deser.

Data: 2011-08-10 11:28:41
Autor: _666
deser.
Data: 2011-08-10 14:11:07
Autor: Grzegorz Krzyśka
deser.

To zdaje się model łodzi podwodnej z oświetleniem. Nad nią na powierzchni również rower wodny i zwykła łódź. A obok niej mini łódź podwodna - taka dla komandosów.
I wszystko już jest... ;-)

Data: 2011-08-10 18:56:18
Autor: Daniel Kowalski
deser.
W dniu 2011-08-10 13:28, _666 pisze:
http://bi.gazeta.pl/im/8/10089/z10089718X,Tele-statek-z-widokiem-na-dno-.jpg

Dobre!  W najbliższym czasie będzie się można odpłatnie "karnąć" batyskafem w Kamenz, w kamieniołomie Sparmann. Niedawno było o tym info na forum Wojtka.
Pozdrawiam

Data: 2011-08-10 17:01:43
Autor: jacekplacek
deser.
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Dobre!  W najbliższym czasie będzie się można odpłatnie "karnąć" batyskafem w Kamenz, w kamieniołomie Sparmann. Niedawno było o tym info na forum Wojtka.

A możesz coś bliżej? Bo jak na fdt wchodzę, to potem jakieś pryszcze, swędzenie... :))

Data: 2011-08-10 19:31:48
Autor: Daniel Kowalski
deser.

A możesz coś bliżej?

Informacje z linku poniżej:

http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=561&postdays=0&postorder=asc&start=90

Cytując Bartka Gryndę: "U Josta, w czasie Dni Saksonii ma odbyć się pokaz "turystycznego" U-Bota. Będzie można w nim zanurzyć się w głąb kamieniołomu. Ja zapewniam oświetlenie zewnętrzne. Normalnie można wynająć tą łódż. Jedna godzina pływania pod wodą kosztuje 219EUR . Czy pływanie u Josta będzie odpłatne, tego nie wiem.
Bartłomiej Grynda"

Oraz informacja Josta: "Wer einmal Co Pilot im ersten in Deutschland gefertigten touristischen U-Boot sein möchte, kann dies zum Tag der Sachsen am 03.09. bis 04.09.2011 tun! Anmeldungen unter: info@nemo-100.de oder unter Tel.: +49(0)335 610 1963"

Przepraszam, ale niemieckiego nie znam za dobrze i nie przetłumaczę ;-)
Pozdrawiam KOWI

deser.