detki Vredestein

Data: 2011-06-10 12:59:08
Autor: Titus Atomicus
detki Vredestein
Witam,
Czy ktos zna detki Vredestein (made in holland)
Jak one sie maja do np. schwalbe?
Pozdrav
TA

Data: 2011-06-11 21:18:45
Autor: Yogi\(n\)
detki Vredestein
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-9A8235.12590710062011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Czy ktos zna detki Vredestein (made in holland)
Jak one sie maja do np. schwalbe?

Kupiłem taką w zeszłym roku - 28" calowego grubasa (mam oponę 2,5) za dwadziścia kilka złotych. sama dętka w porządku, swoje przeszła, ale wentyl niestety jest nietypowy i nie trzyma powietrza, wymieniałem wkład dwukrotnie (na różne) - po tygodniu mniej więcej trzeba dopompować. Trzymałem ją w wannie z wodą, bo myślałem ze ma jakąś mikrodziurkę, ale wyłącznie z wentyla powolutku uchodzi powietrze. Taka w czerwonoczarnym opakowaniu, niestety nie podam dokładnego oznaczenia modelu. W okolicznych sklepach jedyna w tym rozmiarze, dlatego jeszcze jej nie wymieniłem ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-13 15:36:22
Autor: Titus Atomicus
detki Vredestein
In article <4df3bf8e$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl> wrote:

> [...]

Kupiłem taką w zeszłym roku - 28" calowego grubasa (mam oponę 2,5) za dwadziścia kilka złotych. sama dętka w porządku, swoje przeszła, ale wentyl niestety jest nietypowy i nie trzyma powietrza, wymieniałem wkład dwukrotnie (na różne) - po tygodniu mniej więcej trzeba dopompować. Trzymałem ją w wannie z wodą, bo myślałem ze ma jakąś mikrodziurkę, ale wyłącznie z wentyla powolutku uchodzi powietrze.

E, co to za rekomendacja, skoro wentyl do dupy.
Tylko ze ja presta kupuje...

TA

Data: 2011-06-25 13:36:50
Autor: Titus Atomicus
detki Vredestein
In article <Titus_Atomicus-A983E8.15362213062011@newsfeed.onet.pl>,

 "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl> wrote:

> [...]
Tylko ze ja presta kupuje...

No i kupilem (28x1.2)
Z wygladu ok. Znaczy - wyglada pancernie.

Pozdrav
TA

Data: 2011-06-25 11:27:35
Autor: Wilk
detki Vredestein
On 25 Cze, 13:36, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

E, co to za rekomendacja, skoro wentyl do dupy.

No i kupilem (28x1.2)
Z wygladu ok. Znaczy - wyglada pancernie.

Doskonale, w końcu nie od dziś wiadomo, że wygląd to najważniejsza
cecha dętki!
Następnym razem spytaj się o to jakiej firmy opaski zaciskowe kupić,
ewentualnie śruby czy kapturki na linki po przycięciu
MSPANC
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 11:49:18
Autor: Coaster
detki Vredestein
On 6/25/11 8:27 PM, Wilk wrote:
[...]

Wyglad mowi bardzo wiele. Na podstawie wygladu przedmiotu i paru dodatkowych, podstawowych danych, mozna wiele o nim powiedziec (nie musisz go lizac) ale do tego potrzebne sa jeszcze male, szare komorki - musisz je miec i ich uzywac (najlepiej uzywac ich zanim cos rownie 'inteligentnego' napiszesz) :-P

Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-07-06 04:13:26
Autor: Wilk
detki Vredestein
On 6 Lip, 11:49, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Wyglad mowi bardzo wiele.

To poglądaj sobie dętki, żeby dowiedzieć się jeszcze więcej:
http://tinyurl.com/6xv2n8b

W zamian proszę tylko o jedno - oszczędź mi tego smęcenia...
--
http://wwww.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-16 00:33:56
Autor: Titus Atomicus
detki Vredestein
In article <iv19p3$833$1@news.supermedia.pl>,
 Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

On 6/25/11 8:27 PM, Wilk wrote:

> [...]

Wyglad mowi bardzo wiele. Na podstawie wygladu przedmiotu i paru dodatkowych, podstawowych danych, mozna wiele o nim powiedziec (nie musisz go lizac) ale do tego potrzebne sa jeszcze male, szare komorki - musisz je miec i ich uzywac (najlepiej uzywac ich zanim cos rownie 'inteligentnego' napiszesz) :-P

E, jak widzisz - nasz Czak Norris jak zwykle odwraca kota ogonem. Ile to juz razy slyszalem, ze kol. Wilkowi wystarczy spojrzec na zdjecie w katalogu by od razu precyzyjnie wyciagnac wnioski.

A tym razem twierdzi cos zupelnie przeciwnego. Potwierdzajac, ze jest typem besserwissera i pieniacza.

TA

detki Vredestein