dętki "kiełbasiane"

Data: 2011-05-24 13:44:27
Autor: Tomasso
dętki "kiełbasiane"
Użytkownik "Doxent" napisał:
Tak się zastanawiam dlaczego nikt jeszcze nie wpadł na to by stworzyć dętki w kształcie kiełbasy

Przypuszczam, że punkt styku końców kiełbasy mógłby być wyczuwalny podczas jazdy.

Tym niemniej - pomysł zdaje się być genialny w swojej prostocie, bo dętkę do tłentynajnera możnaby założyć nawet do koła 20 calowego.

W sumie nietrudno zrobić prototyp, więc do dzieła!

Data: 2011-05-24 15:41:56
Autor: Doxent
dętki "kiełbasiane"

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:irg5ms$6ji$1news.onet.pl...
Użytkownik "Doxent" napisał:
Tak się zastanawiam dlaczego nikt jeszcze nie wpadł na to by stworzyć dętki w kształcie kiełbasy

Przypuszczam, że punkt styku końców kiełbasy mógłby być wyczuwalny podczas jazdy.

powinno to mieć niewielki wpływ w przypadku grubych opon góralskich gorzej w cieniutkich kolarkach gdzie faktycznie można by wyczuć jakieś drgania.

Tym niemniej - pomysł zdaje się być genialny w swojej prostocie, bo dętkę do tłentynajnera możnaby założyć nawet do koła 20 calowego.

akurat pomysł wpadł mi gdy w rowerze elektrycznym po 2 tygodniach od zakupu kolec od rózy wybił dziurę w tylnej dętce. Przednie koło to pół biedy. Załatałem dziurę na razie łatką i klejem bo rozbieranie tego wydaje się kosmicznie trudne. Wyjąć i załatać dętke w założonym kole nie problem.
Silnik jest w piaście i oprócz tego jest tam jeszcze hamulec obok. Rozkładanie i składanie tego z powrotem wydaje się niemożebnie trudne. Na razie 2 dzień powietrze trzyma. Swoją drogą przy tej masie roweru (40kg) koło mogłoby mieć oponę stałą czyli niewypełnianą powietrzem a całą z gumy czy jakiegoś tam sprężystego tworzywa odpornego na przebicia i kolce.

Data: 2011-05-24 14:37:55
Autor: Ryszard Mikke
dętki
Doxent <doxent@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

akurat pomysł wpadł mi gdy w rowerze elektrycznym po 2 tygodniach od zakupu kolec od rózy wybił dziurę w tylnej dętce. Przednie koło to pół biedy. Załatałem dziurę na razie łatką i klejem bo rozbieranie tego wydaje się kosmicznie trudne. Wyjąć i załatać dętke w założonym kole nie problem.

Prawdopodobnie wlasnie sobie odpowiedziales na pytanie.

Choc idea intrygujaca...

rmikke

Data: 2011-05-24 19:55:43
Autor: Tomasso
dętki
Użytkownik "Ryszard Mikke" napisał
kosmicznie trudne. Wyjąć i załatać dętke w założonym kole nie problem.

Prawdopodobnie wlasnie sobie odpowiedziales na pytanie.

Nie zgodzę się - a co jeśli dziurka jest mała i trudno ją znaleźć? W takich sytuacjach trzeba dętkę zanurzyć w wodzie albo natrzeć 'Ludwikiem' żeby puściła bąbelki.

Wtedy zaczynają się prawdziwe schody.

8-P

Data: 2011-05-24 18:03:43
Autor: Ryszard Mikke
dętki
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Nie zgodzę się - a co jeśli dziurka jest mała i trudno ją znaleźć? W takich sytuacjach trzeba dętkę zanurzyć w wodzie albo natrzeć 'Ludwikiem' żeby puściła bąbelki.

Dobrze gadasz. Czas zakladac biznes, znaczy...

rmikke

--

dętki "kiełbasiane"