taka, że daje mu szansę gry. Takich talentów zresztą jest tam jeszcze kilka: Bartek Żurek, Olek Jagiełło czy Dominik Furman.
yamma

Data: 2012-03-18 14:28:23
Autor: smiglostopy
derby Warszawy
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Złośliwi twierdzą, że druzynę, to poukładał Jóźwiak. Takich piłkarzy jak Żewłakow, Ljuboja, Novo i Blanco w Legii nie było od lat 90-tych.

No i oto chodzi. Tak to powinno funkcjonowac w profesjonalnej druzynie. Koles od transferow z glowa na karku, trener ktory ma jako takie pojecie, zarzad ktory pozwala popracowac. Dawno w Legii nie bylo tak normalnie jak teraz. Brakuje tylko LM.
parę sezonów temu AFAIR ja sam na tej grupie sygnalizowałem istnienie wielkiego talentu w Młodej Legii, czyli Wolskiego,

Nie sciemniaj;) Pamietam ze mowiles o Rybusie. Tak czy owak, nos dobry.

więc zasługa Skorży jest tylko taka, że daje mu szansę gry.

Ogromna zasluga. Mysle ze jest na to presja z gory. Inaczej nie da sie wytlumaczyc Kucharczyka w pierwszym skladzie.

Takich talentów zresztą jest tam jeszcze kilka: Bartek Żurek, Olek Jagiełło czy Dominik Furman.

...ktorzy tez dostaja szanse pogrania z pierwszym zespolem.

Data: 2012-03-18 15:49:33
Autor: yamma
derby Warszawy
smiglostopy  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
[...]

Rybus był duuużo wcześniej, jak był jeszcze Puchar Ekstraklasy. To wtedy błysnął. O Wolskim pisałem jak zaczął wymiatać w Młodej Ekstraklasie ale, szczerze mówiąc, nie pamiętam co pisałem. Nos dobry? E nieeee, raczej czytałem opinie o nim trenera Banasika i potem sam się wybrałem na mecz MESy, żeby obejrzeć to cudo. :-)
yamma

Data: 2012-03-18 14:08:32
Autor: grzeda
derby Warszawy
W dniu 2012-03-18 03:34, smiglostopy pisze:

[...]

Legia gra aktualnie dokladnie to samo co Slask w zeszlej rundzie. Kupa + fart. Jak chcesz efektowna i efektywna druzyne, to masz kilka na szybko:

- Jaga sprzed roku
- Wisla za Kaseprczaka
- Lech na wiosne w mistrzowskim sezonie
- Lech w pucharach
- Legia z Rogerem i Edsonem

[...]

Pary nie starcza na cala runde...Przeciez ta runda sie dopiero zaczela i Legia zagrala TYLKO 1 efektywny i efektowny mecz. Ze Slaskiem. W tej rundzie bylo cienko (ale efektywnie) we wszystkich procz meczu ze Slaskiem. Tam zyciowke zagral Pietrasiak.

Polonia bez strzalu na bramke. Bramkarz uratowal im punkt. Czerwona kartka
paradoksalnie nie ulatwila sytuacji. Jeszcze wiekszy mur sie zrobil.

LOL. Nie wiem zatem czemu Zewlak nie zlapal czerwonej na szybko co by sie Legii lepiej gralo.

pozdr
PG

Data: 2012-03-18 14:22:40
Autor: smiglostopy
derby Warszawy
[...]

Tamta Legia miala wiekszego farta niz obecna. Wtedy, cokolwiek by sie nie dzialo. Edson cos tam z wolnego zawsze strzelil.
Pary nie starcza na cala runde...Przeciez ta runda sie dopiero zaczela i Legia zagrala TYLKO 1 efektywny i efektowny mecz.

No wlasnie. Zanim zacznie sie mowic o kupie, trzeba poczekac do konca sezonu.
> [...]

LOL. Nie wiem zatem czemu Zewlak nie zlapal czerwonej na szybko co by sie Legii lepiej gralo.

Nie najgorszy pomysl. jakis czas temu, przekonal sie o tym na przyklad Lech;)

Data: 2012-03-18 15:42:33
Autor: yamma
derby Warszawy
smiglostopy  wrote:
[...]

Nie żartuj! Bramki Edsona uważasz za fartowne? Bo dla mnie one świadczyły o jego umiejętnościach. Jeszcze na jesieni zdarzały się mecze, gdzie bramki padały po składnych akcjach Ljuboji i Radovica. A w obecnej rundzie jedynie bramkę Wolskiego z ŁKSem można jeszcze uznać za efekt składnej akcji - Wawrzyniak wyłuskuje piłkę, przebiega parę metrów i posyła piłkę na drugie skrzydło. Ale pozostałe bramki, to już klasyczny fart, gdzie piłka spada prosto pod nogi, któregoś z piłkarzy Legii. A pierwsze 2 bramki ze Śląskiem, to już klasyczny uśmiech opatrzności. No, nie zaklinajmy rzeczywistości. Legia gra kiszkę, od której zęby zaczynają boleć. Brakuje jakości, brakuje pomysłu, brakuje gry zespołowej. Skorża powienien sobie jeszcze raz obejrzeć mecz z PSV na Łazienkowskiej i zobaczyć jak Holendrzy konstruują swoje akcje. To nie jest kwestia odejścia 3 piłkarzy czy kontuzji Radovica, to jest kwestia pewnych systemowych braków, braku czegoś, co nazywa się stylem gry. A właściwie, to jest jeden styl: za wszelką cenę nie stracić bramki.
yamma

Data: 2012-03-18 18:44:56
Autor: smiglostopy
derby Warszawy
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Nie żartuj! Bramki Edsona uważasz za fartowne? Bo dla mnie one świadczyły o jego umiejętnościach.

Nie same strzaly bo te byly mistrzowskie, ale fakt ze przy kiepskim wyniku, wpadalo.

--

derby Warszawy