deska sedesowa wolnoopadająca

Data: 2010-01-14 17:09:26
Autor: s_13
deska sedesowa wolnoopadająca
desek zwykłych w różnych deseniach i barwach bez liku, a
wolnoopadające tylko białe :-)...
a ja szukam coś w soczystej zieleni, niejednolita, tylko w jakiś ładny
motyw, może widział ktoś coś podobnego?...

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-01-15 05:18:36
Autor: Moorek
On 15 Sty, 02:09, s_13 <s...@interia.pl> wrote:
desek zwykłych w różnych deseniach i barwach bez liku, a
wolnoopadające tylko białe :-)...
a ja szukam coś w soczystej zieleni, niejednolita, tylko w jakiś ładny
motyw, może widział ktoś coś podobnego?...

Google?:
- Deska wolonoopadająca Roca Hall A801622004 kolor biały Dostępna
również w kolorach.
- ROCA AMERICA deska wolnoopadająca kolor czereśnia A801492M14
- http://www.armadeo.pl/lazienka/ceramika/deski-wc/deska-sedesowa-wolnoopadajaca-giralda-roca.html
nawet jest podgląd kolorów.

Wniosek - jeżeli w ogóle kolor to ROCA -> http://www.roca.pl/
tam masz katalog i telefony  - jak nie mają - zostaje ci lakiernik.

Data: 2010-01-15 08:31:41
Autor: Monika Z
On 15 Sty, 14:18, Moorek <m...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> a ja szukam coś w soczystej zieleni, niejednolita, tylko w jakiś ładny
> motyw, może widział ktoś coś podobnego?...

Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
pieniędzy. Decyzja należy jednak do Ciebie.

Data: 2010-01-15 18:31:58
Autor: Krzysztof 45
Monika Z napisał(a):
Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na kilka m-cy a
potem robi się normalną deską
Tak samo pomyślałem jak zobaczyłem ją u znajomego w domu.
Może wytrzyma więcej jak kilka miesięcy, bo pewnie jest tak
jakaś gwarancja, ale nawet jak by miała paść po roku lub
dwóch to też IMHO szkoda kasy.

--
Krzysiek

Data: 2010-01-16 17:54:12
Autor: Rentier
[...]

No a co z gwarancją?  skoro "kilka miesięcy"...
R.

Data: 2010-01-16 22:57:51
Autor: yapann
"Monika Z" <monica.zielinska@gmail.com> wrote in message news:3b4d6385-8254-499b-914a-b6527efa2b5021g2000yqj.googlegroups.com...

Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
kilka m-cy a potem robi się normalną deską,

nie bardzo rozumiem co oznacza, że 'robi się normalną deską' - spłukuje się czy jak? Plakatówkami przecież nie zrobili hę? Deskę się myje ale się po niej ani nie chodzi (nie za wiele przynajmniej, paraprtówki pomijając) - więc jakby to miało być? jako sanki ktoś uzywał ? ;p

a do miski WC Dama Senso chyna nie ma kolorów ... może ktoś potwierdzić?

Data: 2010-01-17 10:45:38
Autor: Moorek
On 15 Sty, 17:31, Monika Z <monica.zielin...@gmail.com> wrote:
Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
pieniędzy.

Pewnie w sklepie nie mieli - odradzili bo nie chcieli się chrzanić w
zamówienia.

Ja mam deskę wolnoopadającą z Lidla - dodatkowo jest deska z małym
otworem dla dziecka.
Używamy już ze 2 lata i działa a była to ta z najtańszych - powyżej
50zł nic się nie psuje a prędkość opadania się nie zmienia.
Klapa dziecka jak i zakrywająca mają osobne spowalniacze  więc full
komfort niecko nie przytrzaśnie paluszków.

Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
ma problemu z hałasowaniem.

Data: 2010-01-17 11:49:29
Autor: s_13
[...]

o to to... , właśnie o dziecko mi chodzi :-)
chciałem kupić ładną deskę, ale cholernie ciężka, nawet cięższa od
oryginalnej i wyobraziłem sobie, jak to spada na rękę, to i moja
dorosła odniosła by pewnie obrażenia,
a z Lidlem jest problem, bo jak czasem coś ciekawego się tam pojawi,
to potem znika i nie ma tego nigdzie indziej :-( (BTW ostatni hit z
lidla - eiswein za 29 PLN rewelacja :-)) ), pewnie takiej dualnej
deski nie dostanę, a nigdzie takiej nie widziałem, może w sieci ktoś
widział

Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
ma problemu z hałasowaniem.

u mnie baba deską chlapie, ja (chłop) tradycyjnie zostawiam
podniesioną :-)

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-01-29 16:16:11
Autor: Lagod
deska sedesowa wolnoopadająca
o to to... , właśnie o dziecko mi chodzi :-)
chciałem kupić ładną deskę, ale cholernie ciężka, nawet cięższa od
oryginalnej i wyobraziłem sobie, jak to spada na rękę,

na rękę to jeszcze nic...

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-01-19 09:22:57
Autor: McBeth
deska sedesowa wolnoopadająca
Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
pieniędzy. Decyzja należy jednak do Ciebie.

*******************
Bzdura. Używam od 4 lat deski wolnoopadającej Roca i działa jak nowa. Żałuję teraz, że nie kupiłem takich do pozostałych łazienek.

Pzdr.
Adam

Data: 2010-01-19 09:34:10
Autor: Rafal M
On 19 Sty, 09:22, "McBeth" <mcbet...@lpa.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

U mnie jest taka Roca od 2 lat - i tez zero problemow.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-01-19 20:36:19
Autor: medea
Rafal M pisze:
[...]

To zależy od firmy. Deska cersanitu po kilku miesiącach przestała być wolno opadająca.

Ewa

Data: 2010-01-16 04:19:08
Autor: s_13
[...]

to też nie to... wszystkie jednak w mało odważnych, jednolitych,
pastelowych odcieniach, a mi chodzi o jakieś konkretniejsze wzory,
może nie o muszelki, czy widoczek karaibski, ale nie jednolitą

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-01-16 22:59:29
Autor: yapann
deska sedesowa wolnoopadająca
pastelowych odcieniach, a mi chodzi o jakieś konkretniejsze wzory,
może nie o muszelki, czy widoczek karaibski, ale nie jednolitą

kupić wolnospadające zawiasy (po ile istnieją - szukałam i nie znalazłam) i dokręcić swoją ulubiną deskę.
niestety oryginalne nie wygląją, jakby się dały wymontować (a może wystarczy je wybić z tej ceramiki czy tam plastiku, w którym są zatopione?)?

deska sedesowa wolnoopadająca